n.kolme tuntia sitten se lähti nopeesti käymään serkullaan tossa kahden kilsan päässä ja ei vastannu mulle puhelimeen eikä mitää koko aikana. tunti sitten se soitti et lähtee NYT kotiin. ei oo äijää näkyny. :kieh:
ei muuten mitää,mut pitäs pojan luo mennä mummulaan/mökille ja jos sanoo et käy nopeasti niin sitten kans käy tai ilmottaa et venyy.
alan olla niin turhautunu tähän. |O
ei muuten mitää,mut pitäs pojan luo mennä mummulaan/mökille ja jos sanoo et käy nopeasti niin sitten kans käy tai ilmottaa et venyy.
alan olla niin turhautunu tähän. |O