Että mua *tuttaa tämä miehen tapa!!!! Viitsinkö sanoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon justiin tuollanen. Tosin oon naamatuksin sitten kans ja mies menettää kärsivällisyytensä, kun mun vastaaminen kestää :). Monet kerrat on mulle tuosta sanonu kauniisti, on sanonu rumastikkin jne. Nyt oon petrannu aika paljon tuossa, mutta edelleen hiomista kaipaa. Kaveritkin on motkottanu tosta monesti. Oon nainen :D.

jos laitan "Eli mennään leffaan?"

Mie en ymmärrä miksi se pitää tuolla lailla toteamalla naamioida kysymykseksi. Ite oon sen verran laiska tekstaileen, että tuollasen viestin lukiessani aattelisin, että "mennään" ja laittasin puhelimen takas laukkuun. En välttis vastais mitään.

Sen sijaan jos siinä viestissä lukis: mennäänkö me tänään sinne leffaan? Monelta nähdään? vastaisin takaisin, koska kyseessä on selvä kysymys johon odotetaan vastausta.

[QUOTE="Siili";29076756]Sorry, mutta vastaamattomuus kertoo vaan kiinnostuksen puutteesta. Antakaa miesten olla, jos eivät vastaa. Ei toisessa ihmisessä saa roikkua kiinni väkisin.[/QUOTE]

No mä oon samanlainen (etten vastaa jos ei selkeesti kysytä), koska vihaan näpytellä viestejä. Mä en tajua miksei ihmiset soita jos halutaan sopia jotakin. Eli ei liity mitenkään mun kiinnostuksen määrään.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29079714:
Miehiä kun ei tosiaankaan kiinnosta naputella joitain joutavia tekstareita. Jos on asiaa niin soitetaan lyhyesti ja täts it. Ei mitään turhaa lätinää ja diibadaabaa.

Mulla on mies vähän samoilla linjoilla.

Monesti se nakkaa mulle puhelimensa, että keke laitto viestiä vastaatko sille, ku en ite viitti näpytellä.

Yhteistyössä