V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä oot muuten varmaan se joka jo 2023 UMK ketjussa joka päivä euroviisujen ajan kertoi että K ja B ovat kavereita vaan viisukuplassa eikä siinä ole mitään sen kummempaa, eivät tule viisujen jälkeen enää ikinä näkemään ja sitten seuraavaksi siitä että ei varmasti myy joksut Tavastiaa täyteen ym ym. No, kuinka sitten kävikään. Katotaan vaan, mitä muuta tässä vielä paljastuu.Trollollooo. SINÄ ja muut tossarit näette niissä tuollaisia ilmeitä. Ihan tavallista kaverimeininkiä niissä kuvissa on ollut. Samanlaista kuin monen muunkin kaverin kanssa.
Siellä on nyt muffinssin hyvä keskustella itsekseenKb discord on kyllä niiiiiiin kuollut, kannattiko alkaa vänkäämään siellä mistä saa jutella ja mistä ei... ensin riideltiin ja sit aloitettiin ziljoona uutta ketjua eri aiheille. Lopputulos: sammui koko pska.
Ja hovi M&S.Siellä on nyt muffinssin hyvä keskustella itsekseenIhan selkeesti on perustettu uusia paikkoja.
Mä olin siellä jonkun aikaa ja ihan tavallista fanikeskustelua siellä on.Olin aika pitkään ja se kompostidc oli vaan Immun ja parin muun temmellyskenttä.
Pakko tuottaa pettymys, en ollut UMK-ketjussa, kun muuallakin oli ihan riittävästi seurattavaa. Enkä juuri myöhemminkään paljoa kirjoitellut Vauvalla.Sä oot muuten varmaan se joka jo 2023 UMK ketjussa joka päivä euroviisujen ajan kertoi että K ja B ovat kavereita vaan viisukuplassa eikä siinä ole mitään sen kummempaa, eivät tule viisujen jälkeen enää ikinä näkemään ja sitten seuraavaksi siitä että ei varmasti myy joksut Tavastiaa täyteen ym ym. No, kuinka sitten kävikään. Katotaan vaan, mitä muuta tässä vielä paljastuu.
En ole koskaan muuta ajatellutkaan paitsi että mun mielestä he ovat enemmän kuin kavereita, ihan ystäviä ovat, ovat itsekin sen monta kertaa sanoneet. Ja kai teitä jankkaajia ja kaiken kieltäjiä voi enemmänkin olla, ihan samalta vaan kuulostaa kuin siinä UMK-ketjussa.Pakko tuottaa pettymys, en ollut UMK-ketjussa, kun muuallakin oli ihan riittävästi seurattavaa. Enkä juuri myöhemminkään paljoa kirjoitellut Vauvalla.
Voit ihan rauhassa katsella ennustuksiasi vaikka teenlehdistä, mutta kavereita K ja B on edelleen jatkossakin.
Sä se jaksat jankata tän yhden hullun kanssaPakko tuottaa pettymys, en ollut UMK-ketjussa, kun muuallakin oli ihan riittävästi seurattavaa. Enkä juuri myöhemminkään paljoa kirjoitellut Vauvalla.
Voit ihan rauhassa katsella ennustuksiasi vaikka teenlehdistä, mutta kavereita K ja B on edelleen jatkossakin.
Tiesit heti kuitenkin että kyse oli nimenomaan Vauvan ketjustaPakko tuottaa pettymys, en ollut UMK-ketjussa, kun muuallakin oli ihan riittävästi seurattavaa. Enkä juuri myöhemminkään paljoa kirjoitellut Vauvalla.
En sanonutkaan, ettenkö olisi käynyt sitä vilkaisemassa ja lueskelemassa muutaman kerran. Siihen aikaan muutkin foorumit olivat aktiivisia ja paljon kiinnostavampia.Tiesit heti kuitenkin että kyse oli nimenomaan Vauvan ketjusta. No, ihan sama mulle. Mulla on muuten vähän ikävä niitä muutamaa Vauvan ketjua aiheesta, niissä oli ihan hauska meno välillä.
Slovenian mediassa olleita kommentteja lokakuussa 2025: "Cvjeticanin rakastaa Käärijää." ja "He ovat enemmän kuin ystäviä." Sloveniassakin tiedetään!Pakko tuottaa pettymys, en ollut UMK-ketjussa, kun muuallakin oli ihan riittävästi seurattavaa. Enkä juuri myöhemminkään paljoa kirjoitellut Vauvalla.
Hekoheko.Slovenian mediassa olleita kommentteja lokakuussa 2025: "Cvjeticanin rakastaa Käärijää." ja "He ovat enemmän kuin ystäviä." Sloveniassakin tiedetään!