Ex-poikaystävä ei jätä rauhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätävarten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tätävarten

Uusi jäsen
12.02.2013
3
0
1
Olen uusi käyttäjä ja tein tunnuksen tätä varten. Mun oli vain yksinkertaisesti pakko kertoa johonkin, sillä en ole pystynyt asiasta edes ystävilleni kertomaan, en ainakaan todellisissa mittasuhteissa.

Olin tämän miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, niistä 3 asuimme yhdessä. Hän oli todella mustasukkainen, kielsi multa monia asioita, piilotteli tavaroitani kuten avaimia, kenkiä, puhelinta etten voisi lähteä asunnosta. Mulla ei ollut mitään yksityisyyden suojaa, vaan hän luki aina kaikki tekstivestini ja facebook-keskusteluni. Hän uhkaili mua, jos en tehnyt niin kuin hän käski. Hän oli epäluuloinen ja näki pettämisen merkkejä kaikkialla, soitteli tunnin välein jos en ollut kotona ja penkoi tavaroitani.

Suhteemme kaatui lopullisesti siihen, että menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Tämä toinen mies puhui mulle järkeä ja sai mut lähtemään suhteestani.
Olimme sopineet eksäni kanssa päivän, jolloin hakisin tavarani. Kerätessäni kamojani hän kuitenkin kulki koko ajan perässäni, nimitteli mua nartuksi, huoraksi, lutkaksi, vittupääksi, lumpuksi, kusipäiseksi tautipesäkkeeksi, mä en merkkaa hänelle mitään, mua saa kaikki pumpata ja kyntää niin paljon kuin vaan ikinä jaksaa. Aikani kuuntelin tuota haukkumista, mutta viimeinen niitti oli kun hän heitti mulle pari euroa ja kysyi kuuluuko suihinotto hintaan. Suutuin ja läpsäsisin häntä, jotta hän hiukan miettisi puheitaan.
Hän suuttui ihan helvetisti, tarttui mua niskasta kiinni ja painoi mut maahan. Painoi nyrkin mun kasvojani vasten ja huusi ihan täysillä että multa pitäisi nitoa pillu kiinni ja opettaa miten ne jalat pysyy ristissä. Menin ihan paniikkin, mä vaan itkin, pyysin miljoonasti anteeksi ja että hän lopettaisi.
Kun hän nousi päältäni pois, luulin että se olisi ohi. Hän kuitenkin pakotti mut ottamaan suihin, repi mua hiuksista ja rutisti mua niin kovaa, että sattui. Lopulta hän käski mun painua vittuun ennen kuin hakkaisi mut kuoliaaksi.

Tuossa rytäkässä mulla jäi osa tavaroistani hänen luokseen ja sain tietää, että hän on hajottanut ja hävittänyt ne, vaikka siinä oli arvokastakin tavaraa.

Hän on soitellut mulle myös lähes päivittäin, en kuitenkaan ole vastannut. Hän ei aio jättää mua rauhaan ja mä todella pelkään mitä hän tekee seuraavaksi.

Oon samaa mieltä kuin ylempi, tee ilmoitus poliisille. Koita saada lähestymiskielto edes?

Onhan tuo nyt aivan sekopäistä ja sairasta, vaikka sinä häntä läpsäsitkin ensin.

Lähestymiskielto ja turvakielto, vai joko tietää missä asut. Kaikki tekstiviestit talteen, välittömästi soitto poliisille jos tulee asunnolle. Etkä avaa ovea.

Alkuperäinen kirjoittaja tätävarten;28039102:
Olen uusi käyttäjä ja tein tunnuksen tätä varten. Mun oli vain yksinkertaisesti pakko kertoa johonkin, sillä en ole pystynyt asiasta edes ystävilleni kertomaan, en ainakaan todellisissa mittasuhteissa.

Olin tämän miehen kanssa yhdessä 6 vuotta, niistä 3 asuimme yhdessä. Hän oli todella mustasukkainen, kielsi multa monia asioita, piilotteli tavaroitani kuten avaimia, kenkiä, puhelinta etten voisi lähteä asunnosta. Mulla ei ollut mitään yksityisyyden suojaa, vaan hän luki aina kaikki tekstivestini ja facebook-keskusteluni. Hän uhkaili mua, jos en tehnyt niin kuin hän käski. Hän oli epäluuloinen ja näki pettämisen merkkejä kaikkialla, soitteli tunnin välein jos en ollut kotona ja penkoi tavaroitani.

Suhteemme kaatui lopullisesti siihen, että menin sänkyyn toisen miehen kanssa. Tämä toinen mies puhui mulle järkeä ja sai mut lähtemään suhteestani.
Olimme sopineet eksäni kanssa päivän, jolloin hakisin tavarani. Kerätessäni kamojani hän kuitenkin kulki koko ajan perässäni, nimitteli mua nartuksi, huoraksi, lutkaksi, vittupääksi, lumpuksi, kusipäiseksi tautipesäkkeeksi, mä en merkkaa hänelle mitään, mua saa kaikki pumpata ja kyntää niin paljon kuin vaan ikinä jaksaa. Aikani kuuntelin tuota haukkumista, mutta viimeinen niitti oli kun hän heitti mulle pari euroa ja kysyi kuuluuko suihinotto hintaan. Suutuin ja läpsäsisin häntä, jotta hän hiukan miettisi puheitaan.
Hän suuttui ihan helvetisti, tarttui mua niskasta kiinni ja painoi mut maahan. Painoi nyrkin mun kasvojani vasten ja huusi ihan täysillä että multa pitäisi nitoa pillu kiinni ja opettaa miten ne jalat pysyy ristissä. Menin ihan paniikkin, mä vaan itkin, pyysin miljoonasti anteeksi ja että hän lopettaisi.
Kun hän nousi päältäni pois, luulin että se olisi ohi. Hän kuitenkin pakotti mut ottamaan suihin, repi mua hiuksista ja rutisti mua niin kovaa, että sattui. Lopulta hän käski mun painua vittuun ennen kuin hakkaisi mut kuoliaaksi.

Tuossa rytäkässä mulla jäi osa tavaroistani hänen luokseen ja sain tietää, että hän on hajottanut ja hävittänyt ne, vaikka siinä oli arvokastakin tavaraa.

Hän on soitellut mulle myös lähes päivittäin, en kuitenkaan ole vastannut. Hän ei aio jättää mua rauhaan ja mä todella pelkään mitä hän tekee seuraavaksi.

Se on että jos käy kiinni niin häyvy!

[QUOTE="vieras";28039478]tuossa jäi vaan mietityttämään että miten voi pakottaa ottamaan suihin? ja kuka uskataa tehdä niin?[/QUOTE]

Sina et nahtavasti ole koskaan todella pelannyt parisuhteessa?

Nämä on jo sanottu, mutta välittömästi poliisille.
Sinuna myös kertoisin ystäville ja perheelle miehen uhkailusta jotta osaavat myös tarvitessa suojella sua.
Varmasti on myös tukiryhmiä tms, varmasti saisit hyviä neuvoja ja tukea jos ottaisit Yhteyttä.
Mulla oli yksi kaveri vähän saman tyyppisessä tilanteessa ja se kesti vuosia.

Ensin, mene poliisille. Tee rikosilmoitus. Toisekseen hanki salaiset osoite ja puhelintiedot ja hanki toinen liittymä. Älä vastaa hänen soittoihinsa tai viesteihinsä, mutta jätä ne puhelimeen talteen. Tavarasta... se on vaan tavaraa, toki harmittaa, jos arvokasta, mutta kuitenkin se on vain tavaraa, tavalla tai toisella korvattavissa, paras on nyt säilynyt eli sun henki ja nyt sulla on vapaus. Ei ehkä vielä siltä tunnu, että olet vapaa, mutta usko pois, vapaa olet kun jaksat vielä vähän taistella. Kaikki tulevaisuudessa on sen arvoista, ettet alistu tälle miehelle enää yhtään!

Älä ole enää missään tekemisissä. Lähestymiskiellon ottaminenkin voisi olla hyvä. Sinuna vaihtaisin myös puh.numeron.
Ilmeisesti hän ei kuitenkaan ole ollut siis aiemmin väkivaltainen.
Yks mun tapailema mies tuli parvekkeen kautta ikkunasta yöllä sisään, joten on kokemusta tämmösestä...
Niin ja tuokin, että oot uskaltanu mennä yksin hakee ne tavarat ja lyödä sitä miestä niin kertoo, että et ilmeisesti ennen tuota pelänny sitä kuitenkaan, et ehkä se ei kuitenkaan tule tekemään sulle sen enempää. Mut joo pysy erossa. Äläkä ota toista samanlaista.

[QUOTE="vieras";28039478]tuossa jäi vaan mietityttämään että miten voi pakottaa ottamaan suihin? ja kuka uskataa tehdä niin?[/QUOTE]
tukasta kiinni ja leukoja puristamalla suu auki, ja sen jälkeen vaan runnotaan. Aika harvalla naisella varmaan loppupeleissä on pokkaa oikeasti purra mieheltä kikkeliä poikki.

ai mies on tehnyt väärin? eikö tuo akka sitten ole tehnyt mitään? hän petti miestä, se voi ajaa ihmisen aika rikkinäiseksi ja suunnattoman vihan valtaan, sen jälkeen tuo akka vielä löi miestä!
tuo akka on tehnyt ihan yhtä väärin kuin ukko!!!

olen minäkin hakkunut exääni,jo silloin kun oltiin yhdessä, miksikö? koska hän loukkasi minua!!! siksi

tuon miehen olisi pitänyt saada apua mustasukkaisuuteensa,hän varmasti tiesi miten se vaikuttaa suhteeseen mutta ei osannut muuta.

hei mä en edes kaipaa yksityisyyttä parisuhteessa! ainoa jos mulle joku on laittanut arkaluontoista viestiä omasta elämästään, ne poistan,kun en minäkään haluaisi että jonkun ukko lukee mun tilityksiä,muuten mies saa lukea kaiken.

lainatakseni raamattua sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa ja näin he eivät ole enään kaksi vaan yksi.

tottakai silti voi asioita tehdä yksin.

[QUOTE="mies";28039612]Heti poliisille.

Ainut mikä särähti korvaani oli tuo että petit puolisoasi .. Silti mikään ei oikeuta väkivaltaan..[/QUOTE]

Ap kertoi kokemastaan väkivallasta ja häirinnästä ja sinulla ainut mikä särähtää korvaan on pettäminen. Hienoa.

Säästä kaikki viestit puhelut jne. Jos tekstarilla tulee jotain uhkailua niin ota vaikla valokuva varmuuden vuoksi. Lähestymiskielto ei ole mitenkään helppo saada, mutta jos sulla on materiaalia niin kannattaa käydä poliisilla kysymässä. Turvakielto myös vaihtoehto. Tuo kokemasi väkivalta sitten.. Sen ilmoittaminenkin olisi tärkeää ja peruste lähestymiskiellolle. Jos koet tarvetta keskustella kokemuksistasi, saat varmasti apua ainakin kriisipuhelimista jne. Tsemppiä.

Eihän tuossa tarvitse edes miettiä mitä tehdä, ilman muuta heti poliisilaitokselle ja teet rikosilmoituksen raiskauksesta. Tavaroita sun muita ehdit murehtia jälkeenpäinkin, mutta nyt tuo rikosilmoituksen tekeminen on etusijalla. Painamalla asian villaisella jätät itsellesi entistäkin pahemmat traumat ja saat pelätä jatkossakin tuota miestä. Mars nyt poliisilaitokselle, niin kuin olisit jo.

Yhteistyössä