Ex ja sen tyhjät lupaukset LAPSILLE..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
että mua alkaa ottaa päähän.. ensin se ei oo kuukausiin yhteydessä.. ja valehtelee lapsellekin.. ( kotona olemisestaan )
kun en ollut viikonloppuna kotona se soitti lapsen puhelimeen ja sano et lähettää sille sen uuden numeron ( jonka vaihto kun mä sain sen tietää )
no tyttö oli sitten koko viikonlopun puhelin kädessä ootellu et miksei isi lähetä numeroa.. ja lupailee ottaa ne sinne mut ei sitten kuitenkaan ota.. ja kenen harteille jää selittäminen ja lohduttaminen.. no mun tietty..
:headwall:

Meillä sama tilanne. Tällä viikolla menossa palaveriin lastensuojelun kanssa, jossa pohditaan mitä asialle tehdään, jotta lapsen etu toteutuisi. Lähinnä kai mietitään tapaamissopimusta uusiksi, siten ettei isä saisi enää tavata lapsiaan jos tämä meno jatkuu. Ongelmana on vain se, ettei ex suostu mihinkään ehdotuksiin, joten vaihtoehdoksi jää kai oikeustoimet. En vain jaksaisi lähteä sille tielle. En tahtoisi herättää nukkuvaa paholaista..

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
minkä ikäinen lapsi sulla on?meinaan mä lopetin selittelyt lapsille kun olivat tarpeeksi isoja tajutakseen että isä oikeesti valehtelee...ei ole mun asia selitellä toisen typeryyttä

lapset melko pieniä.. 7v 5½v ja 3½v .. tosin 7v jo pettyy pahoin aina kun jo ymmärtää ..

ei sen kans saa sopimuksia edes uusittua.. ja mulle pitäs yksinhuoltajuuskin tulla ja se siihenkin anto jo suostumuksen ettei mun tarvis sitä metsästää ympäri suomea kun pitäs saada jokin lapsia koskeva paperi molempien nimellä palautettua.. kun välttelee muutenkin meitä ku ruttoa..

ei sitten se jaksanut edes mennä allekirjottaa lappuja.. ei auttanut muu kun laitoin oikeuden kautta menemään.. ( ei oo vielä päätöstä )

väitti tytölle puhelimessa että ei ollut kotona kun käytiin oven takana eikä se avannut ovea.. kummasti se nähtiin siel sen parvekkeella just hetki ennen..
jos ei se nyt edes jaksa ottaa niitä ni tuskin sillonkaan kun me muutetaan toiseen kaupunkiin.. kun sen pitäs ne hakee.. minä opiskelen sillon ja se sentään tienaa ihan hyvin..

Yhteistyössä