Kiitos kaikille onnitteluista <3 Sekosin kyllä vissiin ihan lopullisesti noihin sydänääniin. Kerran jos toisenkin olen päivän aikana nieleskellyt onnenkyyneleitä ;-) Valittelinkin sitä tunteettomuutta muutama viikko sitten. Ja kuinkas kävi, rysähti sitten kerralla!
Bellamariiallekin onnitteluja rakenneultran hyvistä näkymistä. Etkä tietenkään paljasta sukupuolta meille, ethän??? ;-) Tyttöhän sulla taisi olla ennestään? Oiskohan siellä sitkeä pojanvesseli tulollaan...
Kauris, sullahan on viikkoja tosiaankin hurjasti. Vau! Millon vaan täällä huhuillaan, kun ei ole hetkeen kuulunut

Kai tästä täytyy vähitellen synnytystsemppejä sulle lähetellä, kun ei koskaan tiedä, millon niitä tarviit!!!
Kirpulla tsemppiä huomiseen neuvolalääkäriin! Toivotaan, että huomenna jatkuu nämä huippu-uutiset.
Kiva kuulla, että täällä on muitakin perämoottoreita remmissä mukana :-D
Tänään pierukone täällä ollut vähän hiljempaa, mutta sen sijaan se hemmetin piispanmunkki teki kauheet närästykset! Osasin sitä kyllä odottaakin, kun ei-raskaanakin munkit tekee sitä. Ei ole noi rasvakasat mun juttu!
Nyt pitää lähteä tekemään iso kulhollinen salaattia iltapalaksi. En millään ehtinyt päivälliselle tehdä. Tunnollisella perheenäidillä omatunto huutaa hallelujaa ja kaikkea muuta kovaäänistä, jos salaatti pöydästä puuttuu

Ja sitäpaitsi olen itsekin hulluna salaattiin, joten vaatii sitä muukin kuin omatunto.
Mukavat tiistai-illan jatkot!