Että voi pientä ihmistä v**tuttaa yksi juhannus näin paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhannus ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no etkö vois lapsen ja koirien kanssa mennä sinne mökille? vai onko lupa käyttää sitä vain sillon kun äiti ja sisko on paikalla?

No autottomana en sinne pääse ja en minä siellä nauti yksin olla. Se on vielä kaikenlisäksi sellainen pieni saunamökki keskellä ei mitään, että en edes uskalla lapsen kanssa siellä kaksisteen olla.
Toisekseen mun pitää perjantai-iltana olla kotona vielä, kun tuo yksi hoitokoira, joka mulla on, haetaan kotiin.

Eli et olisi päässyt aatoksi mökille vaikka äitisi olisi siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
On täällä palstalla varmasti muitakin, jotka ei syystä tai toisesta halua/voi mennä mökille itikoiden syötiksi. Minäkin vuokrasin mökkini. Sitä lajia on harrastettu jo riittävästi.
Niin sitä tällä tarkoitin, että palstaile. Sanoit tuolla aiemmin, ettei täälläkään varmasti ole ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja jurpun vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no etkö vois lapsen ja koirien kanssa mennä sinne mökille? vai onko lupa käyttää sitä vain sillon kun äiti ja sisko on paikalla?

No autottomana en sinne pääse ja en minä siellä nauti yksin olla. Se on vielä kaikenlisäksi sellainen pieni saunamökki keskellä ei mitään, että en edes uskalla lapsen kanssa siellä kaksisteen olla.
Toisekseen mun pitää perjantai-iltana olla kotona vielä, kun tuo yksi hoitokoira, joka mulla on, haetaan kotiin.

Eli et olisi päässyt aatoksi mökille vaikka äitisi olisi siellä.

Siis jos äitini ja siskoni olisivat Suomessa, niin olisin voinut mennä siskoni kanssa mökille ja äitini olisi ottanut tuon hoitokoiran ja osan munkin koirista itselleen. Toi hoitokoira on nimittäin äitini kasvatti.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Tää näyttää aloitukselta ei voi sitä ei voi tätä jostain syystä..
Uskoisin että jotain harrastetta kuitenkin lasten kanssa löytyy,vietätte omat grillijuhlat herkutellen=)

No voihan sitä grillailla, mutta kun on 1 alle 2v. lapsi, niin ei sitä kauheita määriä viitsi grillailla, vaan jotain ihan pientä, ei 1 aikuinen ja 1 lapsi paljon syö :) Grillata siis olisi tarkoitus, ellei sitten sada vettä kaatamalla.

No voihan sitä grillailla, mutta kun on 1 alle 2v. lapsi, niin ei sitä kauheita määriä viitsi grillailla, vaan jotain ihan pientä, ei 1 aikuinen ja 1 lapsi paljon syö :) Grillata siis olisi tarkoitus, ellei sitten sada vettä kaatamalla.
Eihän sitä kaverijuhannuksissakaan grillata sadalle, jos syöjiä on 15 :) Sulla luultavasti ei ole nyt niinkään ongelmana juhannus ja sen vietto vaan se, että olet jäänyt lapsen kanssa yksin. On ihan ymmärrettävää, että tämä juhannus tuntuu pahalta :hug: Mutta koita keksiä jotain pientä kivaa, jolla ilahdutat lastasi. Koska lapsen ilosta sinäkin tulet iloisemmaksi.

Uskoisin että jotain harrastetta kuitenkin lasten kanssa löytyy,vietätte omat grillijuhlat herkutellen=)

Kävelette kaupungilla/missä nyt asuitkaan,kokon katsomassa jos on.
niin kaverit ja ystävät olivat menossa johonkin kaikki?

Kävelette kaupungilla/missä nyt asuitkaan,kokon katsomassa jos on.
niin kaverit ja ystävät olivat menossa johonkin kaikki?

Kaverit on kaikki omien perheiden ja sukulaisten kanssa juhannusta viettämässä, en ainakaan tiedä ainuttakaan, joka olisi siinä mielessä maisemissa ja ollaan sovittu että kavereiden kanssa istutaan iltaa sitten viikon päästä, että sitä nyt sitten odotellaan. Saa nähdä jaksanko kokkoa lähteä katsomaan, kun sinne on kuitenkin jokunen kilsa matkaa ja ei viitsi kauhean myöhään tuon lapsen kanssa taapertaa tuolla, etenkin kun siinä on vähän mettäpätkää matkalla ja en oikein uskalla myöhään siellä kulkea. Asun kyllä kaupungissa, mutta kun täällä ei ole vettä mailla eikä halmeilla, niin kokkokin on sen verran kaukana :)

no jos haluat niin varmasti keksit jotain kivaa, mutta jos haluat narista siellä sohvan nurkassa niin sekin on oma valintasi. hyvää juhannusta kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja juhannus ahdistus:
Minä en ole koskaan ollut mikään juhannus ihminen, minua ärsyttää kun kaikki katoaa jonnekin mökeillensä ja kaupunki on ihan hiljainen, ei minkäänlaista elämää missään.
Tänä vuonna tää juhannus ahdistaa vieläkin enemmän kuin mitä aiemmin, minä vaan haluaisin käydä torstaina nukkumaan ja herätä maanantai-aamuna mennäkseni taas töihin, mutta aika mahdotonta se on tuollaisen taaperon kanssa, se kun tuppaa heräämään aika aikaseen aamulla.

Netissäkään ei oikein ole elämää juhannuksena, kun kaikki on jossain pitämässä hauskaa.

No mutta oikeasti. Nauti lomasta! Mitä sitä muuta tarvii, jos ei kerran muuta haluakaan :) Minä raadan töissä :(

Alkuperäinen kirjoittaja aina löytyy tekemistä:
no jos haluat niin varmasti keksit jotain kivaa, mutta jos haluat narista siellä sohvan nurkassa niin sekin on oma valintasi. hyvää juhannusta kuitenkin :)

Nautinhan mä toisaalta siitä, että voin olla poitsun kanssa ja en siis pelkästään marise sohvan nurkassa, tosin ei se oikein onnistuisikaan, kun ei mulla ole sohvaa :)

Minä en ole koskaan ollut mikään juhannus ihminen, minua ärsyttää kun kaikki katoaa jonnekin mökeillensä ja kaupunki on ihan hiljainen, ei minkäänlaista elämää missään.
Tänä vuonna tää juhannus ahdistaa vieläkin enemmän kuin mitä aiemmin, minä vaan haluaisin käydä torstaina nukkumaan ja herätä maanantai-aamuna mennäkseni taas töihin, mutta aika mahdotonta se on tuollaisen taaperon kanssa, se kun tuppaa heräämään aika aikaseen aamulla.

Netissäkään ei oikein ole elämää juhannuksena, kun kaikki on jossain pitämässä hauskaa.

mä niin tiedän mistä puhut.

Koko suvussa ei ole mökkiä. No on isällä kuivan maan mökki, mutta ei se ole meitä kutsunut sinne avokkinsa kanssa aikoihin. Haluavat olla keskenään.

Ja sellaisia ystäviä ei ole, jotka kutsuisivat. tai siis ei ole ystäviä, joilla olisi mökkiä. he kaikki menevät vanhempiensa mökille jos menevät.

muutenkin pitkän välimatkan takia ystävyyssuhteiden kanssa tosi heikkoa.

olemme aina kaupungissa tai joskus olemme vuokranneet mökin.

en sitten tiedä onko tosi säälittävää, mutta tänä vuonna taas kaupungissa. kukn ei ilmatkaan ole huippuhyvät eikä vesikään lämmintä, niin emme raaski vuokrata mökkiä. on tosi kallista juhannuksena. ja muulloinkin.

mitä voi tehdä jussina?

Kyllä sä jotain keksit. Käykää kävelyllä niiden koirien kanssa, ottakaa se äitis riitapukari mukaan? Kävelette ikkunaostoksilla, tehkää voileivät mukaan ja syökää ne jossain puistossa? Illaksi haet itselles karkkia ja jonku hyvän leffan.

Tsemppiä. Eron jälkeen sitä varmaan on vähän mieli maassa ja saamaton olo, mutta älä anna sille valtaa vaan tee niitä juttuja mitä et koskaan oo ennen tehny :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:

mä niin tiedän mistä puhut.

Koko suvussa ei ole mökkiä. No on isällä kuivan maan mökki, mutta ei se ole meitä kutsunut sinne avokkinsa kanssa aikoihin. Haluavat olla keskenään.

Ja sellaisia ystäviä ei ole, jotka kutsuisivat. tai siis ei ole ystäviä, joilla olisi mökkiä. he kaikki menevät vanhempiensa mökille jos menevät.

muutenkin pitkän välimatkan takia ystävyyssuhteiden kanssa tosi heikkoa.

olemme aina kaupungissa tai joskus olemme vuokranneet mökin.

en sitten tiedä onko tosi säälittävää, mutta tänä vuonna taas kaupungissa. kukn ei ilmatkaan ole huippuhyvät eikä vesikään lämmintä, niin emme raaski vuokrata mökkiä. on tosi kallista juhannuksena. ja muulloinkin.

mitä voi tehdä jussina?

itse tykkäisin mökkeillä, mutta puuttuu mökki.

Vaikkei niitä kaikkia koiria voisi mukaan ottaakaan, niin eikö ne kaikki tai osan voisi jättää kotiin siksi aikaa, kun sä käyt sen lapsen (&koiran/koirien) kanssa jossain ulkoiluhommissa perjantaina ja/tai lauantaina? Miksi koko kööri pitäisi raahata mukaan? Kyllä ne koirat muutaman tunnin pärjää yksinkin.

Lapsi pykälään ja kaupungille kattelemaan! Onhan erilaista kateltavaa, kun on hiljainen city!