Että mun mies on tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lätkäleski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän noita ylilyöntejä voi sattua kelle vaan. Huolestuttavaa se alkaa olla siinä vaiheessa, jos joka ikinen kerta sattuu ja tapahtuu jotakin. Silloin täytys alkaa hälytyskellojen soida. Ei sillä ole mitään väliä nalkuttaako se eukko vai ei, lopputulos on aina sama. Ja syy aina siinä emännässä tai työssä tai nukkumattomuudessa tai yleisessä vitutuksessa tai kavereissa. Kaverit on just tosi usein syyllisiä,kun nehän ne väkisin kurkusta alas sen viinan kaataa.

Sinä kuulut joukkoon aivottomat kanat. AP ei maininnut, että mies olisi millään tavoin tappelevainen yksilö.

Tai sitten mainitsi. Ap:n tekstiä edelliseltä sivulta:

"Älä viitti. Sais ollakki rennosti ja pitää hauskaa jos osais. Viimeks pelireissulla oli ollut kateissa seuraavan päivän iltapäivään saakka. Oli tapellu ja vaatteet risana ja naamassakin jotain mustelmaa.

Mun mielestä on aika reilua, että päästän ukon kattomaan matsia ja saa olla yötäkin vieraalla paikkakunnalla. Mutta kun sitä sit tietää että mihin toi taas menee.... "

Ihmeellistä miehen puolustelua monen kirjoituksissa. Tuskinpa tosiaan ap:n nalkutus ja kyttäily mitään auttaa, mutta en tiedä, mitä muutakaan tossa tilanteessa voi tehdä. Ei tollasta käytöstä kukaan jaksa katsella hyväksyen. Onhan toi mies nyt ihan idiootti. Minä pistäisin vaihtoon, tai siis pistikin oman hiukan samanmoisen.

No tarviiko siinä kauheasti aivotoimintaa todeta, että jos viinan kanssa menee tappeluksi, niin sitten ei viinaa kannata juoda?

No ei se aina mee viinan kanssa tappeluksi, mutta kaikki sen nyt tietää että alkoholi, miehet ja jääkiekko on vähän tulenarka yhdistelmä. No ukkohan ei oo vielä tullut kotiin. Mutta sentäs tekstas, että "kaikki ok". Kaipa se illaks tulee.

Nii ei mun mies mikään tappelika sinällään oo. Kyllä sitä suurin osa miehistä on elämänsä aikana joskus johonkin kärhämään joutunu.

[QUOTE="ap";27368795]No ei se aina mee viinan kanssa tappeluksi, mutta kaikki sen nyt tietää että alkoholi, miehet ja jääkiekko on vähän tulenarka yhdistelmä. No ukkohan ei oo vielä tullut kotiin. Mutta sentäs tekstas, että "kaikki ok". Kaipa se illaks tulee.

Nii ei mun mies mikään tappelika sinällään oo. Kyllä sitä suurin osa miehistä on elämänsä aikana joskus johonkin kärhämään joutunu.[/QUOTE]

: /

Oot varmaan liian tottunu miehesi käyttäytymiseen kun ajattelet että tuo on "tulenarka yhdistelmä".. ei se sitä nimittäin yleensä ole, ainakaan minun kokemuksen mukaan. Eikä ole normaalia tuokaan että sanotaan lähtevän jääkiekkoa katsomaan ja muka vaan otetaan yksi tai kaksi eikä tulla edes aamuun mennessä kotiin vaan EHKÄ vasta vuorokautta myöhemmin :O

Mun ex-mies kävi noissa matseissa ja mulle sitten selvis, että iskee sieltä tommosia lätkätyttöjä. Ex-mieheni oli siis mukamas ex-lätkän pelaaja ja sitten iski noita nuoria tyttöjä pelireissuilta. Kuvottavaa paskaa. Sitä mä vaan ihmettelen, että niitä tuntui sieltä aina löytyvän. Jatkanu kai samaa harrastusta sen jälkeenkin.

Etoo vieläkin niin paljon että kaikki lätkään liittyvä saa oksennusreaktion.

Yhteistyössä