Että tämmöstä. mitä sitä tekis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt näin

Vieras
Asun avoliitossa lasten isän kanssa. Meillä ei mee hyvin, ainakaan omasta mielestäni, olen kyllästynyt kaikkeen hänessä. Seksiä meillä ei ole ollut kuukausiin. Ollaan asuttu jokunen vuosi sitten erossa mutta päädyttiin takas yhteen, mikä tuntuu nyt isolta virheeltä... Mies sanoo rakastavansa mua, ja tarvii mua ja haluu elää mun ja lasten kanssa. Itse en jaksais...Mutta en tiedä miten jättääkään!!!Ja kaiken lisäksi olen tutustunut netissä mieheen joka asuu 100km päässä, jonka kanssa juttu luistaa...Tää netti mies haluis tavata, niin miekin...Hemmetti mitä teen!!!Ja tää nettityyppi luulee että oon sinkku... Voinko vain aloittaa kaksoiselämän eri kaupungeissa... Ja älkää sanoko että miltä musta tuntuis jos mies tekis mulle näin, se ei tuntuis missään. En mä rakasta enää?

eroot ja muutat siihen 50 km päähä,muksut suht lyhkäsen ajon päässä isästään ja et kumminkaa oo het uuenkaan kans yksissä. ja sitten katot ihan oikeesti rauhassa mite elämä kulettaa

miksi pääädyitte yhteen? rakastitko silloin kun päädyitte takaisin yhteen?
en kovin nopiasti laittaisi suhdetta romukoppan. voi olla vaikea kausi.
Kuinka kauan susta on tuntunut ettet rakasta enään?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Lähdet lasten kanssa ite?

Miksei lapset saa jäädä isälleen, kun äiti kerran esittää sinkkua?
On siinäkin muuten hyvä alku uudelle suhteelle, valhetta alusta alkaen.

Eka lopetat suhteen miehes kanssa ja sitten aloitat uutta jonkun toisen kanssa, jos haluat. Siten loukkaat kaikkia kaikkein vähiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
eroot ja muutat siihen 50 km päähä,muksut suht lyhkäsen ajon päässä isästään ja et kumminkaa oo het uuenkaan kasns yksissä. ja sitten katot ihan oikeesti rauhassa mite elämä kulettaa

Miks kaikki sanoo, että lapset äidilleen, kun äiti esiintyy sinkkuna?
Äitihän perheestä on lähdössä, isä haluais olla lasten ja avokkinsa kanssa. Miksi lapset pitäis riistää kotoaan ja isältään siksi, että äiti haluaa uutta suhdetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

Silloin rakastin. Ja elämä oli erilaista, huomiota, hellyyttä...Oli hyvä olla. Nyt tällästä masentavaa ollut joku 4kk kohta.

Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
eroot ja muutat siihen 50 km päähä,muksut suht lyhkäsen ajon päässä isästään ja et kumminkaa oo het uuenkaan kasns yksissä. ja sitten katot ihan oikeesti rauhassa mite elämä kulettaa

Miks kaikki sanoo, että lapset äidilleen, kun äiti esiintyy sinkkuna?
Äitihän perheestä on lähdössä, isä haluais olla lasten ja avokkinsa kanssa. Miksi lapset pitäis riistää kotoaan ja isältään siksi, että äiti haluaa uutta suhdetta?

no voi ne lapset jäähä isälleenkin, sama matka se on äitilleki ajella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nyt näin:

Silloin rakastin. Ja elämä oli erilaista, huomiota, hellyyttä...Oli hyvä olla. Nyt tällästä masentavaa ollut joku 4kk kohta.

Luuletko, että uusi suhde kestää loppuelämän?

tuota tuolla sinun asenteella ei tuo tuosta muuksikaan muutu. katoppa ku joka pitkässä suhteessa yleensä tulee nitä alamäkiäkin. luuletko että esin 25v yhdessä olleet olisivat olleet sen koko 25v onnensa kukkuloilla,ei ainakaan minun vanhempani,mutta kaiken kaikkiaan tuosta ajasta enemmän aikaa onnellisia,eikä joku 4kk oo tuntunu heillä missään,kyllä ne on tapelleetkin sen muutaman kk putkeen,mutta elämä on kasvamista,ihisenä ja rakastamisessa!

HUOM:rakastaminen ei ole yhtäkuin alun rakastumisen huuma,rakastaminen on osin myös päätös. sinulla tuota päätöstä ei ole niin asiat ei voi parempaan suuntaakaan mennä.

mutta ajattelehan nyt muitakin! etkä vaan itseäsi!!! sähän satutat vaan

Alkuperäinen kirjoittaja nyt näin:

:hug: kyllä te selviitte. nyt sitä hellyyyttä kehiin. ei kannata luovuttaa liian helpolla. jollekkin tulee vaikeita kausia.
aloita sinä hellimällä miestä kun itse antaa niin toinenkin ehkä alkaa antamaan takaisin

Pitää sen suhteen eteen nähdä vaivaakin tosiaan. Aina ei tilanne parane vaan kumppania vaihtamalla, vaan ongelmat on yleensä suhteessa yhteisiä eikä vaan toisen korvien välissä.

Kannattaa yrittää selvittää viimeseen asti et onko mitään tehtävissä, kun on kyse vielä lastesi isästä. On se lasten kannaltakin parempi jos asiat saa selvitettyä. mut jos ei mitään ole tehtävissä, niin ei väkisin yhdessä oleminenkaan ketään auta.

Vaikeus onkin siinä, et tajuaa missä kohtaa ei enää ole mitään tehtävissä ettei luovuta liian helposti tai hakkaa tolkuttoman pitkään päätä seinään....

Mulle tulee vaan mieleen että jos et itse ole ollut nettisuhteessa rehellinen niin onkohan tää toinenkaan osapuoli ollut.. :/

Jos nykyinen suhde on huonolla mallilla niin nettisuhteen ihmisen voi nähdä tavallista hohdokkaampana tyyppinä, kun sitä arkea ei ole tarvinnut elää hänen kanssaan. Mun kaverini oli aikoinaan ihastunut netin kautta poitsuun jonka minä tunsin livenä, ja kaverini hehkutti aina että kun he viimein tapaavat (pitkä välimatka) niin seksi tulee olemaan niiiin täydellistä ja elämä pelkkää ruusuilla tanssimista. Kaveri muutti samalle paikkakunnalla jättäen kaiken taakseen ja loppujen lopuksi suhdetta kesti 3kk, ennen kuin kaverini myönsi rakastuneensa haaveidensa nettipersoonaan oikean ihmisen sijaan. Toisaalta itsekin olen löytänyt netistä aikoinaan seurustelukumppanin ja paljon hyviä kavereita.

Yhteistyössä