Ex-kaveri valehtelee musta tosi törkeitä juttuja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen ja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen ja surullinen

Vieras
Mietin tässä vaan just, että annanko mahdollisuuden selittää, pyytää anteeksi ja korjata tekemänsä vahinko (eli kertoa kaikille, joille on valehdellut, ettei kertomansa ole totta) vai marssinko suoraan poliisilaitokselle tekemään kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen.

Ihmisen täytyy olla todella katkera ja pahansuopa, jos tarkoituksella valehtelee tuollaisista asioista, tai sitten päästään pimeä jos oikeasti kuvittelee juttujensa olevan totta. Helvetti soikoon, olen niin vihainen ja loukkaantunut.

Ja tämä tyyppi siis selittänyt ihmisille, että minä polttelisin pilveä lapseni ollessa kotona, minun vastuullani. Ja mä en siis polta pilveä. Lainkaan. Kokeillut olen, viimeksi ulkomailla pari vuotta ennen kuin aloin odottamaan lastani. Ei ole mun juttu, kuten ei ole alkoholikaan, joten sitäkään en juo. Mun lapsi ei ole ollut sekuntiakaan ilman selvän, turvallisen aikuisen valvontaa, siis ei hetkeäkään. Tämä ihminen, joka valheita levittää, on aiemmin puhunut muista tutuistaan (joita en siis tunne, joten en voinut itse arvioida juttujen paikkaansapitävyyttä) omituisia tarinoita ja väittää esim. että hänen äitinsä on hakannut häntä (mutta silti tämä ihminen menee iloisena äitinsä kanssa shoppailemaan yms.) ja että hänen parhaan ystävänsä toinen hyvä kaveri on myymälävaras yms.

En siis ole pariin vuoteen ollut tämän ihmisen kanssa missään tekemisissä, koska kyllästyin hänen negatiiviseen asenteeseensa. Hänestä kaikki ihmiset olivat perseestä, koko Suomi oli perseestä yms. Ymmärrettävästi kyllästyin tuonkaltaiseen seuraan. Ja siihen että tämä ihminen haukkui _kaikki_ läheisensä, siis omat vanhempansa, mummonsa, serkkunsa, poikaystävänsä, kaverinsa. Ymmärsin jo tuossa vaiheessa, että varmasti hän haukkuu minuakin, mutta en uskonut että tällä tavoin yrittää mustamaalata minua... Ja nyt on herännyt epäilys noista kaikista jutuista, joita hän levittelee muista tutuistaan. Että mahtavatko pitää paikkaansa, ja mahtavatko ihmiset tietää, mitä heistä puhutaan.

Patologinen valehtelija. Eiköhän muutkin ole tajunneet, että kaikki ei aina ole niinkuin tuo ihminen sanoo. Mä olen joutunut pilvijuttujen kohteeksi tuntemattomalta taholta. En ole edes kokeillut. Tiedän miten kurjalta tuntuu. Laita tuo ihminen vastuuseeen sanoistaan ja perumaan puheitaan.

Mä pöyristyin kun mulle vain nimeltä tuttu nainen (joka siis ilmeisesti tuntee mut jotenkin paremmin kuin mä sen) oli yksien ihan siivojen pihajuhlien jälkeen kertonut kaikille miten hirveetä siellä oli, kun mä olin ihan kännissä ja kaikki muutkin oli ihan kännissä ja mun lapsi raukkani kiersi humalaisen sylistä toiseen eikä saanut ruokaa saati mistään nukkumaanmeno-ajoista ei välitetty.
Noi jutut oli niin kaukana todellisuudesta että vaan hämmennyin. Niin hämmentyi onneksi kaikki muutkin jotka tätä tarinaa kuuntelivat, eipä kai kukaan onneksi uskonut.
En kyl vieläkään tiedä miksi tää henkilö inhoaa mua niin paljon.

Tuo on niin kurjaa:(
Mulla myös kokemusta pahanpuhujasta (ja vielä valheista), miehen ex-vaimo kävi läpi miehen sukulaisia ja ystäviä ja puhui minusta ihan suoranaisia valheita jo ennen kuin ehdin kyseisiin uusiin "sukulaisiin" ja miehen ystäviin tutustumaan. Tosi kurjaa kun ennakkokäsitykset minusta aikas negatiiviset (tosin karisseet kun ihmiset tutustunueet minuun). Täm exä ei edes tuntenut minua, oltiin nähty vain pikaisesti muutamia kertoja ja sanottu ihan muutama sana ystävällismielisesti.

Kuumimmat

Yhteistyössä