Että mua ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ex-mies joka hakkasi mut henkihieveriin ja löi muutenkin loppuvaiheessa lähe päivittäin oli taas laittanut FB:ssä kiertävän Real men don't hit women-kuvan seinälleen. Ja 42 ihmistä tykkää.
Niin tekis mieli kommentoida jotain mutta olen aikuinen enkä tee sitä.

Sori mut vituttaa.

[QUOTE="hei";25643095]no miks ihmeessä et kommentoi jos pystyt, tosin hän tod.näköisesti poistaisi kommenttisi melko pikaiseen..mutta ehkä sen joku ennättäisi nähdä >:)[/QUOTE]

En mä viitsi, tällä hetkellä ollaan yhteisten lasten takia viileän asiallisissa väleissä ja jos kommentoisin niin tuolla hullulla saattais taas mennä kuppi nurin ja alkaa latelemaan tappouhkauksia yms. yhtä fiksua.

Ja jotenkin vituttaa itseni että sitä onkin näin katkera vaikka tapahtuneista vuosikymmen aikaa.

Kyllä mä kommentoisin! Laittaisin että tyyliin "Ei niin, mutta mitä tää mahtaa sun seinälläsi tehdä kun hakkasit mua päivittäin, vai onko se jo päässyt unohtumaan?...."

[QUOTE="vieras ap";25643117]En mä viitsi, tällä hetkellä ollaan yhteisten lasten takia viileän asiallisissa väleissä ja jos kommentoisin niin tuolla hullulla saattais taas mennä kuppi nurin ja alkaa latelemaan tappouhkauksia yms. yhtä fiksua.

Ja jotenkin vituttaa itseni että sitä onkin näin katkera vaikka tapahtuneista vuosikymmen aikaa.[/QUOTE]

Ymmärrän. Mulla sama tilanne, tosin en ole exäni kaveri facebookissa, mutta tuollaisen jos näkisin mulla varmaan kilahtaisi enkä voisi olla kommentoimatta:headwall:

[QUOTE="Argh";25643137]Itseä houkuttaisi kommentoida sanoin "Olen ihan samaa mieltä"[/QUOTE]

Niinpä. Mutta koitan nyt pitää näppini kurissa :D
Itsepähän sekin paska tietää missä valheessa elää, noin niinkun muutenkin, ei tää ainoa asia oo missä esittää itseään parempaa. Mä koitan päästä tollasen yläpuolelle, ainakin näennäisesti ;)

Minulla ex petti yhdessä olomme aikana ja lähtikin yhden toisen naisen matkaan, jonka jälkeen aloimme olla yhdessä ja menimme naimisiin ja saimme vielä kolmanne lapsenkin.
Nyt olemme eronneet, kun mies niin halusi ja oli kierroksessa pikkupimu, jonka jälkeen tuli heti seuraava ja nyt leikkivät HAPPY FAMILY... Siis heti meidän eropapereiden (niiden ensimmäisten, eli ei viä ollut ero virallista) jälkeen mies alkoi seurustella tän nykyisensä kanssa. Tapasivat siis miehen työhommissa.
Kun meidän eropapereista oli 6kk, niin heidän yhdessä oloaan oli 5kk... Ja siis siinä juuri oli ex laittanu poikki yhen kuukauden tuttavuutensa kanssa...

Mä uskoin exää silloin aikoinaan, että on kiltti ja inhoaa pettäjiä ym... Yks kerta piti olla ainoo ja pitihän se anteeks antaa kiltille miehelle, joka nuoruuden höperyydessä hairahti.

Nyt facessa mies esittää niin ihanaa, ken uskoo sitten!

Tässä on niin paljon muuta pas*aa mukana, kun pikkukylässä asutaan... :( Ja ex:än äitikin haluaa kiillottaa kultapoikansa sädekehää, voi voi... :/

Kaikki sympatia sinun ALOITTAJA puolella!!!! Perheen sisäisiä asioita ja kuvioita ei kaikki todellakaan näe! :(
Uskon miten kuvottaa moinen ex:äsi käytös!!!

*Halaa* :hug:

Sun ex voi jatkaa kaksoiselämää niin kauan, kunnes joku nainen käräyttää sen. Jos pidät asiat omana tietonasi, sinä annat hyväksyntäsi hänen käytökselle.

Laittaisin kommentin, ilman muuta.

[QUOTE="vieras";25643436]Sun ex voi jatkaa kaksoiselämää niin kauan, kunnes joku nainen käräyttää sen. Jos pidät asiat omana tietonasi, sinä annat hyväksyntäsi hänen käytökselle.

Laittaisin kommentin, ilman muuta.[/QUOTE]

Tää ex on ollut jo monta vuotta nykyisensä kanssa naimisissa, kuulemani mukaan hakkaavat kumpikin toisiaan (ihana suhde joo) mutta kun tää vaimonsakin tykkäsi tästä kuvasta niin mä tyydyn naureskelemaan partaani.

[QUOTE="vieras ap";25643461]Tää ex on ollut jo monta vuotta nykyisensä kanssa naimisissa, kuulemani mukaan hakkaavat kumpikin toisiaan (ihana suhde joo) mutta kun tää vaimonsakin tykkäsi tästä kuvasta niin mä tyydyn naureskelemaan partaani.[/QUOTE]

Ei voi olla totta. Kyllä on jo uudella vaimolla pää pehmennyt lyönneistä.

[QUOTE="vieras";25643031]Ex-mies joka hakkasi mut henkihieveriin ja löi muutenkin loppuvaiheessa lähe päivittäin oli taas laittanut FB:ssä kiertävän Real men don't hit women-kuvan seinälleen. Ja 42 ihmistä tykkää.
Niin tekis mieli kommentoida jotain mutta olen aikuinen enkä tee sitä.

Sori mut vituttaa.[/QUOTE]
No mutta tuohan on klassikko. Samoin nämä, että suusanallisestikin kohkataan naisten hakkaamisesta. Aina, jos joku mies alkaa puhumaan, että ei hakkaa naisia tai että naisten hakkaajat ovat luusereita, niin pitää lähteä lipettiin.

Ymmärrän ap tunteesi. Oma exäni mainosti joka paikassa miten pettäjät pitää viedä saunan taakse jne ja toimi itse aivan toisin. Voisin melkeinpä väittää että juuri nämä joilla on muka voimakas mielipide jostain ja leikkivät niin hyvää ovat kovimpia valehtelijoita.

Niin se on just tata "ai vakivalta... no MA EN AINAKAAN HAKKAA NAISIA, EN TAKUULLA, SEMMOSET ON LUUSEREITA!!!!!!" "ai kermaviili... niin muuten MA EN HAKKAA NAISIA!!!!!!"

Yhteistyössä