Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Timppa jos olet oikeasti mun poikani 15 v niin tunnusta nyt heti .
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Timppa jos olet oikeasti mun poikani 15 v niin tunnusta nyt heti .
Onko sinulla Timo-niminen poika?
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No ei , mut se vois kirjoittaa jotain tollasta
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Tupakka masentaa. :/ Viinaki masentaa. :/ Kannabis.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Toihan on tiedetty monta vuotta jo, ihan hyvä että muutkin ihmiset sen alkaa pikkuhiljaa tajuamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nyt kun on saatu kalja kioskeihin niin koska saadaan kannabis kukkakioskeihin?? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No ei , mut se vois kirjoittaa jotain tollasta
Taitaa olla järkiheppuja, poikasi. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Laita vaan lisaa vetta myllyyn. En aio kertoa tasta keskustelusta hanelle mitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Laita vaan lisaa vetta myllyyn. En aio kertoa tasta keskustelusta hanelle mitaan.
Pelkäätkö jääväsi vähemmistöön tietämättömyyttäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No ihan miten vaan haluat sen muotoilla, luulen kylla tietavani enemman.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nyt kun on saatu kalja kioskeihin niin koska saadaan kannabis kukkakioskeihin?? :xmas: