että ottaa päähän tuo ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi v

Vieras
kolmas raskaus loppusuoralla nyt, yhtäkkiä alkanut herralle iltakaljat maistua. Minulla on ollut supistuksia jo pari viikkoa plus varoiteltu että synnytys voi alkaa koska vain. Silti voi tällä arvon pakkolomalaisella mennä 6 kaljaa illassa todeten "jos synnytys alkaa olen selvä kuudessa tunnissa", aha, eipä auta sanoa että aiemmat kaksi ovat syntyneet kolmessa tunnissa. Tai entäs jos vedet menee? "No eikä mene" on vastaus. Ja vielä "ei se synny kuitenkaan kuin aikaisintaan parin viikon päästä". Ei auta uhkailu, ei järkipuhe eikä mikään.... Ainoa mahdollisuuteni päästä synnyttämään on hänen kyydissä, ja olisipa noloa sanoa äidilleni joka sitten kahta lastamme tulee vahtimaan että lainaatkos 70e rahaa taksiin kun mies ei voi ajaa...

Stressaan ihan tosissaan eikä idiootti käsitä, kuvittelee kai että ajan itse synnyttämään tai hän löytää sitten hetkessä jonkun kuljettamaan meidät... :headwall:

Millä tuon saisi järkiinsä? Että saisin rauhan itsekin pelkäämättä että lapsi syntyy kotiin tai että pitää nolata koko perhe hankkimalla tarvittaessa kyytiä muualta hänen juomisen vuoksi... Vaikka tiedän että miehen häpeä se on mutta kyllä hävettää minuakin...

Alkuperäinen kirjoittaja voi v:
kolmas raskaus loppusuoralla nyt, yhtäkkiä alkanut herralle iltakaljat maistua. Minulla on ollut supistuksia jo pari viikkoa plus varoiteltu että synnytys voi alkaa koska vain. Silti voi tällä arvon pakkolomalaisella mennä 6 kaljaa illassa todeten "jos synnytys alkaa olen selvä kuudessa tunnissa", aha, eipä auta sanoa että aiemmat kaksi ovat syntyneet kolmessa tunnissa. Tai entäs jos vedet menee? "No eikä mene" on vastaus. Ja vielä "ei se synny kuitenkaan kuin aikaisintaan parin viikon päästä". Ei auta uhkailu, ei järkipuhe eikä mikään.... Ainoa mahdollisuuteni päästä synnyttämään on hänen kyydissä, ja olisipa noloa sanoa äidilleni joka sitten kahta lastamme tulee vahtimaan että lainaatkos 70e rahaa taksiin kun mies ei voi ajaa...

Stressaan ihan tosissaan eikä idiootti käsitä, kuvittelee kai että ajan itse synnyttämään tai hän löytää sitten hetkessä jonkun kuljettamaan meidät... :headwall:

Millä tuon saisi järkiinsä? Että saisin rauhan itsekin pelkäämättä että lapsi syntyy kotiin tai että pitää nolata koko perhe hankkimalla tarvittaessa kyytiä muualta hänen juomisen vuoksi... Vaikka tiedän että miehen häpeä se on mutta kyllä hävettää minuakin...

Ikävä tilanne :(!!

Tee miehellesi källi ja filmaa synnytyksen alkamista. Saat sen säikäytettyä kunnolla ja jospa sitten osaisi olla ottamatta??

Voimia loppumetreille!

Yhden kerran on jo ollut tilanne että mietin tosissaan lähtöä synnärille, mies vain totesi höpö höpö ja käski nukkumaan. Onneksi sillä kertaa tilanne rauhottuikin levolla, seuraavalla kerralla ei välttämättä...

Alkuperäinen kirjoittaja K K:
Ootko sä sitten köyhä vai miks sulla ei oo 70 euroa?

Tällä hetkellä on rahat tiukassa koska mies on pakkolomalla ensi kuun puoleen väliin... Vaikka se raha ehkä muuten löytyisikin niin esim tänään ei löydy jos lähtö tulee...

En lähtisi tuohon teeskentelyyn, koska uskooko sitten kun on oikeesti tosi kyseessä.

Mä ehkä kylmän rauhallisesti kaatelisin ne kaljat viemäristä alas sitä mukaan kun niitä kotiin kannetaan.

Ambulanssi maksoi itelläni ainakin vaan päälle 9e omavastuun!
Matkaa synnärille kuitenkin yli 80km... Luulis nyt taksikin irtoovan halvemmalla?

En osaa oikein mitään neuvoa antaa tilanteeseen... :(

Päästä kyyneleitä kun mies korkkaa ekan kaljan...onhan naisella tunteet...erityisesti viimeisillään raskaana olevalla naisella...sitten sano, että sua pelottaa kun synnytys on lähellä...ja sano että kaljan näkeminenkin tekee pahaa...ja haisee pahalle...

Tai ihmettele (syyllistämättä) että onko mies tosiaan tullut riippuvaiseksi iltakaljoista...että ei taida pystyä olemaan ottamatta...

Ei tuo mies ole ennen kaljotellut oikeastaan yhtään, siksi tulevan lapsen isä :whistle: Liekö lomautus ottanut niin koville että alkanut maistua. Sepäs tässä onkin... Tuosta taksi asiastakin on niin monenlaista tietoa ja mielipidettä etten tiedä mihin luottaa. :( ambulanssi tuskin kuljettaa jos ei tosissaan ole hätä, verenvuotoa tms...

Minä menin rv37+4 ambulanssilla, vedet meni kotona. Ei ollut kiinnittynyt, joten synnärillä sanoivat et parempi tulla varmemmalla kyydillä... Mikäs siinä köllötellessä =)

Tää nyt ei ole asian pontti, mutta tosta taksista vielä. Niin helsingissä anotaan Kelalta siitä 10 e yli menevästä osasta rahat takaisin. Eli siis jälkeenpäin. Meillä makso taksi synnärille 10,10e xD

Ja jos vedet menee niin hyvin voit soittaa ambulanssin, kun on kerta noin pitkä matkakin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi v:
Ei tuo mies ole ennen kaljotellut oikeastaan yhtään, siksi tulevan lapsen isä :whistle: Liekö lomautus ottanut niin koville että alkanut maistua. Sepäs tässä onkin... Tuosta taksi asiastakin on niin monenlaista tietoa ja mielipidettä etten tiedä mihin luottaa. :( ambulanssi tuskin kuljettaa jos ei tosissaan ole hätä, verenvuotoa tms...

Eikö tosissaan ole hätä jos synnyttää? meinaatko että ne jättää vaa kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja ja lisää vain:
Alkuperäinen kirjoittaja K K:
Ootko sä sitten köyhä vai miks sulla ei oo 70 euroa?

Tietenkin on koska ukkokin juo ja jo kolmas lapsi tulossa ja äidiltä täytyy rahat kyytiin lainata.

Luuletko että lomautus oli tiedossa kun kolmatta alettiin tekemään. Ei ollut ja onneksi tilanne vain väliaikainen.

Yhteistyössä