Evra ehkäisylaastari...ohjeesta...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
eli mul ei ny oo sitä ohjetta missää ni sitä täs mietin et ku mulla on nyt siis väliviikko, seuraava laastari pitäisi laittaa ensi tiistaina, niin voinko laittaa sen laastarin jo vaikka huomenna ilman et siit koitus jotai harmii?eli samal siin sit saisin laastaripäivän vaihettuu...saikoha tost jotai selkoo :D
 
Miun käsittääkseni ihan laillista. Onhan sallittua pitää kaks pakettiakin putkeen, eli jättää yhdet menkat väliin. Ainoo tapa saada vaihtopäivää muutettua. Kunhan ei tuu tavaks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Otin tämän hehtaarin kokoisen ohjeen esiin ja täällä lukee vain että "jos haluat vaihtaa laastarinvaihtopäiväsi toiseksi viikonpäiväksi, keskustele siitä lääkärisi kanssa"

nii tosiaa taiski lukee, mut en mä ny mihkää lekurille ala soittaan...lähinnä vaan sit paksux tulo juttua mietin, mut eihä siin pitäs olla mitää ongelmaa jos laitan laastarin pari päivää ennen oikeeta laitto päivää, vai?
 

Yhteistyössä