N
Ninttu83
Vieras
eli mul ei ny oo sitä ohjetta missää ni sitä täs mietin et ku mulla on nyt siis väliviikko, seuraava laastari pitäisi laittaa ensi tiistaina, niin voinko laittaa sen laastarin jo vaikka huomenna ilman et siit koitus jotai harmii?eli samal siin sit saisin laastaripäivän vaihettuu...saikoha tost jotai selkoo 