Että mua risoo, lapsen harrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kakara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kakara"

Vieras
Mun lapsen harrastusryhmässä on yksi pieni tyttö joka lyö koko ajan muita. Laji on vauhdikas ja paljon jäseniä ja monta lasta yhtäaikaa hyppimässä ja riehumassa yhteispelien lomassa.
Ja yksi lapsi repii tukasta, lyö muita ihan huvikseen. Ohjaajat ei varmaan ole huomanneet tai sitten eivät osaa puuttua kun se lyöminen on vähän sellaista huomaamatonta ja ainahan sitä nyt hipassa sipastaan toista ohimennen nokkaan.
Mutta siis se tyttö tekee sen ihan tahallaan ja täysin tarkoituksella.

En tiedä miten sanoisin ohjaajille kun ei se nyt mitenkään kuolemanvakavaa ole ja kun tosiaan meininki on välillä aika hurjaa. Ja kun tuntuu että ne ohjaajat ei muutenkaan puutu kovin herkästi.

Kai lapset sanoo asiasta ohjaajille, kun tuota tapahtuu?

"Toi tönii! Toi löi!"- tyylillä. Lapset on yleensä kovia vasikoimaan, ja hyvä niin :)

Ei ne taida sanoa. Ainakaan omani ei ole sanonut vaikka mä olen häntä siihen kehottanut. Kun hipassa mennään miljoonaa melkein kolmekymmentä lasta kerralla niin siitä ei ehditä lähteä vasikoimaan. Ja kun taas aloitetaan liiketreenit niin jonoissa tai odotuksissa koko ajan joku möyrii johonkin suuntaan. Tuolla on suurin osa treenaajista poikia ja ilmeisesti sietävät vähän paremmin sitä mätkimistä ja repimistä.