ette arvaa mitä mun mies teki....

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
Oli poikien joulujuhlat kirkossa....No mentiin sinne ja riisuttiin päällysvaatteet...mies jäi riisumaan kun me mentiin jo kirkon penkeille istumaan...
No mies tuli heti perässä ja istui viereeni...katsoin ensin nopeesti sen jalkoja ja sit katsoin uudestaan....se oli ottanu kengätkin pois :snotty: vitsi mä repesin ja sanoin että ei kirkossa oteta kenkiä pois ja toinen reppana oli ihan nolona siinä.Mies ei ole montaa kertaa kirkossa käyny ja ajatuksissaan vahingossa otti myös kengät pois. :snotty:

Sanoin sitte kotona miehelle, että jos joskus mennään naimisiin ja seisot alttarilla ilman kenkiä ni minä kyllä käännyn takasin. :laugh: :D

Voi mahoton, "vahinkoja" sattuu...

Meillä mies kerran ystävien lapsen ristiäisissä istui papin vieressä. Kovasti papin kanssa keskusteli (on seurallinen), ja kuinka ollakaan, pöydässä kun oli tunkua, pääsi lautaset sekoittumaan... Eli meidän ukkeli pisteli topakasti täytekakkua papin lautaselta. En kehdannut sanoa mitään, huomasi sitten itse, kun tajusi, että täysi lautanen täyttäriä on oman kahvikupin toisella puolella...

Aika pikaiseen sitten heipateltiin juhlavieraat ja lähdettiin kotio. Kyllä on tapukselle naurettu jälkikäteen, juhlakalun vanhempien kanssa.

Ne miehet, ne miehet...meikäläisen yksilö (tavallisesti ihan fiksu, mutta taisi olla ajatukset muualla) aikoi tilata mäkissä mainoksessa olevan aterian. No, hänhän tilasi: Mulle yks tuollainen pekonijuustohampurilainen ja virkistävä juoma. Oli kassalta pokka pettää tämän tiedustellessa, että mikähän juoma...