Ex mies piinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elina

Vieras
Olin entisen mieheni kanssa 2vuotta yhdessä ja erosimme riidoissa,mutta olemme yrittäneet monta kertaa sopia vanhoja riitoja väilillä onnistuen ja välillä ei.Ex on hirveän mustasukkainen minusta ja hän aina epäili mua et olen toisen kanssa,uhkaili minua jne..
Kun välimme meni pahemmaksi ettei hän enään suostunut puhuun mun kanssa kun oli niin suuttunut ja itse halusin selvittää asiat halki,koska mua niin tympäsi jättää asiat kesken jne..
No kirjoitin hänelle kirjeen jossa selitin tunteeni häntä kohtaan,koska rakastan häntä vieläkin ihan hirveesti ja selitin tekojani&laitoin hänelle että ei meistä tuu ikinä mitään kun hän ei pyydä ikinä anteeksi jos haukkuu mua jne.,että kun hän ei anna minulle ikinä periksi missään asiassa kun on niin jääräpää et antas nyt jonkin verran periksi jossain niin hän soitti minulle ja pyysi anteeksi tekojaan että olisi voinut tehdä toisin silloin,hän sanoi myös että hän odottaa mua hänen luokse&et soitan hänelle että minä kuulemma tuun hänen luo ja oli varma asiasta.
En tiedä mitä teen hänen kanssaan,kun seurustelen uuden miehen kanssa ja hän tietää sen myös???

Mulla oli samntyylinen exä, mut mä laitoin heti kaikki yhteydet poikki, en siis vastannu viesteihin ym ku tiesin et se jää roikkumaan jos annan mahdollisuuden. Sit se luovuttikin ja eipä oo enää kuulunu. Eihän sun tartte sille enää selitellä/ilmotella jos ootte eronnu. Tsemppiä!!

Välit poikki kerralla.
Jos tää mies edelleen häiritsee sinua ja elämääsi, mene poliisiin ja hae lähestymiskieltoa.
( tosin siihen tarvitaan näyttöä, todisteellisesti esim. textarit ym.t)

Ja jos ajattelet häntä miksi ihmeessä olet uudessa suhteessa? jos ajattelet vielä häntä??

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla oli samntyylinen exä, mut mä laitoin heti kaikki yhteydet poikki, en siis vastannu viesteihin ym ku tiesin et se jää roikkumaan jos annan mahdollisuuden. Sit se luovuttikin ja eipä oo enää kuulunu. Eihän sun tartte sille enää selitellä/ilmotella jos ootte eronnu. Tsemppiä!!

Niin ei tosiaan tarvi selitellä hänelle mitään,mut oon niin umoi rakastunut häneen vieläkin ja kun hän vielä niin ihanasti puhui minulle.
Meillä oli niin kiihkeä suhde hänen kanssaan verrattuna tähän nykyiseen ukkooni,jonka kans en ole yli kuukauteen sekstannut tai mitään&mielessä pyörii entinen ukko kun hänet vielä näin eilen autolla ajamassa.
En haluaisi loukata ketään,mut en ymmärrä miksi minulla on niin vahvoja tunteita entistä kohtaan.

Omasta kokemuksesta voin sanoo et mulla ainakaan ei noi uudelleen lämmitetyt jutut oo toiminu, samat ongelmat edessä. Unohda tää ex, tai jos et voi ni älä ainakaan utta suhdetta aloita!

Yhteistyössä