Että tällasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie vaan

Vieras
Onko kellään muulla lasten puhallettavaa uima-allasta parvekkeella? Ja mitähän talon säännöt siitä sanovat? Saako sellasta pitää? Siis kun meitin alakerran naapuri otti eilen kauheet pultit siitä kun poika roiskas vähän vettä sen parvekkeen kaiteelle!? Musta tuntu aika hassulta, kun kyllähän se sadekin sen verran kastelee, eikä nyt ollu kyse mistään isosta määrästä, kun olen siitä huolen pitäny, et vesi pysyy altaassa. Kas kun ei sillon valittanu kun parveketta pesin. Sillon kyllä vettä ropisi kunnolla. Tulee itelle vaan pahamieli tollasista naapureista, kun näkevät vaivaa tuollaisesta. Vai oonko minä nyt ihan väärässä? Meillä nyt suhteellisen iso parveke ja ei varmasti kastunu alakerrasta muutakun kaidetta hieman, kun on niin suojaisat kaiteet. Ja eka kerta oli.

kai se ekassa tai maataso kerroksessa olis ookoo.
riippuu mikä se systeemi on miten se vesi poistuu parvekkeelta..tai se viemäröinti siis.jos allas menee rikki tai ne vedet karkaa sieltä

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
mä voisin kans veikata, ettei oo ihan luvallista touhua...

mitenkähän oot ajatellu tyhjentää sen altaan, ilman että sitä vettä menee naapurinkin parvekkeelle? :saint:

Saahan parvekkeen pestäkin, ja se menee putkea pitkin maahan..! Meillä oli pari vuotta sitten silloisessa asunnossa parvekkeella uima-allas pojalle. Ja vesi meni parvekkeen sisäkulmassa olevaa putkea pitkin suoraan maahan, ilman että tippaakaan meni alakerran parvekkeelle.

No mä mietin tota juttua kun just pesemäni parvekelasit roiskahti vettä täyteen....yläkerrassa kai allas...mut aikani puhistuani aattelin et no hemmetti, kyllä se sade jättää ihan samanlaiset jäljet, joten...nauttikoot altaasta mun puolesta, kunhan eivät liian usein... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Onko kellään muulla lasten puhallettavaa uima-allasta parvekkeella? Ja mitähän talon säännöt siitä sanovat? Saako sellasta pitää? Siis kun meitin alakerran naapuri otti eilen kauheet pultit siitä kun poika roiskas vähän vettä sen parvekkeen kaiteelle!? Musta tuntu aika hassulta, kun kyllähän se sadekin sen verran kastelee, eikä nyt ollu kyse mistään isosta määrästä, kun olen siitä huolen pitäny, et vesi pysyy altaassa. Kas kun ei sillon valittanu kun parveketta pesin. Sillon kyllä vettä ropisi kunnolla. Tulee itelle vaan pahamieli tollasista naapureista, kun näkevät vaivaa tuollaisesta. Vai oonko minä nyt ihan väärässä? Meillä nyt suhteellisen iso parveke ja ei varmasti kastunu alakerrasta muutakun kaidetta hieman, kun on niin suojaisat kaiteet. Ja eka kerta oli.

pidettiin vähän altaas vettä niin oli ok. Ei menny alakertaan

Yhteistyössä