Ex-poikaystävä ei jätä rauhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätävarten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28041220]No jos tosiaan alkaa vaan kiltisti otamaan munaa suuhun niin taitaa olla sitten vaan oma vika ja miten hitossa voi runnoa munaa hampaita täynnä olevaan suuhun?[/QUOTE]

Epäasialliseksi tämä menee aloittajaa kohtaan. Eiköhän pelkkä uhkaaminen väkivallalla ole raiskauksen peruste. Ei siihen muuta tarvita.

[QUOTE="Vieras";28041220]No jos tosiaan alkaa vaan kiltisti otamaan munaa suuhun niin taitaa olla sitten vaan oma vika ja miten hitossa voi runnoa munaa hampaita täynnä olevaan suuhun?[/QUOTE]

Tarpeeksi syvälle suuhun mulkkuaan kun työntää niin ei siinä auta muu kuin pitää se muna suussa. Väkivallan pelon/uhan alla se käy vielä helpommin.

No mieluumin kai sitä sitten alistuu ottamaan suihin, kun tulee esim. hakatuksi henkihieveriin tai kentis jopa tapetuksi.
Olen ollut joskus itsekin miehen vankina asunnossa, kun hän oli juonut ja käyttäytyi hyvin uhkaavasti. Olis tehny mieli lyödä, että päästäs mut pois, mut sen verran tajusin, että jos vastustelen niin saan paljon pahemmin takasin. Niinpä meni se pitkä yö mielistellen tyyppiä, että pysys rauhallisena ja pääsisin jossain vaiheessa ehjin nahoin karkuun.

Et ilmeisesti ole itse ollut tuossa tilanteessa. Jos toinen hakkaa sua naamaan ja oikeasti puristaa kovaa leuoista niin koitapa olla avaamatta suutas. Mutta toki se oli mun ja ap:n oma vika, niin kuin usein raiskauskin varmaan sun mielestäs, eihän nyt kukaan voi vastentahtoiselta housuja saada jalasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tätävarten;28039102:
Olen uusi käyttäjä ja tein tunnuksen tätä varten. Mun oli vain yksinkertaisesti pakko kertoa johonkin, sillä en ole pystynyt asiasta edes ystävilleni kertomaan, en ainakaan todellisissa mittasuhteissa.

Olin tämän miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, niistä 3 asuimme yhdessä. Hän oli todella mustasukkainen, kielsi multa monia asioita, piilotteli tavaroitani kuten avaimia, kenkiä, puhelinta etten voisi lähteä asunnosta. Mulla ei ollut mitään yksityisyyden suojaa, vaan hän luki aina kaikki tekstivestini ja facebook-keskusteluni. Hän uhkaili mua, jos en tehnyt niin kuin hän käski. Hän oli epäluuloinen ja näki pettämisen merkkejä kaikkialla, soitteli tunnin välein jos en ollut kotona ja penkoi tavaroitani.

Suhteemme kaatui lopullisesti siihen, että menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Tämä toinen mies puhui mulle järkeä ja sai mut lähtemään suhteestani.
Olimme sopineet eksäni kanssa päivän, jolloin hakisin tavarani. Kerätessäni kamojani hän kuitenkin kulki koko ajan perässäni, nimitteli mua nartuksi, huoraksi, lutkaksi, vittupääksi, lumpuksi, kusipäiseksi tautipesäkkeeksi, mä en merkkaa hänelle mitään, mua saa kaikki pumpata ja kyntää niin paljon kuin vaan ikinä jaksaa. Aikani kuuntelin tuota haukkumista, mutta viimeinen niitti oli kun hän heitti mulle pari euroa ja kysyi kuuluuko suihinotto hintaan. Suutuin ja läpsäsisin häntä, jotta hän hiukan miettisi puheitaan.
Hän suuttui ihan helvetisti, tarttui mua niskasta kiinni ja painoi mut maahan. Painoi nyrkin mun kasvojani vasten ja huusi ihan täysillä että multa pitäisi nitoa pillu kiinni ja opettaa miten ne jalat pysyy ristissä. Menin ihan paniikkin, mä vaan itkin, pyysin miljoonasti anteeksi ja että hän lopettaisi.
Kun hän nousi päältäni pois, luulin että se olisi ohi. Hän kuitenkin pakotti mut ottamaan suihin, repi mua hiuksista ja rutisti mua niin kovaa, että sattui. Lopulta hän käski mun painua vittuun ennen kuin hakkaisi mut kuoliaaksi.

Tuossa rytäkässä mulla jäi osa tavaroistani hänen luokseen ja sain tietää, että hän on hajottanut ja hävittänyt ne, vaikka siinä oli arvokastakin tavaraa.

Hän on soitellut mulle myös lähes päivittäin, en kuitenkaan ole vastannut. Hän ei aio jättää mua rauhaan ja mä todella pelkään mitä hän tekee seuraavaksi.

Kuulostaa aivan entiseltä miesystävältäni :/ Onko hän ulkomaalaistaustainen? En ollut hänen kanssaan kuin melkein pari vuotta, mutta elämä oli niin kamalaa, että siitäkin jäi "ikuiset arvet". Olen todella pahoillani puolestasi ja tee ihmeessä rikosilmoitus! Taitaa olla todella pahasti luonnehäiriöinen mies ja sinä olet joutunut hänen uhrikseen. Mutta sinun on pelastettava itsesi ja vaihdettava numeroa ym. Sinä selviät siitä ja olet arvokas ihminen, etkä ole ansainnut tuollaista kohtelua.

Huh huh.
Kyllä mulla on leuka sijoiltaan edelleen juuri edellä mainittujen asioiden takia..eksä vainosi
eron jälkeen noin 4 vuotta, sit löys uusia vainottavia ja rauhottu. Muuten tuo aloittajan tilanne oli
mulla aika lailla samankaltainen, paitsi että ehdittiin olla vain noin pari vuotta yhdessä.

Toivon ettei kukaan enää hämmästele tota suihinotto/pakottamis- juttua, tulee itsellekin paha olo.

Ymmärrän ap että poliisille ilmoittaminen tuntuu hankalalta, mutta tee se. Mies näkee että oot tosissasi.
Pyydä tukea lähipiiriltäsi.
Hienoa että avauduit tänne, tuollaisen pitäminen sisällään on aika kuluttavaa.

Itse unohdin tavarat jotka jäi, se oli vaan tavaraa, mutta mulla on henkikulta. Ei välttämättä olisi jos
olisin mennyt hakeen loppuja kamojani.

[QUOTE="vieras";28039478]tuossa jäi vaan mietityttämään että miten voi pakottaa ottamaan suihin? ja kuka uskataa tehdä niin?[/QUOTE]

Valitettavasti se on kyllä hyvin mahdollista. Henkensä edess pelätessä sitä ottaa ihan mieluusti suihin ja siinä ei uskalla edes ajatella mitä tapahtuisi jos koettaisi purra. :( Ikävä tosiasia.
Mm. vankilassa usein potkitaan ensin hampaat irti puremisen varalta ennen kuin tarjotaan kalua suuhun.

Justjust, saman tekstin lukenu toisella palstalla (taisipa olla demi.fi) ja miten musta tuntuu että tää on vain myötätunnon keruuta..

Siellä nimittäin ei mainittu (ainakaan noin laajasti) suhteen aikaisemmasta huonoudesta eikä mitään tästä pakotetusta suihinotosta, vaan ainoastaan se että ap oli tyytymätön, petti ja sen jälkeen läimäytti miestä kun tämä haukkui pettämisestä. Sitten kun mies hermostui ja teki myös väärin ja kävi kiinni niin tultiin demiin itkemään että exä pahoinpiteli, heitti ulos kämpästä ja kehtasi vielä heittää pois arvokkaita tavaroita.

No onko se nyt ihmekkään että toinen hermostuu tuollaisesta?? Lyöminen nnyt on aina väärin mutta ap turvautui siihen ensimmäisenä ja sitten ihmetteli että kun toisella kuohuikin yli. Kyllä mullakin kuohuisi kun joku ensin pettäisi ja sitten kehtaisi vielä lyödä kun yrittäisin edes jotenkin purkaa pahaa oloani. En tosin löisi takaisin mutta ymmärrän kyllä miehenkin kannan.

Tuli vaan sellainen kuva että kun siellä toisella palstalla sai pelkkää negatiivista palautetta omasta käytöksestään, niin sitten piti äkkiä tulla toiselle palstalle vähän värittämään tarinaa ja lisäämään miehen pahuutta jotta saisi itselle paremman mielen ja haukuttua exän käytöksen oikein porukalla.

Tietenkin pahoittelut aapeelle jos on sattunut käymään kaks näin samanlaista tapausta lähiaikoina ja oletkin eri henkilö mutta jotenkin epäilen...

Niin ja saattaahan se olla että exä on jälkeenpäin ymmärtänyt että nyt tuli ylilyönti kun kävi suhun kiinni ja soittaa selvittääkseen asioita eikä vainotakseen...
Kumminkin toisella palstalla koko tilanteesta tuli ihan erilainen kuva ja myötäntunto kallistui kyllä 90% miehen puolelle.

Yhteistyössä