ex ei jätä rauhaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rafaella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rafaella

Vieras
mitä teen kun ex ei jätä rauhaan minua ja poikaani?muutin lasteni kanssa hänen luokseen asumaan ja aluksi kaikki olikin ok.kesällä huomasimme että vauva on tulossa ja mies oli innoissaan kunnes kaikki muuttui...pian raskausuutisen jälkeen hän halusi matkustaa kotimaahansa poikani kanssa ja suostuin koska luulin että he palaavat ennen koulun alkua takaisin.he olivatkin siellä kuusi viikkoa ja siellä ollessaan mies aloitti pommittamaan mua viesteillä tyyliin,hän haluaa pojan nimilleen(poika siis ent.liitosta)ja kun kerroin ettei se käy,hän alkoi suorastaan uhkailla mua tyyliin,te muut saatte muuttaa pois,poika jää hänen luo asumaan.no hetken oli rauhallisempaa,kunnes he tulivat kotiin,mies oli kirjoittanut paperin,jossa luki että poikani saa jäädä hänen luokseen asumaan ja tuleva vauva on hänellä joka toinen viikko heti syntymän jälkeen.kun en suostunut kirjoittamaan paperia,hän käski mua etsimään asuntoa muualta ja sen aikaa kunnes löydän saan luvan nukkua lastenhuoneessa ja poika nukkuu hänen huoneessa...muutaman päivän kuluttua hän oli varannut ajan sos.toimistoon adoptoidakseen pojan ja siellä keskustellessamme mulle ehdotettiin että muutan lasten kanssa pois paikkakunnalta.no,nyt on muutettu ja ex pommittaa viesteillä edelleen,aluksi tyyliin vauva kuuluu puolet ajasta hänelle ja kun sanoin ettei aivan pientä vauvaa voi heti erottaa pitkäksi ajaksi äidistään,nyt se sitten vaihtoi tyyliin:rakastan sua,ota mut takaisin.haluan muuttaa sun luo.ja kun kerroin ettei se käy,laittaa vaan viestejä mulle ja pojalle että hän tulee sinne ensiviikolla...ja eilen sain kuulla että epäillään että tämä ex olisi saattanut käyttää hyväksi poikaani,miehellä tänään aika keskustelemaan asiasta,kun oli esim. nähty suutelevan poikaa ja kertovan rakastavansa häntä ja olivat kuulemma lomaillessa nukkuneet samassa sängyssä ja mahd kotonakin loppuajasta...jotain outoa siinä kuitenkin on vaikka ei niin olisi käynytkään,esim mulla kaksi muutakin lasta(poika ja tyttö) ja heitä mies ei noteeranut ollenkaan,vain tälle yhdelle pojalle osteli kaupasta vaikka mitä,uuden kännykänkin ym.ja nyt viestit joita laitellut pojalleni ovat tämmöisiä:mun poika,olen surullinen kun olit ollut ex isäsi(eli oikean) luona viikonlopun ja laita hänelle viestiä ettet halua tavata häntä enää.kohta olemme yhdessä mun poikani.t:sinun isäsi...ja yhdessä viestissä luki,poikani,haluaisin nukkua vieressäsi,rakastan sua...mua hirvitää jo ajatuskin millaiseksi elämämme muuttuukaan sen jälkeen kun vauva on syntynyt,kun nytkin hän hokenut kokoajan kuinka vauvan kuuluu olla puolet ajastaan isällään ja heti parinviikon ikäisenä hän ottaa ainakin kuukaudeksi luokseen jne.

Kuulostaa pelottavalta ja todella oudolta!
En antaisi pojan olla missään tekemisissä miehen kanssa, koska ei ole pojan oikea isä ja mustamaalaa oikeaa isää pojalle. Mitä aiot tehdä?

aivan järkyttävää... pystyisitkö tosiaan lähestymiskieltoa hakemaan... eihän mies ihan "tervepäinen" ole. hyi että, alko ihan hirvittämään puolestasi..Oletko pitkälläkin raskaudessasi?
Nyt on jotain vialla, mies haluaa olla poikasi isä ja poikaasi unohtamaan oikean isänsä...hui!

lähestymiskielto,ja valvotut tapaamiset syntyvään lapseen.poika eroon tuollaisesta manipuloijasta.
mitä mieltä pojan biologinen isä on tilanteesta?
huh huh en lapsiani tuollaisen lähettyville ilman valvontaa päästäisi

mies on ranskasta ja asunut suomessa muutaman vuoden.poika ei ole asiasta puhunut,mutta viime aikoina ollut luonteeltaan erilainen.aluksi iloisempi,kun muutettiin mutta viime päivät huutanut ja kiroillut.purkaa pahaa oloaan noin varmaan,kun eilen illalla katsoin hänen saamiaan viestejä,tulin jo siihen tulokseen että todellakin miehellä taitaa olla päässä jotain vikaa.kirjoitin jo viestit muistiin,kun ajattelin jos vaikka tarvitaan myöhemmin johonkin todisteeksi.kun tämmöisiä sieltä "löytynyt"1.mulla on liian vaikeaa nyt,annoin liikaa rakkautta sulle.nyt et ole kanssani ja tiedän että aiot tavata ex isääsi.haluan kuolla.rakastan sua.sun isä 2.nukkuuko äitisi jo?kysy häneltä,voinko tulla ensiviikolla.jos et mene,kuolen...lähestymiskieltoa esitettiin ainakin niin ettei saisi poikaa tavata,mutta mua huolestutta jo tuleva vauvakin,joka syntyy kevättalvella...

Alkuperäinen kirjoittaja rafaella:
mies on ranskasta ja asunut suomessa muutaman vuoden.poika ei ole asiasta puhunut,mutta viime aikoina ollut luonteeltaan erilainen.aluksi iloisempi,kun muutettiin mutta viime päivät huutanut ja kiroillut.purkaa pahaa oloaan noin varmaan,kun eilen illalla katsoin hänen saamiaan viestejä,tulin jo siihen tulokseen että todellakin miehellä taitaa olla päässä jotain vikaa.kirjoitin jo viestit muistiin,kun ajattelin jos vaikka tarvitaan myöhemmin johonkin todisteeksi.kun tämmöisiä sieltä "löytynyt"1.mulla on liian vaikeaa nyt,annoin liikaa rakkautta sulle.nyt et ole kanssani ja tiedän että aiot tavata ex isääsi.haluan kuolla.rakastan sua.sun isä 2.nukkuuko äitisi jo?kysy häneltä,voinko tulla ensiviikolla.jos et mene,kuolen...lähestymiskieltoa esitettiin ainakin niin ettei saisi poikaa tavata,mutta mua huolestutta jo tuleva vauvakin,joka syntyy kevättalvella...

**

Parahin ap, kännykän kanssa nyt nimismiehen puheille. Ei kai sinulle ole epäselvää mitä nuo viestit tarkoittavat ? Pelasta lapsi ennen kuin on liian myöhäistä. Mieti sitten rauhassa asiantuntijan avustuksella mitä teet vauvan ja isän kanssa.

Hui kauheeta! Lähetysmieskielto ja kaikki noi viestit talteen ihan sitten vauvan tapaamisoikeuksista tulevaa riitelyä varten! Sairas mies!

Pojalta tuo kännykän liittymä pois (ota itsellesi niin voit tallettaa siihen tulevat viestit) ja tilalle joku salainen prepaid liittymä ja kielto antaa numeroa miehelle.

Tuohan on aivan kamalaa! Kyllähän kuka tahansa tuollaisista viesteistä ahdistuisi, saati 12v lapsi!

Menet poliisille ja sosiaalitoimistoon tuon asian kanssa ja jos miehen tilanne on tosiaan tuollainen, kannattaa vakavasti miettiä onko järkevää päästää häntä ollenkaan teidän elämäänne. Onko mahdollista että ei tarvitsisi päästää vauvankaan lähelle? Kerro asioista rehellisesti viranomaisille ja yritä päästä miehestä eroon! :o

aamupäivällä oli mies käynyt sossussa keskustelemassa ja kiistänyt ainakin nuo lähentelyt...tiedä sitten sen paremmin,kun poikakin vielä koulussa.mäkin kävin sossuun näyttämässä niitä viestejä ja käskivät ottaa pojalta puhelimen pois kun tulee kotiin päivällä ja jos ei muuten suostu,tulevat ottamaan.huomenna menen sitten puhelimen kanssa näyttämään ne viestit ja sitten mietimme jatkoa,lähestymiskieltoa ainakin ja mahdollisesti muutakin,koska mullekin on tullut ihan sekoja viestejä.esim haluan poikani jouluksi luokseni(tämän mun lapsen)ja kun vauva syntyy,myös silloin kun vauva on luonani,koska hän on vauvan veli...( eli vain tämä yksi poika,ei muut lapset ole edes hänen sisaruksia)

Haiskahtaa pahasti pedofilialta, tai ainakin erittäin pahalta luonnehäiriöltä, joka kohdistuu poikaasi... Poliisin pakeille ja nopeasti, ja säilyttäkää KAIKKI viestit!

missään tapauksessa älä poista viestejä.äläkä ikinä koskaan milloinkaan päästä poikaa kahden tämän henkilön seuraan.tulevaan vauvaan valvotut tapaamiset jos on tavattava.

Yhteistyössä