Että mua risoo lihava ystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntoilijat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Voi jeesus :o Mikä tässä nyt risoo? Se, että onnistut ja toinen ei?

et ole ollu samassa tilanteessa niin et voi ymmärtää. minä sen sijaan olen ja ymmärrän.
En mäkään tarkalleen ottaen ymmärrä, mikä ap:tä risoo. Tarkoitan sitä, että risooko se, että kaveri ei laihtunut vai se, että kaverista ei saanutkaan kuntosalille seuraa. Risoisiko ap:tä vähemmän, jos kaveri olisi laihtunut, vaikkei olisikaan käynyt ap:n kanssa kuntoilemassa? Sen ymmärrän, että harmittaa, jos joutuukin yksin käymään salilla, mutta en oikein sitä, että kaveri ei olekaan laihtunut.

no risoi varmaankin se, että kaveri petti lupauksensa. oli varmaan ihan into piukassa miettiny että jee, nyt päästään kahdestaan tekemään jotain ja voidaan samalla kuntoilun lomassa juoruta ja parantaa maailmaa. ja sitten toinen keksiikin tekosyitä joilla peruu jatkuvasti.

en nyt usko että risoo se ettei kaveri ole laihtunut.

Mä ymmärrän. Jokainen saa tietty pitää lihansa, mut mua mun kaverissa risoo se, että samalla kun sanoo laihduttavansa niin lihottaa itseään. Suu puhuu yhtä ja teot on aivan toiset. Lisäksi kaveri AINA valittaa ja kaikesta. Rasittava tapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no risoi varmaankin se, että kaveri petti lupauksensa. oli varmaan ihan into piukassa miettiny että jee, nyt päästään kahdestaan tekemään jotain ja voidaan samalla kuntoilun lomassa juoruta ja parantaa maailmaa. ja sitten toinen keksiikin tekosyitä joilla peruu jatkuvasti.

en nyt usko että risoo se ettei kaveri ole laihtunut.
No ton mä ymmärrän, että risoo, jos ei pääsekään viettämään kaverin kanssa aikaa kuten oli kuvitellut :) Yleensä kannattaa kyllä pitkiä projekteja sopiessaan huomioida se, että toinen osapuoli ei välttämättä - syystä tai toisesta - vie hommaa loppuun. Tarkoitan, että on syytä varautua siihen, että joutuu jatkamaan yksinkin. Mulla meni espanjankurssini työasioiden vuoksi ihan ketuilleen ja nyt aloitan syksyllä uudestaan. Tällä kertaa systerin kanssa, mutta varoitin jo systeriä, että mä en sitten välttämättä joka tunnille ilmaannu.

Yksi typeristä virheistä laihdutettaessa on, että tarvitsee liikaa muiden tukea. Laihtuminen sillä tavalla ehkä onnistuu, mutta pysyvä painonhallinta ei. Aivan varmasti lähes kaikilta pysyvästi laihtuneilta motivaatio löytyy oman pään sisältä. Toki muiden tuki on bonusta, mutta jos se on välttämätöntä, niin ei tule onnistumaan. Laihduttaminen ja painonhallinta on loppujen lopuksi täysin henkilökohtainen projekti ja se pitää hyväksyä, ennen kuin voi onnistua. Ei alkoholistikaan voi selitellä ratkeamistaan sillä, että muut edelleen juovat.

Mä en vaan käsitä sitä, että ei voi laihduttaa ku ei KERKEE. :o Mitä ehtimistä siinä on, syödä pitää joka tapauksessa ni sama se on syödä sit terveellisemmin. :headwall:

Sama homma mulla kaverin kanssa... tosin itse en ole lihava vaan tarkoitukseni oli kohottaa kuntoa. Syyttää jalkaansa joka on muka kipeä... :D Kuitenkin Facebookissa liittynyt kaikenmaailman "aerobic <3", "Kuntosali", "XXX-kaupungin naisvoimistelijat" jne ryhmiin, joista ei kuulemma kehtaa vaan erota kun kysyin miksi se vielä niihin kuuluu kun ei ikinä käy.. heh. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Sama homma mulla kaverin kanssa... tosin itse en ole lihava vaan tarkoitukseni oli kohottaa kuntoa. Syyttää jalkaansa joka on muka kipeä... :D Kuitenkin Facebookissa liittynyt kaikenmaailman "aerobic <3", "Kuntosali", "XXX-kaupungin naisvoimistelijat" jne ryhmiin, joista ei kuulemma kehtaa vaan erota kun kysyin miksi se vielä niihin kuuluu kun ei ikinä käy.. heh. ;)

"tarkoitukseni oli" -> ja minun tapauksessani on edelleen :)

Ja oli se aika menoa sillon kaverin laihdutushömpän aikaankin. Ennen salia ja sen jälkeen ois pitänyt lähtee mäkkäriin sen kanssa... Salilla limpparia litratolkulla... Salille autolla vaikka matkaa 200 m... JNE...

Yhteistyössä