ette ikinä arvaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kävin viime viikolla lääkärillä keskussairaalassa juttelemassa ehkäisystä, kun mulle se on aika ongelmallinen mikään hormoniehkäisy ei käy(eikä aina huvittas kumiuukojaka käyttää) ja sit siin aikamme juttelimme niin sit se lääkäri yht äkkiä sano niin no varmaan paras vaihto ehto olis sitten sterilisaatio mä olin et :o sit mä sanoin et mä olen vasta 20 vuotias et haluun kyl vielä lapsia niin se lääkäri sano nii joo onhan siinä toikin puoli :o :o :o :o :o

:o Ja miulle oltiin niin vastahakoisia antamaan sterilisaatiota. Tai siis ei suostuttu ainakaan vielä. Pitäisi ensin kuulemma kokeilla hormonikierukkaa vaikka on todettu jo monesti ettei ne hormonaaliset vaihtoehdot oikein ole minulle. Ja sitä hemmetin kuparikierukkaa yrittävät myös, vaikka sekin on kokeiltu ja todettu 100% sopimattomaksi ja vaikka sanon heille erikseen ettei toista kokeilu kertaa tule enää sen yhden kamalan jälkeen. :headwall: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:16 TheSimpsons kirjoitti:
No jopas oli heitto :o mä kun luulin että sitä on 3kymppisenkin jotenkin vaikea saada... Eikä lääkäri sitten ajatellut että et ehkä halua ehkäisyä loppuiäksesi :whistle:

niinpä ei yksi tuttuka saanu vaik on 28v ja kolme lasta..

Joo ja ei mielellään minullekkaan myönnettäis olen 31v kohta 4-lapsen äiti ja nyt sai riittää.Eivät edes kuuntele tosissaan kun alan puhua sterilisaatiosta että näin täällä :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:21 pinkki kirjoitti:
Joo ja ei mielellään minullekkaan myönnettäis olen 31v kohta 4-lapsen äiti ja nyt sai riittää.Eivät edes kuuntele tosissaan kun alan puhua sterilisaatiosta että näin täällä :/
No just :/ mitäköhän me sitten keksitään, kun lapsiluku on täysi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:17 Kyykerö kirjoitti:
:o Ja miulle oltiin niin vastahakoisia antamaan sterilisaatiota. Tai siis ei suostuttu ainakaan vielä. Pitäisi ensin kuulemma kokeilla hormonikierukkaa vaikka on todettu jo monesti ettei ne hormonaaliset vaihtoehdot oikein ole minulle. Ja sitä hemmetin kuparikierukkaa yrittävät myös, vaikka sekin on kokeiltu ja todettu 100% sopimattomaksi ja vaikka sanon heille erikseen ettei toista kokeilu kertaa tule enää sen yhden kamalan jälkeen. :headwall:

Mulla kävi just näin,menin vappuaattona sterili keskusteluun ja mitään esteitä ei sille ollu,mutta lähdin sieltä hormoonikierukka mahassa pois,seurataan 6kk jos ei käy niin sitten vasta leikkaus.

on se kumma kun ihminen joka on täysin ymmärtäväinen asioista ei saa sitä mitä haluaa lääketieteellisesti.Pisti vihaks koko juttu,kävi mielessä että teen sen yksityisesti,onhan se kalliimpi mutta sais sen ainakin.

Yhteistyössä