Että osa kuluttajista on TYHMIÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekonomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuuleppas Ekonomi, myös aika on rahaa. Eli minä olen valinnut itselleni kokonaisedullisimman kaupan, se sattuu olemaan Alepa. Tähän valintaan sisältyy myös ajankäyttö ja myös matkakulut kaupalle. Käyn kerran viikossa kaupassa, viivyn reissullani 30 minuuttia plus matkat. Bonusta kertyy kuukaudessa 10 eurosta n. 40 euroon. Työssäkäyvänä minulla ei ole aikaa juosta tarjousten perässä tai käydä monessa kaupassa.

Ravintoloissa meillä syödään äärimmäisen harvoin, tänä vuonna koko perheen kanssa on käyty kerran ulkona, itse olen tainnut käydä kolmesti kavereiden kanssa. Yhden kerran on käyty Rossossa. Hotelliyöpymisiä meillä ei tältä vuodelta Suomesta ole lainkaan.

Lisäksi Prismat ovat pärjänneet hintakorivertailuissa erinomaisesti, isompia tavaroita ostaessani, esim. videot, lahjat, jääkaappi-pakastimet jne. vertailen hintoja, ja S-ryhmän ketjut ovat pärjänneet vertailuissani erinomaisesti.

Vakuutusyhtiömme on ollut vuosia Tapiola(joka lopettaa S-bonukset, kun kokee S-ryhmän uuden pankin kilpailijakseen), lapsen puheluihin menee 6 euroa kuussa, ja liittymä on Elisan.

Ruokakaupassa käyn mielelläni niiden bonusten takia S-ketjun kaupoissa, mutta muuten koen olevani varsin hintatietoinen. Ja varmasti sama pätee ruoka ja hygieniatuotteisiinkin, sillä selviän niiden ostoista 5 henkiselle perheelle 400 eurolla kuussa.

mä kans suosin tota s-ryhmää, s-market on lähin ja tulee muutenkin ajoa sielä päin, ei mitään järkeä lähteä keskiseen jonkun tarjouksen perässä joka on päinvastasessa suunnassa. ja kun laskee kilometrit niin ennemmin ostan s-marketista ja maksankin hiukan enemmän, tuleehan se sit bonuksis takasi. mut toki käyn muuallaki kaupassa. keskisessä käydään isommat tavarat ostamassa, ja sinnekkin mennään vasta jos sinne päin on muutaki asiaa... seinäjoella käydään n. kerran kuus ostoksilla, ja seki keskitetään prismaan, muis kaupois käydään jos ehditään.

Yhteistyössä