Että voi taas ketuttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Tuo mun niin ihana ja rakas mies! Meillä piti mennä yhdessä kauppaan tänää, pitäs hoitajalle lahja ostaa ym ym. Ei näy taas miestä missää! Vois hemmetti edes yhtenä päivänä tulla ihmisten aikoihin kotiin, varsinki ku on sovittu jotain!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
No on kökkö. Tiedän kokemuksesta miltä tuntuu :(
Ilmoittaako edes ettei tule? Saatko puhelimella kiinni?

no just soitti ja on seiskan aikaan kotona. Lähde siinä sit väsyneiden lapsen kans kauppaan! Hemmetti vieköön, ja kun en itse aja autoa nii en voi yksinkää mennä. Enkä lähde tonne pakkaseen pyörälläkään. Kysyin mieheltä et hakeeko sit tytön huomenna hoidosta ja huolehtii lapsen hoitajalle lahjan myös. Ei aikonu hakea...

Ei se raha tule itsestään sinne kotiin. Jonkun pitää käydä töissä se tienaamassa. Ja kun aloittajalla tuo työ ei maistu niin eipä paljoa vaihtoehtoja jää...

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Ei se raha tule itsestään sinne kotiin. Jonkun pitää käydä töissä se tienaamassa. Ja kun aloittajalla tuo työ ei maistu niin eipä paljoa vaihtoehtoja jää...

Anteeksi, mutta mistä sä tiedät missä se mies on ollut? Eipä missään kerrota, että ois juuri töistä tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:

Anteeksi, mutta mistä sä tiedät missä se mies on ollut? Eipä missään kerrota, että ois juuri töistä tulossa.

nii ja jos meinasit et mulle ei työt maistu niin mistäköhän sellasta päättelit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis suomennatko?

Varmaankin meinas, että sinä siellä vaan löhöilet, ja määräilet miestäs, joka raataa töissä pitkää päivää, jotta sinä saat kotona valittaa....
Eikä tosiaan tullut ajatelleeksi, että voithan sinäkin töissä käydä.
Älä välitä tollasista.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis suomennatko?

Varmaankin meinas, että sinä siellä vaan löhöilet, ja määräilet miestäs, joka raataa töissä pitkää päivää, jotta sinä saat kotona valittaa....
Eikä tosiaan tullut ajatelleeksi, että voithan sinäkin töissä käydä.
Älä välitä tollasista.

Just! Eli meillä lapset hoidossa ja mä makaan kotona ja vielä kehtaan komennella miestäni! Se on joillakin työpäivä jo ohi, päivälläkin voi tedä töitä!

Yhteistyössä