Että mulla on ihana sisko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mulla kun ei ole sitä autoa... ja nyt sataa, enkä viitti lähtee linkillekään tarpomaan ton likan kanssa... Soitin kymmenen jälkeen LillaSysterille tai siis se sit soitti takas kun ei vastannu... Herätin sen :ashamed: No siis niin, kysyin että voisko ne käydä mulle kaupassa kun menevät asioille... Laitoin tekstarilla kauppalistan (ei hirveesti onneks ) ja myöhemmin sitten saan tavarat kotiinkuljetuksena :D Niin ja siis tietty maksan, laitan sitten tilille rahat :D

Kiitos systeri :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:
hiihh :) mie jo että kyseessä on jotain muuta kun kiittämistä :D Kyllähän ne sisarukset osaa olla ihania :)

Joo tajusin itekin että tuo otsake saattaa olla vähän hämäävä :D Mut jospa sillä sais aukasemaan mun viestin :laugh:

Mulla on kans maailman ihanin pikkusisko. On myös tuon pojan kummikin. Asuu 150km päässä mutta kun tulee käymään niin ottaa pojan niin kokonaisvaltaisesti huomioon että.. Hakee hoidosta, käyttää sitä pyöräilemässä, kävelyllä, käyvät jätskillä, tekevät hirveesti kaikkea yhdessä. Ja aina valmis auttamaan.

Yritän minäkin kyllä parhaani mukaan häntä muistaa ja kiittää, pojan kanssa yleens laitetaan postissa aina jotain pientä kivaa kiitokseksi kivasta viikonlopusta =)

Yhteistyössä