Että mua *tuttaa tämä miehen tapa!!!! Viitsinkö sanoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Tapailen yhtä miestä. Hän ei ikinä vastaa viesteihin, ellei niissä ihan konkreettisesti oli kysymys. Pelkkä toteaminen kysymysmerkin kera ei riitä. Ei vastaa viesteihini. Mulle jää aina asiat epäselväksi. Sitten mä joudun tekstailla monta kertaa perään, että asia selviää ja miestä selvästi ahdistaa, kun tuputan viestiä viestin perään. Ei siis tajua sitä, että mulle ei ole asia selvää.

jos laitan "Eli mennään leffaan?" niin ei mies mitään vastaa. Jos ei ole aikaisemminkaan mitään sovittu kirjaimellisesti, niin mistä mä voin tietää ollaanko me menossa. Jää ihan arpapeliksi meenkö sinne leffateatterille pällisteleen illalla vai en.

No on kyllä rasittavaa. Kehtaisitko sanoa suoraan hänelle? Ei tuo toimi, jos ei muuta tapojaan. Se on joka asiassa sitten sama juttu. Päättämättömyyttä vai mitä lie..

Koska tiedät missä on vika: siinä, ettet osaa kysyä kysymyksiä vaan esität kysymykset arvailuna, miksi et muuta tuota tapaasi? Miksi et ala esittämään suoria kysymyksiä epäselvien arvailujen sijasta?

Kannattaa olla mahdollisimman selkeä omassa viestinnässään. Minä kirjoittaisin saman viestin omalle miehelleni näin: "Menemmekö tänään klo 18 leffaan? Odotan vastausta klo 13 asti".

Uuh, mun miehelläni on sama raivostuttava tapa. Ellei tiedä varmaa vastausta johonkin niin yksinkertaisesti ei vastaa mitään. Eli jos vastaus olisi vaikka "ihan sama" tai "ehkä" tai "en tiedä" niin mies ei vaan saa siitä suustaan sylkäistyksi, kun jollain tavalla inhoaa tuollaisia roikkumaan jääviä asioita.

Olen sanonut miehelle monta kertaa että vastaisi edes jotain, vaikka ei vastausta tietäisikään, tuo vastaamatta jättäminen on niin raivostuttavaa. Kehitystä ei ole 13 vuoteen tapahtunut.

Itse kehotan soittamaan ja sopimaan asian kerrasta lukkoon. Tekstareissa lisään nykyisin viestiini "kuittaus kiitos" jos haluan vastauksen ja tiedän että sitä ei ehkä kuulu. :D

Mun mies on kyl iha samanlaine :D
Ja pari muutaki tuttua miestä tekee tuota vaimoilleen/tyttöystävilleen. Eli oiskohan enemmänki miesten tapa? :D

Mun mies on sanonu et hänen mielestään on turhaa laittaa ok-viestejä, tai jos ei ole ollut sitä maagista kymysysmerkkiä, en ole kysynyt mitään :D

Kannattaa siis vaa yksinkertasesti aina soittaa.

Mun miehellä sama tapa alkuaikoina. Jollei viestissä ollut kysymystä,vastausta ei tullut.

Nyt kotirauhan säilymiseksi olen saanut opetettua että vastata voi vaikka viestissä ei ole kysymystä :D. Raivostuttaa jos ei voida mitään laittaa.

Mun mies on kyl iha samanlaine :D
Ja pari muutaki tuttua miestä tekee tuota vaimoilleen/tyttöystävilleen. Eli oiskohan enemmänki miesten tapa? :D

Mun mies on sanonu et hänen mielestään on turhaa laittaa ok-viestejä, tai jos ei ole ollut sitä maagista kymysysmerkkiä, en ole kysynyt mitään :D

Kannattaa siis vaa yksinkertasesti aina soittaa.

Sorry, mutta vastaamattomuus kertoo vaan kiinnostuksen puutteesta. Antakaa miesten olla, jos eivät vastaa. Ei toisessa ihmisessä saa roikkua kiinni väkisin.

[QUOTE="Siili";29076756]Sorry, mutta vastaamattomuus kertoo vaan kiinnostuksen puutteesta. Antakaa miesten olla, jos eivät vastaa. Ei toisessa ihmisessä saa roikkua kiinni väkisin.[/QUOTE]

PEESI ja aamen.

Argh, kuulostaa rasittavalta. Itse varmaan soittaisin tästä lähtien tai laittaisin lauseen niin selvään kysymysmuotoon, josta tyhmempikin tajuaa, että vastausta odotetaan. Ärsyttävää tollanen arpominen ja jahkailu. Vastais nyt jotain edes.

Ollaan kylläki oltu jo yhdessä seitsemän vuotta et ehkä mies olisi jo sanonut jos ei kiinnostais ;) ei mies kavereidenkaan kesken vastaile ok-viestejä nii et ei Tää johdu meist naisista. Miehet nyt vaan ajattelee asioista eri tavalla ku ne naiset :D

No mun aviomieheni on tuollainen. Saa lypsää ja lypsää asioita. Ollaan kuitenkin naimisissa ja rakastamme toisiamme kumpikin, joten en tokikaan koe roikkuvani miehessä.
Haluan vain selväksi, siis SELVÄKSI, että mies myös hakee esim. pojan harkoista klo 17.

[QUOTE="Nisu";29076917]Jätkä hei, viesteihin KUULUU VASTATA. Jos toteamus sisältää kysymysmerkin, niin se on silloin kysymys![/QUOTE]

:rolleyes:

Jotkut on niin pihejä, etteivät halua vastailla viesteihin, joissa kysellään jotain. Tahtovat mieluummin, että heille soitetaan ja kysyjä vastaa silloin yhteydenpidon kuluista. Moni ei vaan kehtaa sanoa tuota syytä, mikseivät vastaa.

Yhteistyössä