Että mua sieppaa toi ukko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fgh

Vieras
Meillä on menossa,jotain? Avioerolappuset on allekirjoitettu mutta kummallakaan ei ole ollut vielä rohkeutta viedä niitä.
Avioliitto on siis loppu(massa).
Mies tykkää viinasta ja ottaakin vähintään muutaman kerran viikossa,oikein änkyrän. Minä en jaksa juomista katsella enkä välinpitämättömyyttä itseään ja perhettä kohtaan joten tulostin laput ja vaadin miestä allekirjoittamaan.
Nyt hän onkin humalassa ruvennut ravaamaan ystävieni luona ja väittää että olen hänen kanssaan vain taloudellisen hyödyn takia,miten ihmeessä? Tyyppi vieruksuu töitä ja on ollut työttömänä jo kolme vuotta! Minä tienaan enemmän kuin hän,laitan rahani kotiin ja perheeseen,laskuihin,ruokaan ja vapaa-aikaan. Ja nyt minä hyväksikäytän häntä? Lasta kohtaan hän käyttäytyy kylmästi,vaippaa vaihtaessa saattaa paiskata sängylle,huutaa ja kiroilee,ei koskaan lohduta,harvoin leikkii,esittelee kyllä vanhemmilleen muka ylpeänä isänä mutta kuoren alla on jotain muuta.
Tuolla se taas rötköttää haisevana sohvalla eikä herää ennen iltaa.Tämä päivä on viimeinen tätä lajia,huomenna vien laput postiin ja rupean pakkaamaan hänen tavaroitaan. Tällä viestillä en hae kai mitään,halusin vain avautua jollekin

Uskomatonta millaisia miehiä naiset huolivat 'kunhan on munat' ja lapsia vielä tehdään.
Tottahan sä enemmän tienaat kkun ukkos jos hän työttömänä ja sä töissä.

Olen minäkin täällä paristi aikaisemmin avautunut,olen yrittänyt saada mieheen kontaktia,vaatinut hakemaan itselleen apua.Kerroin jopa hänen äidilleen miten meidän ja miehen juttu nyt oikeasti on,äidin puhuttelen jälkeen oli kokonaisen viikon selvinpäin mutta ei halunnut silti perhettä lähelleen.Nyt ratkesi taas ja sama kylmä meno jatkuu,saa jatkua jossain muualla,jonkun muun kánssa. Säälittää lapsi sillä hän on täysin isin poika ja huutaa perään jo pelkästään kun käy kaupassa.Mutta me selvitään,aivan varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja enpähän katsois:
Uskomatonta millaisia miehiä naiset huolivat 'kunhan on munat' ja lapsia vielä tehdään.
Tottahan sä enemmän tienaat kkun ukkos jos hän työttömänä ja sä töissä.

Ei mies tuollainen ollut kun tapasimme!Hän oli ihana,huomaavainen,kävi töissä ja vietti aikaa muuallakin kuin kotona.Kävimme kävelyillä,risteilyillä,mökillä ja ystävien luona. Ei hän muuttunut kihlauksen jälkeenkään,vaan vasta kun olimme menneet naimisiin! Joten ei,en minä mennyt naimisiin tuon miehen kanssa josta nyt eroan!

Yhteistyössä