V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mulla ei oo miestä, en keskustele sen kans etupyllystä.
No en kyllä yhtään ihmettele....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA ap:Tässä ketjussa näkyy olevan vale ap!
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:vai tuleeko onnikeijun vaginasta paskaa? pylly, peppu= paikka mistä ulostetaan
Ei, mun vaginasta ei tuu paskaa. Ootko tyhmä vai etkö tienny?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA ap:Tässä ketjussa näkyy olevan vale ap!
älä välitä. =) on lapsellista ja typerää tekeytyä ap:ksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA ap:Tässä ketjussa näkyy olevan vale ap!
eikö toi ap ole vain lyhenne sanasta anonyymi person ja siksi sitä kaikki käyttää?
Eihän noista aapeista voi tietää kuka kukin on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
mut sillonhan siitä vois käyttää sitä vulvaa tai häpyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
pakko peesailla.. :snotty: miehet juoksee huutaen karkuun kun akka kutsuu heitä "tuu mun etupyllyyn"...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
kuten mä tuolla sanoin, lapset ei oo tyhmiä. Nimityksiä voi keksiä mitä tahansa, mutta tietää oikean nimen.
Voisko joku nyt kertoa että minkä takia on niin vaikee käsittää että ihmiset käyttää eri sanoja tarkoittaen samaa asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
Niin voisikin, koska ne on synonyymeja sanalle pimppi. Kuten myös emätin, vagina, pillu...
Pylly taas on sama kuin peppu, takapuoli, anus, rektaali, perse...
Kaksi täysin eri asiaa, joita sinä et ilmeisesti erota toisistaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
pakko peesailla.. :snotty: miehet juoksee huutaen karkuun kun akka kutsuu heitä "tuu mun etupyllyyn"...
Ei kun pyys "tule mun pyllyyn" niin ukko tuuppas väärään reikään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
Niin voisikin, koska ne on synonyymeja sanalle pimppi. Kuten myös emätin, vagina, pillu...
missä mä oon sanonu että en tiedä eroa nuitten kahen välillä?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tiedät eron toki, mutta silti käytät nimitystä väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
kuten mä tuolla sanoin, lapset ei oo tyhmiä. Nimityksiä voi keksiä mitä tahansa, mutta tietää oikean nimen.
Voisko joku nyt kertoa että minkä takia on niin vaikee käsittää että ihmiset käyttää eri sanoja tarkoittaen samaa asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tiedät eron toki, mutta silti käytät nimitystä väärin?
ja huonontaako se nyt sitte teijän elämänlaatua?
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Ei kun pyys "tule mun pyllyyn" niin ukko tuuppas väärään reikään!![]()
mä en tarvii miestä mun häpyä häirimään.
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
no selvästi et erota, kun annat tyttösi ymmärtää että perse alkaa navan alta ja jatkuu selän puolelle. vaikka kyseessä on täysin eri asiat.
jos tyttösi sanoo että mulla on siniset silmät, vaikka on oikeasti ruskeat, etkö korjaa? tai jos sanoo että käteen sattuu mutta tarkoittaa jalkaa?
vanhemman tehtävä on myös opettaminen, ei kaikkea voi jättää päiväkodin ja koulun vastuulle..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
Etkö sinä tajua että pylly tarkoittaa jo peppua? Ymmärtäisin paremmin jos käyttäissit pimpistä jotain sanaa, joka tarkoittaa pimppiä (pillu, emätin, vulva, häpy ym.). Samoin sanoit että koiraa kutsutaan myös rakiksi, hurtaksi ym. mutta erona niissä on että ne kaikki tarkoittavat koiraa, eikä niillä ole muuta merkitystä. Pylly tarkoittaa jo peppua, siksi sitä ei voi käyttää pimpin nimeämiseen. Se ero. Ja sen eron tajuaa lapsikin.