Eva: Maahanmuuttajanaisten heikko työllisyys periytyy lapsille – ”Suomen passivoiva työttömyysturva ja kotihoidontuki näyttäisivät olevan syitä”

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vaikea tilanne, kun joissakin kulttuureissa on itsestään selvää, että nainen jää kotiin hoitamaan lapsia, eikä koskaan mene työelämään. Ikävää tietysti, että suomalaiset perheet, jotka haluaisivat käyttää kotihoidontukea ja sen jälkeen palata työelämään, kärsivät tämän takia.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
1 Väitetään että suomalaiset synnyttävät liian vähän lapsia.
2 Tuotetaan maahan väestöä joka synnyttää lapsia enemmän.
3 Väitetään että suuria lapsimääriä synnyttävät eivät työllisty riittävästi.
4 Vähennetään kaikilta perheiltä kotihoidon tukea.

1 Väitetään että maassamme on huutava työvoimapula.
2 Tuodaan maahan väestöä suhteella 2 töihin, 8 sossutukien varaan.
3 Maamme työttömyystilastot nousevat.
4 Sosiaalisten tukien maksaminen räjähtää uusiin sfääreihin.
4 Täytyy vähentää korvauksia ja sosiaalisia tulonsiirtoja kaikilta kansalaisilta kun rahat eivät riitä.

1 Maassa halutaan viljellä tomaatteja.
2 Närpiössä näin on tehty aina.
3 Saadakseen mahdollisimman suuret voitot, viljelmille palkataan ulkomaista työvoimaa.
3 Anotaan maataloustukea yli 5 miljoonaa euroa vuodessa että pystytään jatkamaan toimintaa.
4 Veronmaksajat maksavat koko lystin ja ulkomaista työvoimaa virtaa viljelmille.

Tämä kun kerrotaan lukemalla 100-100 000 samanlaista päätöstä ja idioottimaisuutta, päästään konkurssikypsään maahan josta kaikki kilvan nyhtävät mitä irti saavat ja myyvät kaiken mahdollisen yksityiseen ulkomaiseen omistukseen.
Hyvää hallintoa jo useammassa poliitikkosukupolvessa.
 
1 Väitetään että suomalaiset synnyttävät liian vähän lapsia.
2 Tuotetaan maahan väestöä joka synnyttää lapsia enemmän.
3 Väitetään että suuria lapsimääriä synnyttävät eivät työllisty riittävästi.
4 Vähennetään kaikilta perheiltä kotihoidon tukea.

1 Väitetään että maassamme on huutava työvoimapula.
2 Tuodaan maahan väestöä suhteella 2 töihin, 8 sossutukien varaan.
3 Maamme työttömyystilastot nousevat.
4 Sosiaalisten tukien maksaminen räjähtää uusiin sfääreihin.
4 Täytyy vähentää korvauksia ja sosiaalisia tulonsiirtoja kaikilta kansalaisilta kun rahat eivät riitä.

1 Maassa halutaan viljellä tomaatteja.
2 Närpiössä näin on tehty aina.
3 Saadakseen mahdollisimman suuret voitot, viljelmille palkataan ulkomaista työvoimaa.
3 Anotaan maataloustukea yli 5 miljoonaa euroa vuodessa että pystytään jatkamaan toimintaa.
4 Veronmaksajat maksavat koko lystin ja ulkomaista työvoimaa virtaa viljelmille.

Tämä kun kerrotaan lukemalla 100-100 000 samanlaista päätöstä ja idioottimaisuutta, päästään konkurssikypsään maahan josta kaikki kilvan nyhtävät mitä irti saavat ja myyvät kaiken mahdollisen yksityiseen ulkomaiseen omistukseen.
Hyvää hallintoa jo useammassa poliitikkosukupolvessa.
Ikävä kyllä olet oikeassa, eikä tämä tästä muuksi muutu ennen täydellistä vararikkoa.
 
"Alhainen työllisyys heikentää maahanmuuttajanaisten integroitumista yhteiskuntaan ja rapauttaa samalla julkisen talouden kantokykyä, Eva muistuttaa."


Kysyisin kuitenkin ensimmäisenä, että ovatko vaimot ja tytöt vapaita opiskelemaan ja tekemään töitä niin halutessaan? Ymmärtääkseni muslimikultuureissa on yleistä, että tyttöjä vahditaan, he eivät saa lähteä keskenään ulos tai viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän tehtävänsä on oppia hoitamaan taloutta ja palvella isäänsä sekä veljiään.
Näissä ryhmissä vaadittaisiin jonkintasoinen ideologinen muutos, jotta integroituminen voisi tapahtua.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Kysyisin kuitenkin ensimmäisenä, että ovatko vaimot ja tytöt vapaita opiskelemaan ja tekemään töitä niin halutessaan? Ymmärtääkseni muslimikultuureissa on yleistä, että tyttöjä vahditaan, he eivät saa lähteä keskenään ulos tai viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän tehtävänsä on oppia hoitamaan taloutta ja palvella isäänsä sekä veljiään.
Näissä ryhmissä vaadittaisiin jonkintasoinen ideologinen muutos, jotta integroituminen voisi tapahtua.
Parempaa naisten ja tyttöjen sortoa.
 
Parempaa naisten ja tyttöjen sortoa.
Vihervasemmiston ja feministien tavoite on nostaa "sorrettuja" kansanosia sorron ikeestä.
Vaatisi aikamoisia älyllisiä kuperkeikkoja alkaa puolustamaan vähemmistöjen sortamia ihmisiä.
Olisi olemassa karsea mahdollisuus, että myös vähemmistöjen harjoittama rasismi nostettaisiin tikun nokkaan ja koko ideologialta katoaisi sen vankka huterilla savijaloilla seisova perusta,
Parempi että vaietaan koko ongelmasta, suljetaan silmät ja unohdetaan sorrettujen sortamien ihmisten tasa-arvo ja ihmisoikeudet.
 
Kysyisin kuitenkin ensimmäisenä, että ovatko vaimot ja tytöt vapaita opiskelemaan ja tekemään töitä niin halutessaan? Ymmärtääkseni muslimikultuureissa on yleistä, että tyttöjä vahditaan, he eivät saa lähteä keskenään ulos tai viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Heidän tehtävänsä on oppia hoitamaan taloutta ja palvella isäänsä sekä veljiään.
Näissä ryhmissä vaadittaisiin jonkintasoinen ideologinen muutos, jotta integroituminen voisi tapahtua.
On ainakin osa heistä vapaita opiskelemaan tai käymään töissä.
 
Me, jotka on totuttu sosiaaliturvaan, lapsilisiin, äitiysvapaisiin sun muihin etuihin, emme ymmärrä miten tämän kokevat ne, jotka eivät ole koskaan moista systeemiä nähneet.

Kun olen ulkomailla puhunut eduistamme, monet ovat ratkenneet nauramaan ja ihmetelleet miten joku viitsii tehdä töitä tuollaisessa systeemissä. Heille on ollut itsestään selvää se, että systeemiä käytetään hyväksi jos se on mahdollista. Monet mamut saa vain huonopalkkaisia paskatöitä, toisten siivellä eläminen on heille parempi ratkaisu. Ei heitä liikuta se, jos koko maa menee konkurssiin, hehän voivat lähteä loisimaan muualle. Eivät he tule tänne rakentamaan maatamme ja nostamaan elintasoamme, jo maata valitessa he käyvät läpi saatavat edut, joiden vuoksi johonkin maahan halutaan asumaan.

Maailmalla kiertää tarina, jonka mukaan tänne päästyä ei enää koskaan tarvitse tehdä töitä, vaan että ihan kaikki on ilmaista. Ketäpä köyhää ei moinen elämä kiinnostaisi?
 
Me, jotka on totuttu sosiaaliturvaan, lapsilisiin, äitiysvapaisiin sun muihin etuihin, emme ymmärrä miten tämän kokevat ne, jotka eivät ole koskaan moista systeemiä nähneet.

Kun olen ulkomailla puhunut eduistamme, monet ovat ratkenneet nauramaan ja ihmetelleet miten joku viitsii tehdä töitä tuollaisessa systeemissä. Heille on ollut itsestään selvää se, että systeemiä käytetään hyväksi jos se on mahdollista. Monet mamut saa vain huonopalkkaisia paskatöitä, toisten siivellä eläminen on heille parempi ratkaisu. Ei heitä liikuta se, jos koko maa menee konkurssiin, hehän voivat lähteä loisimaan muualle. Eivät he tule tänne rakentamaan maatamme ja nostamaan elintasoamme, jo maata valitessa he käyvät läpi saatavat edut, joiden vuoksi johonkin maahan halutaan asumaan.

Maailmalla kiertää tarina, jonka mukaan tänne päästyä ei enää koskaan tarvitse tehdä töitä, vaan että ihan kaikki on ilmaista. Ketäpä köyhää ei moinen elämä kiinnostaisi?

Tottahan tämä on. Harmi, ettei Suomalaiset ymmärrä miten romuttavat oman hyvinvointiyhteiskuntansa työperättömällä maahanmuutolla.

Jos minä kuulisin, että Norjassa saa elää ilmaiseksi hyvällä alueella omakotitalossa ja rahaa kilahtaa tilille kuukausittain enemmän kuin mitä voisin tienata siellä töissä ollessani, ilman minkäänlaista vastinetta, niin miksi minä en lähtisi sinne? Kun lisäksi saisin vielä tulkkipalvelut, sairaanhoidon ja kaiken muun tarpeellisen, ja voisin asua suomalaisyhteisössä, niin miksi hitossa minä täällä raataisin?

On hassua, miten Suomi tarjoaa tällaista etuutta kenelle tahansa, joka sattuu maahanmme eksymään. Minusta sosiaalietuudet voisivat olla ainoastaan kansalaisten etuja. Humanitäärinen maahanmuutto pitäisi lopettaa kokonaan. Se ei ole hyväksi kenellekkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
On ainakin osa heistä vapaita opiskelemaan tai käymään töissä.

Se osa on melko pieni, eikä oikein pelasta heidän yhteisöään.
Minusta näin kehittynyt yhteiskunta ei voi olla tyytyväinen tilanteeseen, jos marginaalinen osa näistä naisista ja tytöistä saa opiskella ja vielä pienempi osa saa itse päättää itseään koskevista asioista.
 
Se osa on melko pieni, eikä oikein pelasta heidän yhteisöään.
Minusta näin kehittynyt yhteiskunta ei voi olla tyytyväinen tilanteeseen, jos marginaalinen osa näistä naisista ja tytöistä saa opiskella ja vielä pienempi osa saa itse päättää itseään koskevista asioista.
Niin no, en tiedä mikä on tilanne koko maassa. Täällä mun koulussa suurin osa opiskelijoista ovat mamuja. Muslimeja on paljon. Kun olin työelämässä niin näin aika monta musliminaista töissä.
 

Yhteistyössä