Että voi olla hankalaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Ensin ulkoillaan lasten kans ja kasvatetaan nälkää. Sitten syödään hyvää ruokaa massut niin täyteen, että napa jo rutisee. Sitten pikkupiltit saa pötkähtää päiväunille kaikessa rauhassa, ja nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Mut MUN pitäis pysyä hereillä, ei saa edes torkahtaa, vaikka uni tulis just kun silmät ummistaisi |O Ja tää raskaus väsyttää entistä enemmän vielä |O

*Haukottelee* Iltaa ja yöunia odotellessa :xmas:

Ei muuta kuin samaan huoneeseen lasten kanssa. Ja levähdät myös itse.
Voin kokemuksesta sanoa ettei sitä niin sikeästi nuku etteikö itse herää jos lapset herää..

Alkuperäinen kirjoittaja myös pph:
Ei muuta kuin samaan huoneeseen lasten kanssa. Ja levähdät myös itse.
Voin kokemuksesta sanoa ettei sitä niin sikeästi nuku etteikö itse herää jos lapset herää..

Ku mä en uskalla... Entä jos jotain sattuu, ja sit selvitelläään, et miten näin pääsi käymään, ja meitsi on nukunu... :xmas: Lähtis varmasti työ just muualle hoitoon, ja sais sanoo vakiduunille heippa. Ja en uskalla oikeasti kokeilla, et kuin sikeesti sitä nukkuis... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Ei muutaku lapset turvalliseen huoneeseen ja ite sit siihen huoneeseen oven eteen makaamaan ni ei lapset pääse huoneesta pois ku heräävät :D

Mut kun tuossa nukkumahuoneesa on 2 ovea ja molemmat vielä eri seinillä!!! |O Ei tämäkään auta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ei muutaku lapset turvalliseen huoneeseen ja ite sit siihen huoneeseen oven eteen makaamaan ni ei lapset pääse huoneesta pois ku heräävät :D

Mut kun tuossa nukkumahuoneesa on 2 ovea ja molemmat vielä eri seinillä!!! |O Ei tämäkään auta!!

Pönkkäät sen toisen oven ulkopuolelta kiinni tuolilla tai jollain ja sit laitat itsellesi patjan siihen toisen oven eteen :D Niin ja muistat tarkastaa, että palohälyttimet on kunnossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Miks sun täytyy pysyä hereillä?

Pph. En uskalla edes torkahtaa lasten päiväuniaikaan...

Ahh. Paha paikka. En mäkään uskaltais nukkua siinä tapauksessa. Mut on se kamalaa kun väsyttää ja muut saa nukkua.

Kävisin nukkumaan vaikka heti jos 2v suostuis nukkumaan päiväunet mun kaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AulsiKotityöläinen:

Pönkkäät sen toisen oven ulkopuolelta kiinni tuolilla tai jollain ja sit laitat itsellesi patjan siihen toisen oven eteen :D Niin ja muistat tarkastaa, että palohälyttimet on kunnossa ;)

No niin tietty. Ja ottais se levottomimman nukkujan siihen viereen lattialle... Uskaltaiskohan...? Mut entäs jos lapset sanoo kotona, et täti nuku meidän kans päiväunet?? :xmas: öö... mites sitten suu pannaan?

minä kyllä sanoin itse lasten vanhemmille asiasta kun raskausaikana otin unet lasten nukkuessa.
Nukuin samassa huoneessa kuin lapset ja en koskaan niin sikeästi nukkunut ettenkö olisi lasten ääniin herännyt.
Että menehän lepäämään nyt itsekin niin jaksat paremmin iltapäivän touhuta..

No niin tietty. Ja ottais se levottomimman nukkujan siihen viereen lattialle... Uskaltaiskohan...? Mut entäs jos lapset sanoo kotona, et täti nuku meidän kans päiväunet?? :xmas: öö... mites sitten suu pannaan?

Jospa vanhemmat olis ymmärtäväisiä, tilanteen huomioon ottaen...Olettaen, että ne jo tietää sun raskaudesta? Mut oikeesti kinkkinen tilanne. Mä odotin esikoista kun olin töissä päiväkodissa ja että oli tuskaa pysyä hereillä siellä nukkarissa! Ehkä sun vaan pitää keittää oikein vahvaa kahvia? Ja jos se närästää, niin unohtuu ainakin väsymys hetkeksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei muutkaan ihmiset nuku työaikana, aika hullu ajatus että edes pitäisi.

Kysymys on siitä, että väsyttää, ja haluais nukkua, mut ei uskalla. Ei kenenkään PIDÄ nukkua jos ei väsytä... :xmas:

Pitääpäs sanoa pomolle että saanhan nukkua jos haluan ja väsyttää. Hieno työmoraali:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei muutkaan ihmiset nuku työaikana, aika hullu ajatus että edes pitäisi.

pph:lla yleensä paljon pidemmät työpäivät kuin muissa ammateissa, itelläni melkein joka päivä 10tunnin päivät.
Ja kun raskausaikana on todella väsy niin voi todellakin levähtää hetken kun lapset nukkuu!

opiskellessani otin käyttöön tavan torkkua väsyä pois...(jostain Opi Oppimaan -kirjasta neuvo). Istuin selkänojallisella tuolilla joku avain tai muu kilisevä kädessä ja annoin unen tulla. Kun uni riittävän syvää avaimet tippuu kilistellen lattialle ja siihen heräsin. Totesin sen auttavan ja jaksoi taas lukea tenttiin. Voithan kokeilla, mutta ei tietysti ihan lasten vieressä kannata, ettei ne avaimet herätä sitten myös lapsia. Tsemppiä sulle :)!

Alkuperäinen kirjoittaja AulisKotityöläinen:

Jospa vanhemmat olis ymmärtäväisiä, tilanteen huomioon ottaen...Olettaen, että ne jo tietää sun raskaudesta? Mut oikeesti kinkkinen tilanne. Mä odotin esikoista kun olin töissä päiväkodissa ja että oli tuskaa pysyä hereillä siellä nukkarissa! Ehkä sun vaan pitää keittää oikein vahvaa kahvia? Ja jos se närästää, niin unohtuu ainakin väsymys hetkeksi :D

Joo, tääkin hyvä konsti, ja aiemmin joinkin aina kahvit heti kun olin saanu piltit nukkuu, mut nyt jo haju tekee niin pahaa, et :x

Yhteistyössä