Mun kaverin kotona pimppiä sanottiin liisukaksi. Arvatkaa vaan oliko tyttö pienenä vähän hämillään, kun kuuli, että liisa (ja lempinimi liisukka) onkin ihmisen nimi?!

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eikä mun mielestä etupyllyssä oo mitään pahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ella:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eikä mun mielestä etupyllyssä oo mitään pahaa.
aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
Myös toi vulva on samaa sarjaa
Miks ihmees te lapsille tollasia opetatte?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."
Aika typerä aikuinen jos ei ymmärrä että lapsia on erilaisia, aikuisia on erilaisia, ja monet jopa käyttää eri nimitystä siitä teijän pimpistä.
Niin kerta. Syökää päänne. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."
Aika typerä aikuinen jos ei ymmärrä että lapsia on erilaisia, aikuisia on erilaisia, ja monet jopa käyttää eri nimitystä siitä teijän pimpistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."
Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.
Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Älä jaksa esittää tahallaan tyhmempää ku oot.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!![]()
Miksi? Nehän on kaksi ihan eri asiaa... miten sitten miehesi kanssa, mistä te keskenään puhutte? Vulvasta ja rektaalista? Vai eikö niillä ole mitään eroa...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Olisko kuitenkin tarkoitettu virallisella lääkäriä, sairaalaa tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Olisko kuitenkin tarkoitettu virallisella lääkäriä, sairaalaa tms?
Just noita ja neuvolaa, päiväkotia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA ap:Tässä ketjussa näkyy olevan vale ap!
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
sori, oot aika naurettava.
oma tyttöni on joskus sanonut että pyllyyn sattuu, ja tarkoittanut pimppiä. tottakai korjaan asian ja sanon että se on pimppi, aivan täysin eri asia kun pylly.
vai tuleeko onnikeijun vaginasta paskaa? pylly, peppu= paikka mistä ulostetaan
pimppi, pimppa= paikka mistä pissataan ja missä on emätin.
miksi helvetissä mitätöit tyttösi elimet kutsumalla niitä väärällä nimellä? kutsutko myös pojan pippeliä etupyllyksi? vai etuletkuksi? vai mikä se on sun mielestäs? pippeli se ei ainakaan voi olla, eihän? eihän pimppikään ole pimppi vaan pylly sun mielestäs.
rakkaalla lapsella on monta nimeä, toki, mutta kuka kutsuu peukaloa etunimettömäksi tai lapaluuta reisiluuksi?