Että mua vituttaa, miehen synttäreitä vietettiin eilen mökillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai että turussa sanotaan mietein. No joo, sanotaanhan täällä ,ainakin ne jotka on porista muuttaneet kuten minä, mutta turun murretta se ei ole. Turkulaiset sanoo saman "miettisin".

Mutta ihan oikeasti, minä olisin todella iloinen ja otettu että lasta on kiinnostanut lähteä juhliin. En todellakaan ajattelisi ettei ole tervetullut, itselle korkeintaan motkottaisin että olisi tosiaan ehidät voinut vaikka kutsuakin.

Jos otat, et aja, n'in sen pitäisi joka ikisen mielestä olla, mutta kun ei, otin vaan pari ja niin edespäin, näitä valopäitä tuolla sitten näkyy liikenteessä.

Onko oikeasti niin vaikeaa, olla lipittämättä sitä brenkkua jos tietää olevansa kuski.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23769120:
Jos otat, et aja, n'in sen pitäisi joka ikisen mielestä olla, mutta kun ei, otin vaan pari ja niin edespäin, näitä valopäitä tuolla sitten näkyy liikenteessä.

Onko oikeasti niin vaikeaa, olla lipittämättä sitä brenkkua jos tietää olevansa kuski.

Onkos se niin vaikeaa ymmärtää että alkoholi palaa koko ajan, ei vain aamulla? Vai etkö luota itseesi että voit pitäytyä vain kahdessa ja pystyt katsomaan ajan kellosta että et lähde pariin tuntiin ajamaan? Minä pystyn molempiin, ei tuota ongelmaa ja moni muu myös, ei se alkoholi nyt niin tärkeää ole että sitä pitäisi humaltuakseen lipittää!

Siis juhlat eivät olleet mitkään viralliset, ihan vaan YSTÄVÄporukalla oli tarkoitus juhlia, 8 ihmistä. Mökki oli vuokralla, ja luovutus tänään klo 12. Sieltä ne heräsivät, kun menimme 11 aikaan siivoamaan ja luovuttamaan avaimia. Pesivät hampaat ja lähtivät. Ei kiitosta, eikä kysymystä, tarvitaanko siivousapua. Olivat ihan vain ilmaisen viinan ja ruoan vuoksi paikalla.
Olisikin ollut eri asia, jos olisivat olleet virallisemmat, ja ennen kaikkea isommat juhlat jo muutenkin.

[QUOTE="vieras";23768773]Miksi et muuttaisi omaa käytöstäsi jotta olisit enemmän suvun suosiossa?
Se että sanoo aina ääneen mitä ajattelee, ei ole rohkeaa tai "oikeutettua".
Se kertoo vain typeryydestä, lapsellisuudesta(lue: ITSEKESKEISYYDESTÄ) ja sosiaalisten taitojen puutteesta.[/QUOTE]

niin, nuolisin persettä? Ei kiitos, ei ole mun juttu :)

Tuo ihminen, kuka nyt tuli pummilla, on itse oikeasti todella törkeä. Miksi haluaisin miellyttää häntä, kun ei niin tee itsekään kenellekään?

Oikeastiko teidän kaikkien mielestä juhliin (olivat sitten millaiset tahansa) voi tulla, vaikkei olisi kutsuttukaan? Miksi täällä sitten kaikki valittaa, että esim. häihin tulee kutsu vain ko. henkilön nimellä, eikä hänen lapset ja sukunsa siinä ohella ole tervetulleet?

[QUOTE="äitix3";23768828]Mihin ne muut sieltä lähti päihtyneinä, jos mökille jäi vaan tuo kutsumaton pariskunta selvittämään päätänsä?

Ite en menis kutsumattomana paikalle oli sitten kyse mistä kissanristiäisistä tahansa.[/QUOTE]

Lähtivät taksilla kotiin 3 aikoihin :)

[QUOTE="minä";23769638]Siis juhlat eivät olleet mitkään viralliset, ihan vaan YSTÄVÄporukalla oli tarkoitus juhlia, 8 ihmistä. Mökki oli vuokralla, ja luovutus tänään klo 12. Sieltä ne heräsivät, kun menimme 11 aikaan siivoamaan ja luovuttamaan avaimia. Pesivät hampaat ja lähtivät. Ei kiitosta, eikä kysymystä, tarvitaanko siivousapua. Olivat ihan vain ilmaisen viinan ja ruoan vuoksi paikalla.
Olisikin ollut eri asia, jos olisivat olleet virallisemmat, ja ennen kaikkea isommat juhlat jo muutenkin.[/QUOTE]

No kyllä toi minustakin kuulostaa oikeasti tosi törkeältä. En ymmärrä muutenkaan, miksi joku 20-vuotias haluaisi tulla keski-ikäisten illanviettoon? Kun kyseessä ei siis olleet mitkään sukujuhlat, missä olisi ollut myös esim. hänen serkkujaan tai muita.

[QUOTE="vieras";23768977]Toisaalta olen kuullut sellaistakin, ettei syntymäpäiville kutsuta vaan niille mennään kutsumatta. Siinä mielessä tämä sukulainen ei toiminut väärin muuta kuin siltä osin, että jäi yöksi. Kyse oli vielä läheisestä sukulaisesta eikä kummin kaimasta. Eri asia on, jos syntymäpäivät järjestetään jossain juhlapaikassa, johon on ennakkovaraukset ja tietty paikkamäärä.[/QUOTE]

Aivan, kuten meillä. Mökki oli 6 hengen mökki. Kutsut tehtiin ihan juuri sen vuoksi, että kaikki mahtuvat, ja jokaiselle on esim. istumapaikka...

[QUOTE="minä";23769696]Aivan, kuten meillä. Mökki oli 6 hengen mökki. Kutsut tehtiin ihan juuri sen vuoksi, että kaikki mahtuvat, ja jokaiselle on esim. istumapaikka...[/QUOTE]

Mahtoi olla kivat juhlat. Kontrollifriikki järjestämässä...
kai teillä oli hauskoja hattu- ja tuolileikkejäkin? :D

[QUOTE="vieras";23769196]Kakarat?
Juotit siis alaikäisiä?;)

Mistä ei kutsutut voi tietää et on ees lähetetty mitään kutsuja..;)
Olisit avannu suus hyvä nainen.[/QUOTE]

Siitä, kun ilmoittivat ovesta tullessaan: "eipä olla saatu kutsua, mutta tultiin silti".

[QUOTE="minä";23769665]niin, nuolisin persettä? Ei kiitos, ei ole mun juttu :)

Tuo ihminen, kuka nyt tuli pummilla, on itse oikeasti todella törkeä. Miksi haluaisin miellyttää häntä, kun ei niin tee itsekään kenellekään?

Oikeastiko teidän kaikkien mielestä juhliin (olivat sitten millaiset tahansa) voi tulla, vaikkei olisi kutsuttukaan? Miksi täällä sitten kaikki valittaa, että esim. häihin tulee kutsu vain ko. henkilön nimellä, eikä hänen lapset ja sukunsa siinä ohella ole tervetulleet?[/QUOTE]

Niin, tässähän ei tietenkään ole miään kultaista keskitietä...jos ei lauo kaikkea suoraan, nuolee persettä..jep.
Ja sä et nyt oikein käsittänyt että tässä ihmeteltiin enemmänkin sun asennetta ja sitä että vielä ihmettelet miksi et ole suosiossa.

Kutsumatta on hölmöä tulla, mutta ei kait se nyt maailmanloppukaan ollut kun kyseessä oli kuitenkin sukulainen. Jos vaikka seuraavalla kerralla et sanokkaan ihan suoraan, kannatan elämä voisi olla helpompaa...mut sithän sä nuolisit perseitä.

[QUOTE="eee";23769689]No käyttäytyikö ne kuitenkin siivosta (jos ei oteta lukuun sitä että unohtivat vuolaasti kiitellä sinua ja osallistua mökin siivoukseen)[/QUOTE]

Mitä nyt oksensi terassille, kaatoi kaljat lattialle. Muuten ihan normaalisti, roskia heitellen, jne. Miten nyt suuri osa tuon ikäisistä...

Yhteistyössä