Että sapettaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä oon yrittänyt kolme peräkkäisenä viikonloppuna päästä ulos illalla: ekana juttu kaatui, kun kaveri tuli kipeäksi. Tokana jouduin töihin, ja kolmantena (eli tänään) mies joutuu töihin, eli mä en vielkään pääse mihinkään!! |O |O |O Pas. Ka. :kieh:

Mä aion tästä suivaantuneena lähteä kohta salille ja pysyä siellä siihen asti kunnes on aika manikyyriin ja illan syön roskaa. :xmas:

:wave: juuri noin. hyvä =) kyl sie sinne ulos viellä pääset, usko pois. en oo minäkään päässy kolmena viimesenä kertana kaverin kanssa mihinkään vaikka oli suunnitelmissa. muta jospa ensi viikonloppuna tai sitä seuraavalla |O

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä oon yrittänyt kolme peräkkäisenä viikonloppuna päästä ulos illalla: ekana juttu kaatui, kun kaveri tuli kipeäksi. Tokana jouduin töihin, ja kolmantena (eli tänään) mies joutuu töihin, eli mä en vielkään pääse mihinkään!! |O |O |O Pas. Ka. :kieh:

Mä aion tästä suivaantuneena lähteä kohta salille ja pysyä siellä siihen asti kunnes on aika manikyyriin ja illan syön roskaa. :xmas:

eiks te huomenna pääse huvittelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

eiks te huomenna pääse huvittelemaan?

Maanantaina.

Yhteistyössä