että toi mies on... argh... ETANA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
n.kolme tuntia sitten se lähti nopeesti käymään serkullaan tossa kahden kilsan päässä ja ei vastannu mulle puhelimeen eikä mitää koko aikana. tunti sitten se soitti et lähtee NYT kotiin. ei oo äijää näkyny. :kieh:
ei muuten mitää,mut pitäs pojan luo mennä mummulaan/mökille ja jos sanoo et käy nopeasti niin sitten kans käy tai ilmottaa et venyy.
alan olla niin turhautunu tähän. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
n.kolme tuntia sitten se lähti nopeesti käymään serkullaan tossa kahden kilsan päässä ja ei vastannu mulle puhelimeen eikä mitää koko aikana. tunti sitten se soitti et lähtee NYT kotiin. ei oo äijää näkyny. :kieh:
ei muuten mitää,mut pitäs pojan luo mennä mummulaan/mökille ja jos sanoo et käy nopeasti niin sitten kans käy tai ilmottaa et venyy.
alan olla niin turhautunu tähän. |O

olet turhautunut ukkoosi ja taloa rakennatte!!!!!!!!!!!! Voi argh!!!

 

Yhteistyössä