että mua raivostuttaa ihmiset,jotka ei ilmota tulostaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
en tiiä menikö otsikko vähän mettään,mut siis pidin kutsut joita koskien lähetin viestit pari kk ennen. reilu viikko-kaks viikkoa ennen kutsuja,lähetin muistutuksen ihmisille... tosi moni jätti vastaamatta mitään! parilta kysyin ed.iltana,et ootko tulossa,niin sit lähetti viestiä takas,et "olin tulossa,mut jouduin töihin" tai muuta vastaavaa... onneks porukkaa lopulta tuli ihan sopivasti,mut ärsyttää yli kaiken,et miks ei voi ilmottaa mitään!?!? olin kuitenkin tehny tarjottavat ym,ni ois ollu kiva tietää vähän lukumäärää vieraista.... oli sitte viimenen kerta ku järkkään mitään.

Mutta jos joku pitää niitä iänikuisia pakkomyyntikutsuja niin turha kuvitella että niihin vaivaudutaan vastaamaan. Pyydä enemmänkin niin että ilmoita JOS TULET. Mua vit... tollaset kutsut, EN KOSKAAN mene niille, mutta en aina muista vastata etten tod. tule.

jos olis muut kutsut/juhlat niin aina tulen tai ilmoitan ajoissa jos en pääse

Ihan sama vituttaa minnuukin :kieh: Loukkaannuin aikalailla keväällä, kun olin laittanu tarjottavia 25:lle valmistujaisjuhliini ja loppujenlopuksi kutsuttuja tuli 5... Osa ilmotti samana päivänä, että ei pääse ja osa ei ilmottanu ollenkaan etteivät tule. Soitettiin sit kaverinkavereita ja naapureita kahville, että saatiin edes jotain syötävää menemään :(

*muoks* Laitan AINA kutsuun, vp ja päivämäärän, mutta silti monet jättää vastaamatta.

no pyytänyt erikseen,että vastatkaa! oletin että ihmiset tajuu..kohteliastahan se on. ei mua ois kiinnosta vaikka olis millasta hevonkakkaa selittäneet miks eivät tule,mut olisivat sanoneet ettei tarvii ite lähtee jokaselta erikseen kyselee,et "niin oletko tulossa..?"
ja mainitsinko et oli kyseessä jotku pakkomyyntikutsut????
ei ollut avon,party lite,oriflame tai muukaan tollanen...ihan yksityisen ihmisen lelu- ja lahjatavarakutsut! eikä niissä ole mitään ostopakkoa jos ihmiset sillä meinaa....

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
no pyytänyt erikseen,että vastatkaa! oletin että ihmiset tajuu..kohteliastahan se on. ei mua ois kiinnosta vaikka olis millasta hevonkakkaa selittäneet miks eivät tule,mut olisivat sanoneet ettei tarvii ite lähtee jokaselta erikseen kyselee,et "niin oletko tulossa..?"
ja mainitsinko et oli kyseessä jotku pakkomyyntikutsut????
ei ollut avon,party lite,oriflame tai muukaan tollanen...ihan yksityisen ihmisen lelu- ja lahjatavarakutsut! eikä niissä ole mitään ostopakkoa jos ihmiset sillä meinaa....

Ei kannata olettaa. Ihan oikeasti, aika harva ihminen tajuaa yhtään mitään käyttäytymissäännöistä tai kohteliaisuudesta. Kaikilla vaan mielessä minäminäminäminä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Mie menen aina kaikille myyntikutsuille, koska siellä yleensä saa hyvät kakkukahvit ja emäntä saa lahjoja/alennuksia vierasmäärän mukaan :)
Viimeksi kun olin kaverin Tupperi- kutsuilla niin oli eka kahvit, esittelyn jälkeen siideriä ja saunaa ja illalla vielä lämmin ruoka :)

Meillä pyörii jatkuva buumi Tupperware, Lingon Blåbär, Me & I ja kynttiläkutsuja. Osa kutsujista pyytää kutusussaan ilmoittamaan, jos olet tulossa. Eli jos en mene en myöskään ilmoita. Viimeistä vastauspäivää ei ole missään kutsuissa. Välillä kutsuilla on kiva käydä, mutta liika on liikaa.

Mun mielestä on tosi inhottavaa tulla kutsutuksi jonkun luo OSTAMAAN KRÄÄSÄÄ! Juuri kukaan ei enää järjestä kutsuja ilman, että on joku hyötymistaka-ajatus. Kiva kun tarvii olla lompakko mukana, kun menee kahville jonkun luo :/

No minä en todellakaan ilmoita että en ole tulossa, jos kyseessä on jotkut krääsänmyyntikutsut. Enhän minä ilmoita kauppaankaan että hei, en ole tulossa ostamaan sitä tarjousmakkaraa. Jos kyseessä on muuten vaan kahvittelua tai juhlat kaverin luona, silloin ilmoitan tietysti.

Yhteistyössä