Ex mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUPS..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UUPS..

Vieras
Erosin noin vajaa vuosi sitten ex-poikaystävästäni. Exäni petti yms teki muita kurjia temppuja. Rupesin tapailemaan uutta miestä noin 3 vk päästä erosta. Aluksi enemmän hupi mielessä ja halusin näyttää entiselle poikaystävälleni, että vaikka se jätti mut niin olen edelleen haluttua seuraa muiden miesten silmissä. Pikku hiljaa alkoi tulla tunteita mukaan nykyistä poikaystävääni kohtaan ja rakastan poikaystävääni todella.

Kuitenki exästä eroaminen otti koville koska pidemmän aikaa oli on-off suhde ja kaiketi elättelin toiveita,että joskus palaisin yhteen exän kanssa olihan se mun ensirakkauteni. Nykyään exäni seurustelee ja on muuttanut uuden muijansa kanssa yhteen ja kuittailee välillä minulle kuinka hyvin sillä menee. Täytyy myöntää, että olen kateellinen ja se mies saa vieläkin mun sydämmen pomppailemaan, vaikka ei olla moneen kuukauteen nähty.

En ymmärrä miksen voi jättää exää omaan arvoonsa ja keskittyä omaan suhteeni? Nykyinen poikaystäväni ei tykkäisi jos tietäisi, että olen ollu entisen poikaystäväni kanssa tekemisessä.

Voiko olla etten ole päässyt edellisestä suhteesta yli? Tuntuu, että jollain henkisellä tasolla pettäisin poikaystävääni :/

Lähdit uuteen suhteeseen liian pian. Ja alun pitäen kyllä täysin vääristä syistä. Et ole ehtinyt missään vaiheessa päästä yli exästä, joka siksi kummittelee mielessäsi. Kuitenkin fakta on, että teidän suhteenne tuskin olisi sen parempi uusintakierroksellakaan. Toisaalta jos toisella on tarve hieroa omaa suhdettaan sun nassuun, niin ei taida siinäkään suhteessa kaikki olla kondiksessa.

Parhaan palveluksen teet itsellesi, että lopetat yhteydenpidon exääsi kokonaan. Anna itsellesi aikaa päästä hänestä yli. Se ei varmasti tapahdu hetkessä, mutta jos annat siihen mahdollisuuden, se tapahtuu ajan kanssa. Jos taas pidät häneen yhteyttä, annat hänelle vallan pyöritellä pientä päätäsi sekaisin.

Yksinkertainen ongelma, yksinkertainen ratkaisu: jos haluat jatkaa nyksäsi kanssa, jätä exäsi menneisyyteen tai päinvastoin.

Mulla oli aika samanlainen suhde ex:n kanssa, kuin sullakin ja tapasin myös nykyiseni n. kk päästä erosta. En pitänyt ex:ääni yhteyttä, hän välillä soitteli ja kun myöhemmin näimme, niin mietin, että mitä minä olen tuossakin ihmisessä oikein nähnyt. Kannattaa siis sinunkin panostaa tähän nykyiseen suhteeseesi, eikä miettiä petturi exää. Mielikuvitus kun saattaa tehdä tepposia.

Yhteistyössä