Että mua risoo lihava ystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntoilijat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuntoilijat

Vieras
Anteeksi otsikko mutta mua kiehuttaa nyt!Tilanne oli se että me alotettiin yhessä laihdutus ja sitte tällä lakkas into.Kamalia tekosyitä että ei kerkee ja blaa.On nyt lihonnu entisestään.
No mä alan olla tavotteessa mutta ärsyttää tollanen että yhessä alotetaan ja sit toinen jättäytyy.Ja mä saan käydä sit yksin.Salimaksut kuitenkin juoksee vielä pitkään kävi tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän hyvin ap:n tilanteen, vertaistuki auttaa jaksamaan omaa projektia. Sun täytyy vaan etsiä joku muu laihdutus-/salikaveri.

No just tää.Yhessä kun alotettiin katottiin viel paikka että saadaan lapset hoitoon sinne.Kun tarttisin sitä tukea mutta toisella on muka kokoajan muuta.Kivempi istua kotona illalla kiskoos siideriä,Milloin lapset on ongelma :(
Oon tässä harkinnu jos hommaisin personal treinerin

Jaa, kyllä se vertaistuki on hyvä juttu ja tiedän, että jos yhdessä jotain on sovittu ja näin niin kivempi siitä olis pitää kiinni. Just noi salimaksut ja siellä käynti. Ei se maksu juuri mitään, jos on varaa, mutta ei ole varmaan helppo lähteä yksin. Varsinkin jos ylipaino on vienyt itsetuntoa alaspäin eikä oikein kehtais yksin mennä.

Mutta koita itse kuitenkin pitää kiinni tavoitteistasi ja voi olla että kaverilla on nyt joku vaihe menossa, ei halua luopua aikaisemmasta elämäntyylistä ja syömisistä. Mutta kun se huomaa mitenkä sä muutut siinä vieressä niin hänenkin motivaatio voi löytyä uudestaan.

Tsemppiä.
Nim. itsekin tahkoo kiloja alas... ja kaverin kanssa se olis kivempaa!

Muista että olette kuitenkin kaksi ihan eri ihmistä. Hyvä että sulla homma luistaa, mutta jos kaverisi ei tähän kykene niin et sä häntä voi siitä syyllistää. Jokainen kuitenkin itse päättää mitä tekee tai jättää tekemättä vaikka yhdessä sovittekin laihduttamisesta. Sä pärjäät hyvin, joten jatka samaan malliin ja ole ylpeä itsestäsi.

En ihan ymmärtänyt mikä pointti asiassa on sillä onko ystäväsi lihava vai laiha vai punatukkainen vai isojalkainen? Jos hänellä olisi syylä nenässä olisitko kirjoittanut aloitukseen että "harmittaa syylänenäinen ystäväni"? Ymmärrän että ko. asia harmittaa kun itse on motivoitunut ja kaipaisi kaveria mutta voi että mua pistää vihaksi tuo läskittely turhanpäiten.

En ihan ymmärtänyt mikä pointti asiassa on sillä onko ystäväsi lihava vai laiha vai punatukkainen vai isojalkainen? Jos hänellä olisi syylä nenässä olisitko kirjoittanut aloitukseen että "harmittaa syylänenäinen ystäväni"? Ymmärrän että ko. asia harmittaa kun itse on motivoitunut ja kaipaisi kaveria mutta voi että mua pistää vihaksi tuo läskittely turhanpäiten.

No lihava olin minäkin hän on sitä edelleen vielä isompi.Ensimmäiset pari kuukautta menikin hyvin sitten loppu into.Ja mulla oli lähtö sen sata kiloa kuin myös kaverilla:(

enkä läskitellyt vaan kirjoitin lihava

Alkuperäinen kirjoittaja ilkimys:
Itse olen laiha, mutta silti ei riitä motivaatiota eikä kiinnostusta salilla käymiseen! Että sua varmaan nyt risoo tää laiha laiskuri!

ALOTIT VARMAAN SAMAAN AIKAAN PARHAAN YSTÄVÄSI KANSSA JA JÄTIT HÄNET YKSIN KUNTOILEMAAN JA KAMPPAILEMAAN KILOJA VASTAAN?NIINKÖ????

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Itse olen laiha, mutta silti ei riitä motivaatiota eikä kiinnostusta salilla käymiseen! Että sua varmaan nyt risoo tää laiha laiskuri!

ALOTIT VARMAAN SAMAAN AIKAAN PARHAAN YSTÄVÄSI KANSSA JA JÄTIT HÄNET YKSIN KUNTOILEMAAN JA KAMPPAILEMAAN KILOJA VASTAAN?NIINKÖ????

No mitä väliä sillä on jos on samaan aikaan aloittanut? Nyt kokoot ittes ja painut sinne salille reippaasti, kyllä siellä yksinkin voi käydä. Et voi toista vaatia käymään, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja tosi inhottavasti kirjoitat "parhaasta ystävästäsi".

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö..:

No mitä väliä sillä on jos on samaan aikaan aloittanut? Nyt kokoot ittes ja painut sinne salille reippaasti, kyllä siellä yksinkin voi käydä. Et voi toista vaatia käymään, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja tosi inhottavasti kirjoitat "parhaasta ystävästäsi".

En mä enään häntä edes pidä parhaana ystävänä.Hän on muutenkin etääntynyt.En kaipaa sellasta ihmistä joka jättää kun nallin kalliolle.
En voi vaatia mutta kun yhessä mietitään näitä asioita ja päätetään et kumpikin vannoo käyvänsä ja tehään pari vuotinen soppari ni kyl se risoo

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöllö..:

En mä enään häntä edes pidä parhaana ystävänä.Hän on muutenkin etääntynyt.En kaipaa sellasta ihmistä joka jättää kun nallin kalliolle.
En voi vaatia mutta kun yhessä mietitään näitä asioita ja päätetään et kumpikin vannoo käyvänsä ja tehään pari vuotinen soppari ni kyl se risoo

Just tuollaisen takia käynkin yleensä yksinään jumppailemassa, voi käydä sillon kun itseä sattuu huvittamaan eikä tarvii pelätä että joku vetää herneen nenään jos jää mieluummin kotiin vetämään sitä siideriä. Kurja juttu jos ei ole salikaveria mut en nyt näkis tuota niin kauheena ongelmana että tarvii noin rumasti ruveta kaverista puhumaan tai vieraantua parhaasta ystävästä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
JAA NO ANTEEKSI ETTÄ SANOIN.TÄÄLLÄ EI VISSIIN LIHAVASTA SAA SANOA MITÄÄN
TEKOPYHIÄ OOTTE

no minä olen reilusti ylipainoinen ja ymmärrän ihan täysin mitä tarkotat. mulla oli pari vuotta sitten täsmälleen sama tilanne ja mun kanssa laihdutustalkoisiin lupautu mukaan sairaalloisesti ylipainoinen ystäväni jolla on kakkostyypin diabetes. ja ihan jo silläkin lähdettiin yhdessä tekemään asialle jotain ettei mulle puhkea ja että kaverillani helpottais. no aina oli sitten jotain tekosyitä (yleensä ne liitty ruokaan tai leipomiseen tyyliin: se ja se tulee ja tarvii leipoa, pitää leipoa äidin/kummin/kaverin/mummon synttäreille ja sinne ja tänne ja tuonne...) ja pikkuhiljaa se sitten jäi se yhdessä laihduttaminen.

minä itse olen saanu nyt 10 kiloa pois, vielä on 50 kiloa jäljellä mutta en anna periksi, hitaasti ja varmasti ne loputkin lähtee pois. omat ruokailutottumukset on muuttuneet radikaalisti mutta edelleen tämä diabeetikkoystäväni saattaa päivän aikana syödä pelkästään viinereitä :( ja olen ihan aidosti huolissani koska hänellä nyt diabetes käynyn jalkoihin niin että luut ovat käymistilassa ja kävely vaikeaa... :( hän on yrittänyt saada lähetettä laihdutusleikkaukseen (kun ei ole muuten itsehillintää muuttaa ruokavaliotaan) ja nyt onkin toinen vaihe menossa, eli pitäisi saada 8 kiloa painosta ihan itsenäisesti pois ennen seuraavaa käyntiä. ja jos ei tuohon tavoitteeseen pääse niin ei ole puhettakaan että pääsisi leikkaukseen eikä koskaan enää edes ehdoteta sitä hälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Voi jeesus :o Mikä tässä nyt risoo? Se, että onnistut ja toinen ei?

et ole ollu samassa tilanteessa niin et voi ymmärtää. minä sen sijaan olen ja ymmärrän.
En mäkään tarkalleen ottaen ymmärrä, mikä ap:tä risoo. Tarkoitan sitä, että risooko se, että kaveri ei laihtunut vai se, että kaverista ei saanutkaan kuntosalille seuraa. Risoisiko ap:tä vähemmän, jos kaveri olisi laihtunut, vaikkei olisikaan käynyt ap:n kanssa kuntoilemassa? Sen ymmärrän, että harmittaa, jos joutuukin yksin käymään salilla, mutta en oikein sitä, että kaveri ei olekaan laihtunut.

Yhteistyössä