Ette usko mitä mun mies teki!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipa77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työkaverini(miespuolinen) oli viime pikkujoulujen jälkeen mennyt kotiinsa aikasta jurrissa. Ja sekoillut ovissa ja kussut heidän 2 v pojan vaatekaapin hyllylle. Että kyllä näitä sattuu paremmissakin piireissä. Tämäkin tyyppi juo joskus ja jouluna mutta sinä iltana oli ottanut pari liikaa.

Niinpä, kyllä sitä ihan oikeasti tapahtuu. Aivoihinhan viinakin vaikuttaa ja saa aikaan vaikka mitä. Samoin eräs sukulainen dementoiduttuaan teki lipastoon, housuihin, lavuaariin jne mutta ei vahingossakaan vessanpyttyyn. Sama juttu, aivoissa joku vie "vinoon".

Itse nuorempana (18-20) tulin juhlista kotiin ja olin ollut jonkinlaisessa vatsataudissa ilmeisesti. Muistan kyllä illasta kaiken, mutta kotimatkalla väsähdin niin paljon että kotona rysähdin vaan lattialle vatsalleni nukkumaan. Olin kyllä onnistunut riisumaan itseltäni housut (myös alushousut) eli tarkoitus oli kai mennä vessaan jossain vaiheessa. No, heräsin sitten seuraavana päivänä siihen, että toisella puolella oli ripulilammikko ja toisella puolella oksennusta. Kiva oli siivota, mutta onneksi oli oma kämppä enkä asunut vanhempien luona. Matto toki meni vaihtoon. :D

En raja ihmisiä jotka luulee tätä provoksi, siis kuinka niin tämä ei voisi olla totta? Tälläistä tapahtuu joka päivä. Niinkuin joku jo hyvin mainitsi niin ne jotka tätä väittää provoksi taitavat olla pumpulissa eläneitä.

Muistan kun mm. Oma isäni kusi kännissä olohuoneen nurkkaan. Kerran mieheni kaveri oli meillä yökylässä, hän kusi kännissä unissaan meidän vierashuoneen lattialle, kusta oli mm. patjassa, lipastossa. Yhden kaverin mies oli paskantanut eteisen lattialle känni-unissaan.

Mää olin joskus aikoinaan exän kanssa (siis tuolloin ei ollut ex) ollut baarissa ja tultiin myöhään kotiin, se oli tietenkin ottanu tapansa mukaan paljon. Jossain vaiheessa heräsin ja ihmettelin mitä ex teki, siellä se istu tietsikkatuolilla ja tietokoneen näppiskädessä ja pissas siihen päälle :O muistan vielä kun kysyin että mitä helvettiä sää teet niin tokas vaan että pissaan ja ku kysyin et miks siihen niin oikein suuttu ja sano pissaavansa mihin haluaa. Aamulla sitten kovasti ihmetteli miks näppis ei toiminu enää.

Mulla ei ole ollut ikinä kaveripiirissä, läheisissä, eksissä tai suvussa ketään, joka olisi kännissä paskonut ja kussut minne sattuu. Mä en siis voi mitenkään ymmärtää, millaiset ihmiset sitä tekevät. Miten helvetinmoisessa jurrissa sä saat olla, että et tajua olevasi vessassa? Vai onko siinä kyse siitä, että tajuaa ettei ole vessassa, mutta on niin kännissä ettei välitä? Mä en käsitä.

Jos ikinä olisin sellaisen miehen kanssa, joka kännissä kuseskelisi/paskoisi jonnekin muualle kuin vessaan, niin se olisi kyllä suhteen loppu. Hyi helvetti.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
[QUOTE="vieras";28487957]Mulla ei ole ollut ikinä kaveripiirissä, läheisissä, eksissä tai suvussa ketään, joka olisi kännissä paskonut ja kussut minne sattuu. [/QUOTE]

Jos järjellä ajattelee, niin kuka kehtaa kertoa tuommoisen mogan jälkeen suvulle tai kaveripiirille, että "heh, heh, tulipa paskottua kännissä laatikkoon". Että eihän sitä koskaan tiedä...

Kyl tollasia sattuu. Kaverin mies kusi eteisen mattopinoon, kun muuton jälkeen kääntyi kännissä eteisessä väärään suuntaan. Si olen itse todistanut kuinka korkkiruuvikiharainen parikymppinen friidu prinsessamekossa alkaa kiskoa jääkaapin ovea auki ja saatuaan sen auki istuu sirosti vieressä olevalle toimistotuolille - ja kusee sille.

Myös nettiroolipeliriippuvaiset saattavat jättää menemättä vessaan riippuvuuden tiimellyksessä.

Että onhan näitä, sankareita.
Itse en kyllä ole onnistunut päästämään kuin kerran epäonnisten yhteensattumien seurauksena pöksyyn, mikä sekin oli riittävän epämiellyttävää.

[QUOTE="...";28489061]Kyllä aikunen mies voi tehä tarpeensa ihan mihin vaan kännissä.

Nimim. Se on nykyään ex mies[/QUOTE]

Ja nainen on se joka ne kuset ja paskat sitten siivoaa : /

Kyllähän noita löyty naisistakin :/

Yks kaveri muistaa aina kehua kuinka vetää pikkujouluissa ja kesäjuhlissa niin överit että paskantaa ja kusee sänkyyn ja kun mies lähtee roijaamaan pesulle niin oksentelee pitkin lattioita menomatkalla. Mies kuulemma siivoaa.

Itse en kehtaisi moista asiaa mainita ikinä ääneen kenellekään.

Vaikka olikin jurrissa, niin miten se jaksoi oikein avata sen lipaston laatikon, eikä tehnyt esim. lattialle?? :O Ajatteliko se oikein säilöä ne pökäleet arvokkaseen paikkaan?

Vaikka olikin jurrissa, niin miten se jaksoi oikein avata sen lipaston laatikon, eikä tehnyt esim. lattialle?? :O Ajatteliko se oikein säilöä ne pökäleet arvokkaseen paikkaan?

nämä eivät olekaan järjellä selitettäviä juttuja :D

Yks tuttu on kännissä paskonut pyykinpesukoneeseen ja oksentanut yöpöydän laatikkoon - ja jättänyt molemmilla kerroilla sotkut avokin siivottavaksi. Ja saanut vielä kebabin kiitokseksi :laugh:

[QUOTE="...";28489255]nämä eivät olekaan järjellä selitettäviä juttuja :D

Yks tuttu on kännissä paskonut pyykinpesukoneeseen ja oksentanut yöpöydän laatikkoon - ja jättänyt molemmilla kerroilla sotkut avokin siivottavaksi. Ja saanut vielä kebabin kiitokseksi :laugh:[/QUOTE]

Siis tuossa täytyy olla jo jonkinlaista tavoitetta.

Olisko nyt aika soittaa parille sukulaismihelle, jotta kantavat sammuneen ukon pihalle. Sitten lukkojen vaihto. Ja paskalaatikko sais lähteä ukon mukana. Herätköön vaikka sammumistilastaan nurtsilta laatikko kainalossa.

[QUOTE="vieras";28487957]Mulla ei ole ollut ikinä kaveripiirissä, läheisissä, eksissä tai suvussa ketään, joka olisi kännissä paskonut ja kussut minne sattuu. Mä en siis voi mitenkään ymmärtää, millaiset ihmiset sitä tekevät. Miten helvetinmoisessa jurrissa sä saat olla, että et tajua olevasi vessassa? Vai onko siinä kyse siitä, että tajuaa ettei ole vessassa, mutta on niin kännissä ettei välitä? Mä en käsitä.

Jos ikinä olisin sellaisen miehen kanssa, joka kännissä kuseskelisi/paskoisi jonnekin muualle kuin vessaan, niin se olisi kyllä suhteen loppu. Hyi helvetti.[/QUOTE]

Jos sulla nyt esim. Sattuisi olemaan joku sukulainen joka joskus on kännissä kusenut ja paskonut jonnekkin muualle kuin pönttöön, niin tuskin se siitä kaikille haluaa kertoa jossain sukujuhlissa että hei "paskansimpa muuten tuossa yks yö kännipäissäni vahingossa olohuoneen sohvalle kun olin niin jurrissa etten tajunnut mistään mitään :D "

Ja kyllä ihminen voi vaan olla niin jurrissa että ei tajua, eikä aina tarvitse edes välttämättä kovin paljoa juoda. Itsekkin olen muutaman siiderin ja univelan jälkeen lähtenyt unissani kävelemään mm.rappukäytävään pelkkä yöpaita päällä, ja vessaanhan minä tietysti olin menossa. Luojan kiitos en kuitenkaan kerennyt tehdä tarpeitani sinne rappuun vaan heräsin :D

Myö on oltu neljännesvuosisata kohta yhdessä, ja vaikka mitä tänä aikana näetty ja koettu, mutta pisit ja kakit on aina menneet oikeaan osoitteeseen - molemmilta.

Olisin niin järkyttynyt, että pyörtyä kopsahtaisin varmaan, jos mies joskus harvoina alkoholin ottokertoinaan tuollaisen yllärin järjestäisi. Hänen noloutensa määrää en pysty edes kuvittelemaan - minä näet en tuollaista tekosta siivoaisi, se odottaisi miestä vaikka maailman tappiin asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Yöks;28490153:
Ällöttävää! Kyllä lentäis ukko pihalle sekunnissa. Ei pidä juoda, jos ei hallitse itseään!!

Joo, hyvä on parisuhde jos se on kerrasta kiinni. Kyllä meillä saisi avokki hölmöillä kunhan selitys on hyvä, rakkaus se kuitenkin pitää kiinni eikä sitä tuosta noin vain erota.

täällä ollaan! sore, en oo lukenu teidän vastauksia, voin vaan kuvitella...
eli hokmmahan meni silleen että sain raivarit kello 04.00 yöllä ja herätin miehen huutamalla korvaan , että KUSIPÄÄ JUST PASKANSIT LIPASTOON.

Heräs ja siivos. kerkes myös selvetä siinä siivotessa ja nyt häpeää niin helvetisti...

Uusimmat

Yhteistyössä