Ex-poliisiylijohtaja Paateron mukaan matut perustavat rikollisjengejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurimmasta osasta poliiseista tulee rasisteja, kun lähtevät virastaan. Nyt eivät vain uskalla avata suutaan tai muuten tulee potkut. Pöyristyttävää, että sisäministeriön ylin johto määrittelee nykyisen tiedonpimitys- ja valehtelulinjan. Potkut pitäisi antaa kaikille. Mutta kukapa näitä suojatyöpaikkalaisia saisi erotettua.

Ihan väärä sana. Eivät ole rasisteja, vaan realisteja!

Kun kaikki, ihan kaikki poliisit mm näkee todellisen tilanteen, josta EI saa puhua, niin uskon vakaasti, että kulissien takana miesvaltainen poliisikööri ainakin on ajan tasalla.

Ja ovat osanneet valmistautua jossain vaiheessa puhkeavaan matukuplaan. Kun islamilla aivopestyt sotilaat ja entiset poliisit saavat aseita ja pommeja, poistaakseen KAIKKI "VÄÄRÄUSKOISET" Suomesta.

Ja haluavat tehdä tästä islamistisen valtion. Ei muuten onnistu:

Sanoman vauva-palstalla ei saa puhua Paaterosta mitään. Siksi tulin tänne.

Hyvä, mä just mainostin tätä siellä.

Niillä on kova kontrolli päällä. Mä vastasin siihen ilmeisesti sun avaukseen ekana. Se julkaistiin.

Toka, ja tiukempi meni suoraan kontrolliin "kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen" tai jotain sinnepäin luki siinä. Eikä julkaistu vieläkään

Ne voi kahlita IP -osoitteen, onneksi on muitakin

Hyvä, mä just mainostin tätä siellä.

Niillä on kova kontrolli päällä. Mä vastasin siihen ilmeisesti sun avaukseen ekana. Se julkaistiin.

Toka, ja tiukempi meni suoraan kontrolliin "kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen" tai jotain sinnepäin luki siinä. Eikä julkaistu vieläkään

Ne voi kahlita IP -osoitteen, onneksi on muitakin

Ja vaavin suvakkimodet POISTI TAAS

http://www.vauva.fi/keskustelu/2656...ttiin?quote=1&quote-cid=26981071#comment-form

Eli turha klikata enää

Pääsy kielletty
Tämä sivu on salainen, poistettu tai vain tietyn ryhmän käytössä. Kiitos kun kävit!

Nyt vaan on niin, et kukaan ei tiedä, mitä tapahtuu eikä paluuta entiseen kuitenkaan ole. Se, että joku niitä tänne avustaa, olis selvitettävä, sillä sitähän tapahtuu kaiken aikaa, aika lähellä muuten... selviää tästä.
Miten nuo tuli, en ole ottanut selvää, mutta ne oikeudenkäynnit tulee kalliiksi, kuten sen ruandalaispastorinkin tapauksessa...!

Yhteistyössä