että voi pienestä mennä ilta pilalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies lähti pelaan lätkää ja mä jäin TAAS yksin kotiin, mutta toivottelin mukavia treenejä.
sit mun lapsuudenystävä soitti mulle pitkästä aikaa ja juttelin sen kanssa kaikkia kuulumisia sun muita ja sit mies alko soitteleen mulle, koputtikoputtikoputtikoputti. sanoin ystävälle et tarvii lopettaa et miehellä on nyt oikeesti jotain asiaa. soitin miehelle ja se huutaa mulle et vitun juorukello pakko juoruta puhelimessa kun hänellä on asiaa. sanoin tyynen rauhallisena et mä puhun puhelimessa just niin paljon kun mua huvittaa ja et sun takias lopetin tärkeen puhelun, että mikä hätänä? ja hätähän oli se et onko mitään ruokaa. joo morjens, en todellakaan ole tähän aikaan kokannut mitään niinkun en ikinä. raivoo ja huutaa mulle ja sanoo et hakee itelleen jotain syömistä. löin luurin sille korvaan (lapsellista kyllä ) mutta en jaksa kuunnella. nyt on sit ilta pilalla kun olin suunnitellu et isken sille kylmän oluen kouraan kun se tulee ja hieron sen hartioita. voi hieroo itse itseään ja juon itse sen oluen. että tulinkin pahalle päälle!!

Täällä kohtalotoveri. Meillä taas mies suuttui, kun sanoin hänelle ettei meillä ole varaa laittaa rekisteriin kesäautoa. Kaikkinensa kun kuluja tulee noin 300 euroa ennenkuin auto on liikenteessä.

tosi tylsää, ilmeisesti peli tai pelinkattomiskaveri on ollut pahalla päällä ja purkaa sinuun??? juo kalja ite, laske kymmeneen ja toivo et jos käy nakkarin kautta tuo sinullekin syömistä!

Yhteistyössä