Että voi olla moukka mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maisa"

Vieras
Onneksi ei oo oma vaan kaverin mies. Oltiin viikonloppuna kesäisissä keleissä ensin uimarannalla ja terasseilla Helsingissä. Kaverini on todella kaunis nainen ja kroppa on hyvässä kondiksessa. Kerää katseita, mutta tää urpo heittää koko ajan jotain tämmöstä, että "Tommosissa bikineissä pitäis kyllä kropan olla ihan Tip Top." Tämä siis kun kaverini miettii että mitkä biksut laittais rannalle.

"Tossa on esimerkkiä hyvästä kropasta, naama ei kyllä oo erikoinen, mutta panisin" yms. vastaavia heittoja sitten rannalla. Sitten terassilla jauhaa joistain neverhööd Seiska-päivää julkkiksista, joilla on "hyvä kroppa ja rahaa..." hmmm...

Kaverini opiskelee lisäksi yliopistossa, joten kertakaikkiaan ihan mahdoton ymmärtää miten se jaksaa tuota moukkaa. Sen mies on "puolibodari" (tosin en ees tiedä missä sen tavoitteet on, nyt jo omaan makuun liian lihaksikas), koulutukseltaan amis ja työskentelee vartijana. Nää jutut sinällään ei haittais, mutta kun on oikeesti niin perkeleen juntti.

Toivon ihan sydämmestäni, että kaverini lähtis tosta suhteesta. Lapsia ei oo, yhdessä ovat olleet kolmisen vuotta... Mitään en oo kaverille sanonut, mutta luulen, että mun on pakko jossain vaiheessa kysellä, että "But why?"

Aluksi kun kaverini rupes seurustelemaan tämän miehen kanssa, ajattelin, että se on jotain vastareaktiota hänen edelliselle miessuhteelleen. Hän seurusteli lukiosta saakka yhteisen luokkakaverimme kanssa, yhteensä yli 5 vuotta. Tämä mies oli (ja on) todella fiksu, joskin särmikäs (hyvässä ja pahassa). Mies on varakkaasta perheestä ja voisin kuvitella että olis monen toivevävy. Noh, kaverini lähti tästä suhteesta. Kenties liian nuorena, liian "suunnitelmallinen" suhde...

Suhtauduin tähän uuteen mieheen mahdollisimman positiivisesti, mutta ei vaan kauheesti hyvää tossa tyypissä voi nähdä. Toki hän on iso ja varmaan komeakin joidenkin mielestä. Mulla se vaan menee niin, että jos on hyväkroppanen tyyppi ja pää laho, niin se fyysinen puolikin kääntyy vain itseään vastaan.

No ei tässä mihinkään boikottiin viittin ryhtyä, mutta oikeesti noita kiusallisia tilanteita tulee niin paljon ton tyypin kanssa, että... no meillä on ollut tässä rapujuhlat suunniteilla ja jotenkin vaan tuntuu, että toi urpo tulee pilaamaan koko homman.

Jos saat joskus selityksen, niin tuu kertomaan.
Mä oon niin monesti miettinyt, että mikä saa FIKSUN naisen viettämään elämänsä tuollaisen junttieinarin kanssa. En voi ymmärtää.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Mun kaverin mies teki joskus vähän ton tyylistä ja sanoin kyllä aina oman mielipiteeni. Esim jos just morkkas kamun kroppaa, niin sanoin, että mun mielestä on kyllä tosi hyvä kroppa ja muutenkin puutuin tommoseen vähättelyyn jos se oli mun mielestä asiatonta.

Lähtisin minäkin pois :/ Ei ole terve tuollainen suhde, varsinkaan kun huomaa että hän nälvii naistaan jatkuvasti + tuollainen huomauttelu että millainen kroppa pitäisi olla ja verrataan sitä muihin?

Ei minunkaan mieheni ole koskaan sanonut, etten ole kovin timmissä kunnossa (no nyt olenkin viimeisilläni raskaana, mutta muutoinkaan), toki ollaan puhuttu siitä että miten aion alkaa itse liikkumaan jne kun olen synnyttänyt. Muttei mieheni koskaan ole verrannut minun vartaloani kenenkään muun vartaloon, kuten en minäkään sitä tee.

Tuollainen nöyryyttäminen ei ole tervettä eikä kuulu todellakaan hyvään parisuhteeseen. En edes haluaisi tietää mitä jatkossa tuleman pitää, toivon että ystävättäresi tajuaa lähteä ennen kuin tilanne kärjistyy.

Viimeksi muokattu:
Yök, mikä ällötys ukko. Jos oikeesti tossa vaiheessa suhdetta jo nöyryyttää noin paljon ja latelee tollasia törkeyksiä, niin mietippä joku 5-6v eteenpäin, miltähän mahtaa tilanne sillon näyttää? Toivottavasti sun kaveri herää tajuamaan minkälaisen turvenuijan kanssa on suhteessa. Yritä keskustella sun kaverin kanssa, miltä hänestä tuntuu kun toi pässi käyttäytyy tollatavalla? Onko kaveris koskaan sanonu miltä hänestä tuntuu noi miehen kommentit? Sillon olis hyvä sun sanoo mitä ajattelet heijän suhteesta, mutta sekin kannattaa sanoa varovasti ja ystävällisesti.