Ex-prinssi Andrewistä paljastui jälleen kaamea totuus. Leikki kotonaan pikkupojan kanssa tissipalloa pyöritellen, siinä on nännikin 😣

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Briteillä on omituinen huumorintaju. Ehkä pallo on yksi hovin joululahjoista ostettuna pilailukaupasta.
Sääliksi käy edesmennyttä kuningatarta. Muistaakseni Andrew oli hänen lempilapsi. Helppo uhri höynäyttäjille.

Sinun pitää varata aika terapeutille. Vauva av:lla joku kertoi terapiakäynneistään. Hän oli saanut kuulla, että vihaa itseään.
Ehkä tissipallolla leikki on misogyniaa. Saat valita mikä tulkinta sopii sinulle parhaiten.
Olen eri mutta sinun pitää oppia ymmärtämään rintojen positiiviset vaikutukset. Olet yksi harvoista ahdasmielistä joita täällä näkee

Sinun pitää varata aika terapeutille. Vauva av:lla joku kertoi terapiakäynneistään. Hän oli saanut kuulla, että vihaa itseään.
Ehkä tissipallolla leikki on misogyniaa. Saat valita mikä tulkinta sopii sinulle parhaiten.
En ole meistä se, jonka mielestäni pitäisi ottaa pikaisesti yhteyttä psykiatriin. Mutta siis tahtoisit ennemmin puristella jonkun genitaalien muotoisia palloja kuin tissipalloa. Sallin sen sinulle, meillä on niin monenlaisia makuja.

Tuskin miehillä on niin kova stressi, että siihen tarvitaan naisia halveksivia leluja.
Nainen, jonka mielestä kaikki hänen vähänkään seksuaalisuuteen liittyvät ruumiinosansa ovat halveksittavia/hävettäviä, on aika pahasti epätasapainossa itsensä kanssa.

Tämä kuva on lainattu rintaruokinnan apuvälineisiin erikoistuneelta nettisivulta.
breaststressball-lifestyle.jpg

Nainen, jonka mielestä kaikki hänen vähänkään seksuaalisuuteen liittyvät ruumiinosansa ovat halveksittavia/hävettäviä, on aika pahasti epätasapainossa itsensä kanssa.

Tämä kuva on lainattu rintaruokinnan apuvälineisiin erikoistuneelta nettisivulta.
Onneksi ko häiriintynyt ei varmaankaan osaa rakentaa pommeja niin nuo firmat säästyy kostoiskuiltaan

En ole meistä se, jonka mielestäni pitäisi ottaa pikaisesti yhteyttä psykiatriin. Mutta siis tahtoisit ennemmin puristella jonkun genitaalien muotoisia palloja kuin tissipalloa. Sallin sen sinulle, meillä on niin monenlaisia makuja.
Terapeuttien vaivaaminen pitkien hoitojonojen aikakaudella on täysin turhaa tämän ketjun ja palstan sekomiesoletetuille kuten tästäkin ketjusta selviää.
Aloiin katsoa L/over-sarjan viidettä jaksoa ja ohjelman puolessa välissä laitoin ohjelman pauselle. Liian paljon ikäviä muistoja tulvahti mieleeni entisestä parisuhteestani.
Myöntäkää pois. Omppu-setä kumppaneineen ovat täysin seinähulluja. Sarjan Juhan ex-lääkärivaimo sanoo puhelimessa, että ex-mies on hullu eikä muuksi muutu.
Pilaatte tätä palstaa ja karkotatte viimeisetkin fiksut kirjoittajat.
Palsta on jatkossa teidän hullujen ja sekavien horinoiden kaatopaikka.
Alle 50+ ovat teille vain aggression purkulelu. Tissipallo riittää teille mainiosti. Hyvä myyntiartikkeli eri variaatioilla seksilelukauppiailla.

Ai sinä vierailet sellaisilla sivuilla. Taisit ostaakin jotakin.

Jäitkö kenties itse vaille rintaruokintaa?

Olen eri mutta sinun pitää oppia ymmärtämään rintojen positiiviset vaikutukset. Olet yksi harvoista ahdasmielistä joita täällä näkee

Leikititkö sinä lastasi tissipallolla? Tai lapsesi isä, jos olet nainen? Tässähän oli kyse lapsesta, jota leikitettiin kyseisellä pallolla. Vauvalle ja pikkulapselle rinta on ruokintaa, ei leikkiä varten.

Ai sinä vierailet sellaisilla sivuilla. Taisit ostaakin jotakin.

Jäitkö kenties itse vaille rintaruokintaa?
Omppu-setä esimerkillisenä isänä johdattaa lapsensa ex-prinssi Andrewin perheen tavoille.
Luin, että Fergie on viihtynyt viikkoja Sveitsissä hoitolassa, jonka laskuttaa 15.000 € per yö. Ehkä terapiaan kuuluu kikkelipallolla leikkiminen. Epsteinin kikkeli oli lehtitietojen mukaan kananmunan muotoinen.

Leikititkö sinä lastasi tissipallolla? Tai lapsesi isä, jos olet nainen? Tässähän oli kyse lapsesta, jota leikitettiin kyseisellä pallolla. Vauvalle ja pikkulapselle rinta on ruokintaa, ei leikkiä varten.
Voi hyvänen aika taas sinua ja rönsyilyäsi.

Lainasit minua, olen ap. Eikä lapsellani ole koskaan ollut tissipalloa. Tuomitsin Andrewn jo tuosta pervoudestaan.

Sinulla meni taas kaikki yli hilseen uutisesta johon viittasin. Kyse on stressilelusta ja lähinnä miesten käyttöön luulisin ostettavan

Yhteistyössä