Euroviisu voittaja mollaa suomea!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kylläpäs on aikuisella ihmisellä alkeellisetkin käytöstavat hukassa. Jos ei pitänyt ruuasta niin olisi voinut muotoilla jotenkin kauniimmin. Eikä julkisuuden henkilön (tai kenenkään muunkaan) sovi puuttua ihmisen ulkonäköön! Moukka!

Täys peesi. On kyllä tytöllä käytöstavat pahasti hukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Ahaa..eli heitti sittenkin.

Onkse NIIN nuori :o

Meikäläinen on 22 enkä mä nyt mielelstäni ole NIIN nuori... :ashamed: :D vaikka nuori olenkin... :p

Niinniin, mutta ku se vaan näyttää aikas paljon nuoremmalta... Eikä ku siis vanhemmalta. Öhhh..
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Ahaa..eli heitti sittenkin.

Onkse NIIN nuori :o

Meikäläinen on 22 enkä mä nyt mielelstäni ole NIIN nuori... :ashamed: :D vaikka nuori olenkin... :p

Niinniin, mutta ku se vaan näyttää aikas paljon nuoremmalta... Eikä ku siis vanhemmalta. Öhhh..
:whistle:

Ymmärrän kyllä mitä tarkotat.. :D On siis yllättävän nuori siihen verrattuna miten vanhalta näyttää, eikös? :D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo :) Huvittuneena luin, kuinka on jokin noussut hattuun. Onkohan kukaan huomannut kertoa tälle muita arvostelevalle, että puolet euroviisuja katsoneista luuli häntä itseään vähintään 40-vuotiaaksi? :)

Öööh... Minkä ikäinen tuo sitten lienee? :o

Olikos se vm.-80? Ei varmaan ainakaan paljoo heitä...

se o 22v :whistle: :whistle:

No ei sitten kauhean nuorekkaan näköinen kyllä ole...!! :whistle:

Kyllä pisti korvaan/silmään tuo, että lyttäsi suomalaisten ulkonäön :o Ja MINÄ luulin tuota laulajaa vähintään 35v ikäseksi ja tuli jotenkin sellanen fiilis, että jännä ku tuollanen vanhempi aika tyylittömästi pukeutunut pääsee edustaan maataan euroviisuihin... Ja se onkin 22v, minun ikänen!!!! :o

Olen järkyttynyt!!!

Jonkun olis pitäny kysyä siltä että minkä helvetin takia se tänne jäi notkumaan, ois häippässy heti kun totes ett tää on maailman kauhein paikka! Siis ei kai joku kapinen euroviisuvoitto voi olla NIIN tärkeä, että sen takia jopa näkee nälkää :D

Hmm, puolustamatta mitään tai ketään tällaisissa tyhjänpäiväisissä asioissa, mietin vaan että onkohan tuossakin irrotettu yksittäisiä juttuja jostain puheesta ja käännetty niin että on juuri täkäläisiä pilkannut tosissaan :/

Mielipiteistä usein saa just tuollaista pas..kapuhetta jos oikein kääntelee ja vääntelee, minkä tahansa saa kuulostamaan miltä vain kun tarpeeksi irrottelee asioita toisen puheista :(

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Kyllä pisti korvaan/silmään tuo, että lyttäsi suomalaisten ulkonäön :o Ja MINÄ luulin tuota laulajaa vähintään 35v ikäseksi ja tuli jotenkin sellanen fiilis, että jännä ku tuollanen vanhempi aika tyylittömästi pukeutunut pääsee edustaan maataan euroviisuihin... Ja se onkin 22v, minun ikänen!!!! :o

Olen järkyttynyt!!!

Ai 35-vuotias on vanha ja vielä tyylitön...
:kieh: :kieh:

nuori nainen liittyi siis Italian presidentin kanssa samoille linjoille...politiikkaa sanon minä. Tuolta alueelta tulevat, kun tykkäävät kumarrella omiin päin. Harmi, kun ei kertonut missä kävi syömässä sitä niin hirveää ruokaa :whistle: niin olisi osannut lomareissuilla vältellä. Onneksi teen itse kotona paljon todella hyvää ruokaa. Hei, mutta tyhmät teot (sanat) tyhmentävät. Mutta toisaalta ei pidä uskoa kaikkea mitä kirjoitetaan, varmaan on iso ryhmä joilla on antipatioita Serbialaista lesbonaista kohtaan. Ikävää, että sai huonon kuvan suomalaisista. Ja siitä ihonväristä..oups..Helsingin keskustassa aika iso osa liikkujia on ulkomaalaisia? Jos on totta tämä hänen mielipiteensä, on muodostanut sen varmasti jo lapsena, kun on kuunnellut vanhempiensa mielipiteitä sotaa vastustavista maista. Onnetonta. Näin maailman viha vain kasvaa.

Yhteistyössä