Että voi ihminen olla hajamielinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "proffa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"proffa"

Vieras
Tänään kun aloin laittaa ruokaa niin laitoin siinä samalla tiskit koneeseen ja kone päälle... No sit kun ruoka valmistui ja tarvitsin lautasta niin tietenkin, mitään ajattelematta, tempaisin tiskikoneen luukun auki ja näin veden loiskuvan siellä sisällä... :D Säikähdin ja läimäisin kiireesti luukun takas kiinni, ei kyllä onneksi tullut yhtään vettä lattialle. :-o Konekin jatkoi muina miehinä ohjelman loppuun asti...

Turhanpäiväinen tarina, mutta oli nyt vain pakko jakaa tämä jonkun kanssa :DD
Mitä hölmöä sinä olet tehnyt hajamielisyyksissäsi?

tuon saman, sekä mm. laittanut jauhopussin jääkaappiin tai maitopurkin jauhokaappiin (sis. viel maitoa) ja tälläsiä pieniä tarvikkeiden sekaannuksia.....tiskikaapista voi löytyä voipaketti jne. kaikkea sattuu vähän väliä, lie höperö oon ja hajamielinen....puhun mitä sattuu ja aina väsyttää. huh huh

Olen kuullut monista joille sattuu tuota, että tavarat laitetaan ihan vääriin paikkoihin :)
Mulla taas on tapana ETSIÄ tavaroita vääristä paikoista, esim. avaan jääkaapin kun tarvin kahvipakettia tms...

Mä unohtelen koko ajan jotain.. Menen keittiöön ja sitten mietin että mitä mun piti siellä tehdä.. Avaan jääkaappia jne. jos vaikka pälkähtäisi mieleen. Lopulta muistan että "ei hitto, se olikin pyykit mitkä mun piti laittaa eikä mitään keittiössä".

No heh, mulle kyllä käy tuo tiskikonejuttu suunnilleen joka toinen kerta kun kone on päällä, on niin hiljainen masiina.

Mulla löytyy hassuja asioita jääkaapista, jatkuvasti kännykkä, avaimet tai lompakko kotona tai työpaikan vessassa tms. En voi tehdä eväitä töihin koska en koskaan muista kuitenkaan ottaa niitä jääkaapista mukaan, tai parhaimmassa tapauksessa ne löytyvät illalla kotoa eteisestä lämpenemästä.

Nolointa oli kun olin unohtanut lompakon kahvilaan, kuolettanut kaikki kortit ja sitten sain loppuukin takaisin. Enköhän mennyt omaan lähikauppaan ja yritin maksaa kuoletetulla kortilla. Soittivat luottokuntaan ja takavarikoivat kortin. Hiukan noloa...

Yhteistyössä