Ette usko mut on mulla tyhmä olo:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ihan oikeasti, miettinyt koko aamun että ei että, 2vkoa mulla meni että bailasin olin kokoajan jossain poissa: /, kyllä on morkkis päällä, jonkin verran. Koska en hoitanut kaikki niin kuin pitäis, olin kuin Tuksu nro 2, vaikka itsekin en ymmärrä välillä mitä se tekee, mut itse olin ei parempi. Nyt ainakin yritän ota rauhallisesti:D ja oma puh. laitan kiinni ettei kukaan mulle soittaa

[QUOTE="minä";22465754]Se on hyvä, jos huomaa itse toimineensa väärällä tavalla. Annahan nyt aikaa perheellesi, äläkä kuuntele "katujen" kutsua.[/QUOTE]

Kaikki varma alkaa ihmettelemaan ja jotkut jopa etsimään mua, mut mun pakko sen tehdä ja vähän omissa ajatuksissa tehdä, sekä tehdä kaupan työt rauhassa

lasketaanko yhdessä päiviä kun aloitat taas?
sä nariset kitiset ja kärsit morkkista,sanot ettet juo ja kas parin päivän päästä tupsahtaa taas OI kun mulla on krapulaaa ja olin siellä baila baila yhden miehen kanssa..

Kukas se mies oli, joka tässä taannoin kirjoitti ihan Venakko Milannan nikillä ja kertoi meitä vievänsä 6-0? Oliko kenties oikea kirjoittaja ja Venakko on vain hänen kehittelemänsä sivupersoona?

[QUOTE="vieras";22466300]Kannattas jo hakeutua johonkin hoitoon jos ei pysty juomatta olemaan,äiti-ihminen vielä :([/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Mielestäni tuollaisen "äidin" lapset joutuvat jo huostaan.

Yhteistyössä