ex kiitti mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
joo-o näin pääsi tapahtumaan. mein piti tarkistaa tapaamissopimusta tammikuun lopussa et ex alkais tapaan lapsia enemmän. sanoin sit hälle tänään et annetaan asian olla, hän voi sit itse ilmoittaa jos haluaa lisätä tapaamisia. ex sanoi kiitos ja jotenkin meni ihan hämilleen kun istahti autoonsa ja nous taas ulos mut ei sit sanonutkaan mitään tuijotti vaan kun hymyilin oikein leveästi :D se varmaan aatteli et oon pimahtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Hyvä sie, aivan oikein teit. Kyllä exäs pyytää sitten jos kykenee useammin. Meil tapaa vain 1xkk :/

näin mäkin ajattelin, tulee vaan turhaa hampaiden kiristelyä puolin ja toisin jos yritetään väkisin. mä oon tyytyväinen siihen että nykyään edes tapaa taas lapsia. =) voimia sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se hyvin hoitamista jos lapset heitetään tukiperheeseen että pääsee baariin..sairasta mielestäni.

On, saa äiti levätä, ja rentoutua, valitsemallaan tavalla. (en sitten tiedä, onko Nöppönen näin toiminut, ihan yleisellä tasolla tämä kommentti)

siis meillä on tukiperhe, mut ei sitä kyllä tasan siksi ole hommattu et baariin pääsen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
siis meillä on tukiperhe, mut ei sitä kyllä tasan siksi ole hommattu et baariin pääsen.

Pääasia, että joskus saat hengähtää :flower: :flower: :flower:

niin minustakin. vieraalle: kyllä se tarve tukiperheelle käsitellään ja tarkastetaan ihan ammatti-ihmisten toimesta. ei sitä saa ihan vaan siks että haluaa.

Hyvä sie, aivan oikein teit. Kyllä exäs pyytää sitten jos kykenee useammin. Meil tapaa vain 1xkk :/

näin mäkin ajattelin, tulee vaan turhaa hampaiden kiristelyä puolin ja toisin jos yritetään väkisin. mä oon tyytyväinen siihen että nykyään edes tapaa taas lapsia. =) voimia sulle :hug:

Aivan, ja me voidaan lapsen kaa paremmin nytten ku tietää ton hänen itsensä asettaman 1xkk. Se on toiminut meillä :) Aikaisemmin oli 2xkk, muttei ne koskaan pitäneet ja lapsikin oli ihan sekaisin, kun ei isälle sopinutkaan....

Aivan, ja me voidaan lapsen kaa paremmin nytten ku tietää ton hänen itsensä asettaman 1xkk. Se on toiminut meillä :) Aikaisemmin oli 2xkk, muttei ne koskaan pitäneet ja lapsikin oli ihan sekaisin, kun ei isälle sopinutkaan....

joo ne perumiset ym ottaa kyl koville lapsella ja itselläkin. se lapsen pettyminen on ihan kamalaa.

Yhteistyössä