ettehän nää tässä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulentyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näyttäisi olevan haamujen haamu! tee parinpäivän päästä uus, varmaankin vahvistuu! Itse oon tehny nyt parinpäivän ajan saman merkkisellä testillä kuin mitä sinäkin olet ja olen saanut vain viivanpaikkoja mutta tuo on niihin nähden ihan selvä haamu!! Uskaltaisin jopa onnitella :flower:

No jos oikein tarkkaan katson niin mun silmät viestittää että näkyy siinä viivanpaikka? haamujen haamu? vähän tosin näkyis väriä.. Kato mä nään mitä mä haluan! :D ( toivottavasti on oikea haamu joka muuttuu vahvemmaksi! ) :whistle:

tuo kummajainen tuli 4minuutin päästä ja en nyt kyllä tiedä miten päin täällä olen, oli pakko laittaa teille tuo näytille kun en nyt usko omia silmiä.
Eilenhän tein testin jhon tuli tommonen 18-20 minuutinkuluttua, mut toi tuli tosiaan 4min. päästä, nyt jos koska alkaa pää seota :ashamed: :)

Kyllä mäkin näen siinä jotain, tai siis haamujen haamun :heart: :flower: Mulla ei ole ikinä tullut edes viivanpaikkaa tai ylipäätään yhtään mitään spekuloitavaa samannäköiseen testiin (Mammaksi?) ellei ole ollut aihetta.

Juuri tuollaisen sain ensimmäiseksi ennen joulua, joka seuraavassa testissä oli selvä plussa. Tosin minulla pikkuine ei pysynyt matkassa, vuoto alko aattona... :'(

Mutta kyllä tuo minusta on selvä oikea haamu... :heart:

tosin mullakin suuri mielikuvitus siihen viivan tekee vaiks en sitä kunnol nää.. mut uskoin muiden silmiin :D ja sit oletin et no jospa se luonnos näyttää selvemmältä.. ku kuvat ei aina näytä oikein..

Kerta näin moni sanoo näkevänsä siellä haamun, alan pikku hiljaa itsekkin uskoa siihen haamuun vaikka koko ajan takaraivossa joka takoo että ei vielä :headwall:
Tulis vaan huomis aamu, niin pääsis tekee uuden testin :p ja taas pähkäilemään :D

Alkuperäinen kirjoittaja jonttu79:
Tulentyttö meinaatko jo mennä odotuksen puolelle? mä oikee tiedä uskaltaisko kun haamuilee vielä. :D

kävin kurkkaa vaan pikaseen, mut en uskalla vielä sinne silleen mennä, sitten vasta jos toi mun kummajainen muuttuu kunnon plussaksi, mä en tiedä uskallanko ees vielä itseäni haamuilijoihin lukea.

Mut jos mulla tuo plussaksi muuttuu (ja sulla tietty kanssa) niin mehän voitas yhessä sinne uskaltautua vai mitä? :D :D

Yhteistyössä