V
voi v
Vieras
kolmas raskaus loppusuoralla nyt, yhtäkkiä alkanut herralle iltakaljat maistua. Minulla on ollut supistuksia jo pari viikkoa plus varoiteltu että synnytys voi alkaa koska vain. Silti voi tällä arvon pakkolomalaisella mennä 6 kaljaa illassa todeten "jos synnytys alkaa olen selvä kuudessa tunnissa", aha, eipä auta sanoa että aiemmat kaksi ovat syntyneet kolmessa tunnissa. Tai entäs jos vedet menee? "No eikä mene" on vastaus. Ja vielä "ei se synny kuitenkaan kuin aikaisintaan parin viikon päästä". Ei auta uhkailu, ei järkipuhe eikä mikään.... Ainoa mahdollisuuteni päästä synnyttämään on hänen kyydissä, ja olisipa noloa sanoa äidilleni joka sitten kahta lastamme tulee vahtimaan että lainaatkos 70e rahaa taksiin kun mies ei voi ajaa...
Stressaan ihan tosissaan eikä idiootti käsitä, kuvittelee kai että ajan itse synnyttämään tai hän löytää sitten hetkessä jonkun kuljettamaan meidät... :headwall:
Millä tuon saisi järkiinsä? Että saisin rauhan itsekin pelkäämättä että lapsi syntyy kotiin tai että pitää nolata koko perhe hankkimalla tarvittaessa kyytiä muualta hänen juomisen vuoksi... Vaikka tiedän että miehen häpeä se on mutta kyllä hävettää minuakin...
Stressaan ihan tosissaan eikä idiootti käsitä, kuvittelee kai että ajan itse synnyttämään tai hän löytää sitten hetkessä jonkun kuljettamaan meidät... :headwall:
Millä tuon saisi järkiinsä? Että saisin rauhan itsekin pelkäämättä että lapsi syntyy kotiin tai että pitää nolata koko perhe hankkimalla tarvittaessa kyytiä muualta hänen juomisen vuoksi... Vaikka tiedän että miehen häpeä se on mutta kyllä hävettää minuakin...