M
minnnni
Vieras
eli oma lapseni 3,5v on tarhassa niin että kävellään aamuisin 15-20 minuuttia pysäkille..ootellaan bussia ja sit bussilla tarhaan ja siellä päässä kävelyt vielä eli tarha matkaan menee sellaset 40 minuuttia vaikka ei muuten niin kaukana olekaan,jos esim olisi auto mutta ei ole yh:na varaa autoon..mutta voin kertoa et kyllä syö naista joka aamu nähdä kun naapurin äidit 2kpl vie lapsiaan tohon lähi tarhaan johon kävelee 4minuuttia,ja molemmat näistä äideistä ovat kotona toisella pari vuotias ipana jonka kanssa kotona ja ismpi käy tarhassa,ja toisella on muut jo kouluikäsiä ja sit on yksi tarha ikäinen joka tekee myös ihan täyttä tarha pv ja hän on van kotona,ihan suoraan sanonutkin et haluaa vaan maata kotona ettei jaksa lapsen kanssa leikkiä eikä työtkään kiinnosta,nyt jo hänellä tiputettu välillä tt-tukea 2kk kerrallaan kun ei ota töitä vastaan..mut mikäs siinä jos on noin laiska paska..mut kiukuttaa et itse pitää keretä tehdä 8h työpäivää ja sit pitäis keretä matkat viel hoitaa ja kaikki tietty mahduttaa niin et lapsihan ei saa yli 10h olla tarhassa..
kiukuttaa!!mix ei nää kotona lepäävät äidit voi joutua viemään kauemmas..heillähän on sitä ihanaa omaa aikaa..nyt en pysty millään tekemää tarpeeksi töitä kun ei toi 10h riitä 8h työpv ja matkoihin
ja kyllä vituttaa 3v muksua pitää 10h pv tarhassa!!!
en vaan tajua noita ihmisiä..jos mulla ois mahdollisuus niin olisin ton lapsen kanssa kotona mielellään 5v asti ja sit eskariin..mut eipä onnistu..mut olis se kiva et noi virke lapset tms ei sit täyttäis noita lähi tarhan paikkoja!!pitäis olla joku laki et sillon vaan kerhoihin!!
enkä mä tajua meiän toista naapuriakaan..okei hänen 3v poikansa on "vaan"3pv viikossa 6h virikelapsena tarhassa kun hän on kotona 6kk vauvan kanssa ja hänen miehensä tekee jopa 10h töitä/vko..niin mitä vittua siel on 2 aikuista kotona,eikö ne selviä omista lapsista edes kahestaan!!
kuinka avuttumia ja laiskoja ihmiset voi olla!!!
kiukuttaa!!mix ei nää kotona lepäävät äidit voi joutua viemään kauemmas..heillähän on sitä ihanaa omaa aikaa..nyt en pysty millään tekemää tarpeeksi töitä kun ei toi 10h riitä 8h työpv ja matkoihin
en vaan tajua noita ihmisiä..jos mulla ois mahdollisuus niin olisin ton lapsen kanssa kotona mielellään 5v asti ja sit eskariin..mut eipä onnistu..mut olis se kiva et noi virke lapset tms ei sit täyttäis noita lähi tarhan paikkoja!!pitäis olla joku laki et sillon vaan kerhoihin!!
enkä mä tajua meiän toista naapuriakaan..okei hänen 3v poikansa on "vaan"3pv viikossa 6h virikelapsena tarhassa kun hän on kotona 6kk vauvan kanssa ja hänen miehensä tekee jopa 10h töitä/vko..niin mitä vittua siel on 2 aikuista kotona,eikö ne selviä omista lapsista edes kahestaan!!
kuinka avuttumia ja laiskoja ihmiset voi olla!!!