Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?
Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota..
Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mähh;25180312:Mitä leivonnaisia leivoit? Mitä kaikkea ostit joululahjoiksi ja kenelle? Hieno juttu että kaikki on sinulla valmista.
Minulla on joululahjat melkeimpä ostettu vaan paketoimati ovat lahjat vieläkin.
Miksi joulua varten pitää kaikki käydä lävitse ja siivota kaapit ja nurkat?
Mä en ole ikää ymmärtänyt moista, meillä ainakaa niin paskasta ole et tarttis hirmuisesti ylimäärästä siivota..
Lahjat on ostettu, mun vanhempia lukuunottamatta ja osa paketoitu, kinkkua ei tartte ostaa..Koristelut tehty..Ei täs nyt oikeen oo mitää sen kummempaa..![]()
Mulla on ollu lahjat ostettuina jo kaksi viikkoa ja vloppuna paketoin viimeisimmät.
Kuusi nököttää jo olohuoneessa, koristeet laitettu ja ekat tortutkin jo leivottuPipareita söin jo marraskuun alussa
Tänään laitoin kaikki joulukortit postiin. Joulun vietämme vanhempieni luona, joten ruokia ei tarvitse ostaa kotiin. Joskin mies saa töistä kinkun joka aateltiin paistaa itsellemme jo ennen joulua![]()
En ole koskaan pessyt kattoa. Kerran seiniä, kun oli jotain näkyvää likaa. ovia joskus.
itsetehdyt laatikot on kaikkein parhaimpia.ei ostetut:x
vikaan lauseeseen