ex vaimo haluaa kesälomareissulle mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusioperhe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oi voi, siis en missään tapauksessa huolisi miehen exää reissuun mukaan, vaikka meillä onkin hyvät välit. En voisi olla yhtään oma itseni lomalla ja reissussa, joutuisin harkitsemaan mitä sanoa jne jne, aina tarvitsisi miettiä mitä se ex olisi nyt sitten mieltä. VAIKKA miehesi ex ja miehesi olisivat suunnitelleet matkaa kuinka kovasti, niin se ei liity tässä tilanteessa sinuun enää millään tavalla. Menköön se exä omalle reissulleen, älköön tunkeko teidän mukaan. Olette varmaan miehesi kanssa säästäneet rahaa ja suunnitelleet ja odottaneet matkaa kovasti? Älä mene pilaamaan kivaa reissuanne sillä että otat miehen exän mukaan. Menee vielä hyvä reissu pilalle. Ja vuosien päästä katkerana muistelet tuota reissua... Pelaa varman päälle ja unohda se exä pois reissusta :) Oikein hyvää reissua teille ja hauskaa kesää :)

Jaa no... oman uusperheen tapauksessa voisin hyvinkin kuvitella että lähettäis koko porukalla. Meillä tosin yli tuplasti pidempi yhteinen taival takana. Ja mökkiin en lähtis, hotelliin kylläkin.

Oikeastaan jos luet aloituksesi uudestaan, huomaat, että sinä olet ylimääräinen tällä reissulla.

Olet lähdössä sellaiselle reissulle, jota miehesi suunnitteli entisen vaimonsa kanssa jo ennenkuin edes tiesi sinun olemassa olostasi.

Nyt eron takia miehesi ei voi tehdä sitä sen vaimon kanssa, joka oli matkan suunnittelussa mukana, niin tekee sen sitten sinun kanssasi.

Sinä olet nyt menossa tämän entisen vaimon reissulle, hänen paikalleen, hänen suunnittelemaansa juttuun.

Sinähän se vitsin murjasit, salli mun nauraa:laugh:

tämän hypoteettisen aloituksen hypoteettista eksää pidän kaikkein epäuskottavimpana koko touhussa...

KUKA teistä lähtie eksänsä ja tämän uuden kanssa millekään reissulle, vaikka kuinka olis yhteisiä lapsia... en minä ainakaan.

Eli tää aloitus taitaa olla jonkun jolla ei itsellä eksiä ollenkaan ole...

[QUOTE="hmh";28590071]tämän hypoteettisen aloituksen hypoteettista eksää pidän kaikkein epäuskottavimpana koko touhussa...

KUKA teistä lähtie eksänsä ja tämän uuden kanssa millekään reissulle, vaikka kuinka olis yhteisiä lapsia... en minä ainakaan.

Eli tää aloitus taitaa olla jonkun jolla ei itsellä eksiä ollenkaan ole...[/QUOTE]

Mulla ei oo eksää, mutta mun miehellä on. Hänellä on eksän kanssa myös yhteinen lapsi. Minä & mies ollaan oltu nyt yhdessä n. 3 kertaa pidempään kuin hän oli eksänsä kanssa. Ei meillä liity tähän touhuun mitään antipatioita, ja vaikka nyt ei olla reissuun yhdessä lähdössäkään, niin voisin tietyissä olosuhteissa hyvin kuvitella että lähtisimme.

Niin siis sinä lähtisit... mutta lähtisiköhän se miehes eksä?

Itse voisin lähteä miehen eksän kanssa kyllä (mies ei ehkä mielellään lähtisi), mutta oman eksäni kanssa kylläkään en.

Ja välit ovat minusta ihan ok.

[QUOTE="hmh";28590095]Niin siis sinä lähtisit... mutta lähtisiköhän se miehes eksä?

Itse voisin lähteä miehen eksän kanssa kyllä (mies ei ehkä mielellään lähtisi), mutta oman eksäni kanssa kylläkään en.

Ja välit ovat minusta ihan ok.[/QUOTE]

No en voi hänen puolestaan vastata, mutta on me esim. lomapäiviä vietetty yhdessä (siis päiväseltään) vain lasten kanssa, ilman miestä. Eli tuskin se miehen mukanaolo estäisi reissuakaan, vai?

Yhteistyössä