Ette usko, mutta alan löytää vanhan itseni kaiken tämän paskavuosien jakson jälkeen!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko kertoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko kertoa

Vieras
Syksyn mittaan olen huomannut oireita elämänhalun palaamisesta, olen jopa kiinnostunut kaikenlaisesta mitä ei ole vuosiin ollut - kuuntelen musiikkia, luen ja olen aidosti iloinen (ensimmäisiä kertoja vuosiin)!!

Monta vuotta on ollut kuin helvettiä tai vielä enemmän sellaista sumeaa tunnelia, josta ei ole poispääsyä tuntunut olevan - asioita alettiin järjestellä ja siitä se elämänhalukin on palannut ihan erilaisena - siis elämähän on mielenkiintoista ensimmäisiä kertoja vuosiin!!!

En ole ollut mitään masentunut tai ainakaan pahasti, ihan normaalia elämää olen elänyt, ihan työelämääkin, mutta perusvire on ollut negatiivinen/alhaalla, mutta kyllä sieltä näkyy vielä olevan mahdollisuus nousta ja löytää se ihminen, jonka olin jo hukannut - eli sen oikean itseni!!!!

Onnittelut! Kiva kuulla täällä välillä hyviäkin juttuja. Antaa toivottavasti uskoa muillekin, että raskaan ajan jälkeen elämä voi taas helpottaa vaikka se aikaa veisikin.

Ihan mun näppikseltä olis voinu olla tuo teksti! Mä en nauti oikeastaan muusta,kun että voin rauhassa surffata netissä. Lapset tuntuu rasittavilta,mikään ei huvita ja olo on ei ole onnellinen. Ei ole enää vuosiin ollut:( Kaipaan niin sitä oloa,kun esikoinen oli pieni. Olin silloin niin onnellinen.
rahaa ei ollut eikä muutakaan,mutta niin paljon onnellisempia oltiin silloin. Ja silloin olin myös todella hyvä äiti,vaikka vain 19v olinkin. Esikoinen oli kaikki kaikessa ja vuodet vieri hänen ehdoilla.
Nyt olenkin enää vain muisto tuosta,mitä joskus olin. Ehkä hakeudun johonkin,jos olisi jotain onnellisuuspillereitä vaikka. En jaksa näinkään elää loppueläämääni...

Mutta ihana lukea,että sitä olet päässyt tolpillesi uudelleen:)
Antaa toivoa muillekin...

Yhteistyössä